Ja daar was niks op aan te merkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef TheArt het volgende:
Wat een giga efficiënte set van Thiemo.
quote:Andy Murray# twitter
Transfer deadline coming soon, who will be the biggest signing in next few days? Schneider...modric.... Or will it be quiet
Nee ok, maar het kan ook een opkomend talent ofzo zijn natuurlijk.... dan zou het al iets beter te verklaren zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Die gozer waar Thiemo vorige week van verloor haalde de finale ja, maar stond niet eens in de top 400..
6 ook sowieso en volgens mij 13 ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Van deze banen kan ik streams vinden:
Louis Armstrong
Arthur Ashe
Grandstand
Court 11
Court 17
Ook die tellen als rebreak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon teruggegeven die break.
twitter:StokerSports twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:18:52De Bakker takes the first set with an ace! Determined face in the direction of his camp. Good start, while we haven't seen the best of him. reageer retweet
Ik denk dat ie de hele wedstrijd wegtankt en in de bar verder gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Thiemo dit setje weg gaat tanken
twitter:tennisvids twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:46:06Geen ritme noch geduld bij een gefrustreerde De Bakker in set 2. Dubbele break nu voor Jaziri (5-1). #usopennl reageer retweet
Watson daarentegen ook wel erg goed, tegen de meeste speelsters was Sharapova al klaar geweest.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Sharapova staat echt heel slecht te spelen zeg
Nergens, geen tv-baan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef Kansenjongere het volgende:
Wordt De Bakker nog ergens uitgezonden of alleen achter de decodert?
Ik denk dat het vooral is dat Thiemo er niks mee doet eigenlijk...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:59 schreef Szura het volgende:
Die Tunesiër is bijna niet te pakken op z'n 1e service, aan de statistieken te zien.
Een 1e service laat je inderdaad gewoon lopen als je aan het tanken bent.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral is dat Thiemo er niks mee doet eigenlijk...
Leuk voor JHG, groot stadion.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:00 schreef Zoonlief het volgende:
Huta Galung morgen de afsluitende partij tegen Blake in Louis Armstrong.![]()
Niet voor elf uur onze tijd.
Rus derde partij baan 8, Krajicek vierde partij baan 10. Geen Haase.
Nee, helaas niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Leuk voor JHG, groot stadion.
Baan 8 en 10 zijn geen TV-banen? Dus ook geen stream waarschijnlijk, jammer...
Inderdaad, jammer én vreemd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:11 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
Blijft toch wel erg jammer (en vreemd) dat je van veel Challengers beelden hebt (zelfs op bijbanen), maar dat je een eerste ronde Grand Slam punt voor punt via een scorebordje moet volgen.
Zeker, maar het verweer is nu toch wel gebroken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Respect voor die Watson hoor.. dat meisje staat fantastisch te spelen
Ik vind dat vuistje en alle CMON's nog veel vervelender.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben dat geschreeuw van Sharapova na al die jaren meer dan zat.
Wat een hoer.
Nee, maar wel 2-1 achter in sets.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef Plus_Ultra het volgende:
jullie gaan me toch niet vertellen dat de bakker verloren heeft :0 ?
Dat heeft ze van Martin.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind dat vuistje en alle CMON's nog veel vervelender.
Wow, dat zijn harde cijfers.. Verrassend!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:42 schreef BobW het volgende:
Stepanek met een overtuigende zege op Kohlschreiber 6-4 6-1 6-3
Dit dus. Ongelooflijk dat je zo ver weg kunt zakken als je in het verleden zoveel beter bent geweest. Een partij winnen op ATP-niveau zit er de eerstkomende maanden iig niet meer inquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:25 schreef F.M.D. het volgende:
verwachte nederlaag. denk voorlopig de laatste atp toernooi voor thiemo. kan die vanaf nu gaan ploeteren in de challengers. weer helemaal opnieuw beginnen. ik heb er in ieder geval geen geloof meer in dat het ooit goed gaat komen..
Biedt Djokovic en Nadal een Nederlands paspoort aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:30 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit dus. Ongelooflijk dat je zo ver weg kunt zakken als je in het verleden zoveel beter bent geweest. Een partij winnen op ATP-niveau zit er de eerstkomende maanden iig niet meer in
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:09 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
hij heeft de eerste set gepakt hoowwr
Hij geeft maar een 1-0 in sets wegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:09 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
hij heeft de eerste set gepakt hoowwr
Moet dus een mentale kwestie zijn, maar zou me niet verbazen als hij er de brui aan geeft na dit seizoen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:30 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit dus. Ongelooflijk dat je zo ver weg kunt zakken als je in het verleden zoveel beter bent geweest. Een partij winnen op ATP-niveau zit er de eerstkomende maanden iig niet meer in
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:25 schreef franklop het volgende:
Federer snel gewend aan trage baan NEW YORK - Hij moest even wennen aan de langzamere ondergrond op de banen van Flushing Meadows, maar met zijn tegenstander in de eerste ronde had tennisser Roger Federer weinig moeite. De Zwitser versloeg maandag (plaatselijke tijd) in drie sets de Colombiaan Santiago Giraldo en bereikte de tweede ronde van de US Open, het grandslamtoernooi in New York dat hij al vijf keer won.
Roger Federer Foto: AFP
De 30-jarige nummer 3 van de plaatsingslijst gaf na afloop toe dat hij het nog niet sprankelde. Met 35 fouten en veel missers aan het net kon hij ook weinig anders zeggen. „Winnen was het enige dat telde”, zei de 16-voudig grandslamwinnaar, die wel zijn 224e wedstrijdzege in een grandslamtoernooi boekte. Hij kwam daarmee op gelijke hoogte met de Amerikaan Andre Agassi. Alleen de Amerikaan Jimmy Connors heeft meer overwinningen achter zijn naam.
Federer mopperde dus wel over de snelheid van de tennisbaan. „Die is absoluut langzamer dit jaar. Ik moest er even aan wennen. Naarmate de wedstrijd vorderde, kreeg ik wel beter vat op. Dat is een goed gevoel om mee te nemen.” De voormalig nummer 1 van de wereld, dit jaar nog zonder winst van een grandslam, treft in de tweede ronde de Israëliër Dudi Sela, op papier geen al te moeilijk obstakel.
Speciaal hiervoor een kloon gemaakt?quote:
Wat een grappig tafereel... alsof ie hem eerst vol op de mond wil pakken maar dan bedenkt dat er 20.000 man zit te kijkenquote:
Eurosport kanalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:28 schreef jojomen4 het volgende:
Op welke tv kanalen is het US open te zien? Op sport 1 zie ik niks in het programmagids staan.
Bvd.
Eurosport2 zendt vanaf 17:00 uit, Eurosport1 vanaf 19:15.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:28 schreef jojomen4 het volgende:
Op welke tv kanalen is het US open te zien? Op sport 1 zie ik niks in het programmagids staan.
Bvd.
Ik zie alle wedstrijden gewoonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
Kunnen we op de IBM slamtracker niet een overzicht zien van alle wedstrijden? Ik kan alleen 1 wedstrijd kiezen waar ik gedetailleerde info over ontvang. Bij wimbledon zie ik alle wedstrijden. Iemand?
De slamtracker bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
Kunnen we op de IBM slamtracker niet een overzicht zien van alle wedstrijden? Ik kan alleen 1 wedstrijd kiezen waar ik gedetailleerde info over ontvang. Bij wimbledon zie ik alle wedstrijden. Iemand?
Eurosportplayer geeft alle tv-banen in goede kwaliteit. Loopt wel 1 tot 2 punten achter, maar kwaliteit is top (kost 5 euro voor 1 maand).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:33 schreef jojomen4 het volgende:
Dank. De pointstream vind ik, en heb ik altijd gevonden, vervelend. Jammer dat dat andere overzicht niet meer bestaat.
Dank heren voor de info.
6-2 6-1 achterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De andere Igor gaat voorlopig ietsje minder ...
Youzhny in de semi's vorig jaar was ook te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:58 schreef Szura het volgende:
Ik zie Youzhny hier ook weer in de eerste ronde verliezen, ook al is het tegen Gulbis die al 7 keer op rij een eerste ronde partij op een Grand Slam heeft verloren
Daarmee gaat ie natuurlijk wel enorm veel punten verliezen.
Het pluspakket =quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ziggo vraagt 8 euro extra per maand voor het zien van ES 2
en ook elke GS en master (bij de heren)?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eurosportplayer geeft alle tv-banen in goede kwaliteit. Loopt wel 1 tot 2 punten achter, maar kwaliteit is top (kost 5 euro voor 1 maand).
heeft ook al een break in de tweedequote:
Volgens mij heeft Eurosport alleen maar de rechten van de Australian Open, Roland Garros en de US Open. Mannenlicenties hebben ze volgens mij ook alleen maar op Queens, want voor de rest is het alleen maar vrouwentennis dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
en ook elke GS en master (bij de heren)?
Dankevic heeft trouwens dit jaar het qualification Grand Slam gehaald, dat schijnt nog nooit gebeurd te zijnquote:
Hij werd tot nu toe toch ook elke keer uitgeschakeld in ronde 1?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dankevic heeft trouwens dit jaar het qualification Grand Slam gehaald, dat schijnt nog nooit gebeurd te zijn.
Yepquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij werd tot nu toe toch ook elke keer uitgeschakeld in ronde 1?
Het wordt je weer eens verschrikkelijk moeilijk gemaakt he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Szura het volgende:
Buiten het feit dat het uiterlijk van dat scoreboard niet om aan te zien is, is het godsgruwelijk irritant dat ze zoveel ruimte per partij inruimen dat ik telkens moet gaan scrollen.
vooralsnog goed nieuws voor mij danquote:
Hij heeft voorheen wel tweede rondes gehaald!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
vooralsnog goed nieuws voor mij dan
ben ook nog niet aan het juichen hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij heeft voorheen wel tweede rondes gehaald!
Echt geen reet aan vandaagquote:
Alleen Wimbledon, maar dat is al jaren zo. Daarna kwamen daar alle Mastertoernooien bij (en af en toe Davis Cup) en inmiddels ook de overige ATP-toernooien grotendeels (vanaf de kwartfinale). Niks te klagen, rechten kunnen niet bij Eurosport en Sport1 zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef Plus_Ultra het volgende:
denk je Sport 1 voor het tennis te hebben, zenden ze het niet uit
Klopt, dit is in no time gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Het zou me niet verbazen als Djokovic maar één of twee games verliest.
Zal wel een vijfsettertje wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Kristie Boogert is wel fijn om naar te luisteren trouwens
Verdasco zal snel een tandje bij moeten schakelen
Ik vind het broekje best tof, maar de rest kan echt niet..vooral die combinatie..snap niet dat ze met zulke gedrochten komen bij Adidasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Mooie outfit trouwens van Verdasco
Al tennist 'ie in een kabouter plop outfit, winnen moet ie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het broekje best tof, maar de rest kan echt niet..vooral die combinatie..snap niet dat ze met zulke gedrochten komen bij Adidas
Mwah ik vind dit juist wel mooiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het broekje best tof, maar de rest kan echt niet..vooral die combinatie..snap niet dat ze met zulke gedrochten komen bij Adidas
Thanks for sharing.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:30 schreef Plus_Ultra het volgende:
Tegenstander van Rus staat wel top 50. Oppassen dus.
xl-tennisgame pick?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rochus, dat je mag branden in de hel. Klotedwerg
Maar wel nu meteen weer 0-30 voor, kansen dus...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef TheArt het volgende:
Aran helaas uit het niets gebroken: 2-4.
Yup, het zal ook es niet. Tegen Jean-Rene fucking Lisnardquote:
quote:
Wat denk je?quote:Ja hoor, die vuile schijtbelg zit natuurlijk in bijna al mijn unibetcombo's en mijn XL-game. Vieze kutkabouter
Tegen Jean-Rene fucking Lisnard
Tursu stond zelfs een break voor in de derdequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef Zoonlief het volgende:
Vijfde set tussen Darcis en Tursunov trouwens. Dat is op baan 10, de baan van Misa, die daarna moet.
Darcis kwam terug van 2-0.
Zit nog een partij tussen zelfsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef Zoonlief het volgende:
Vijfde set tussen Darcis en Tursunov trouwens. Dat is op baan 10, de baan van Misa, die daarna moet.
Darcis kwam terug van 2-0.
Leuke jinx, maar Rus kan het hebben. GSMquote:
Inteeltbroer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef franklop het volgende:
Even nieuws in de kantlijn, kwam de volgende naam tegen bij het mannendubbel;
Austin Krajicek
Amerikaanse familie van?
kijken of ze ook hier kan stuntenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:56 schreef TheArt het volgende:
Jaja, GSM Aran
Klasse overwinning op een top-50 speelster.
Li en Kvitova bakken er sinds hun Grand Slam-zege weinig meer van. Kvitova ligt er al uit, Li zal snel volgen. Toch vreemd dat de laatste twee Grand Slam winnaressen zo dramatisch staan te spelen.quote:
Ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Wozniacki is nou geen onaantastbare tennister dus ik geef Rus best een kansje
Halep met de kleine tietjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef TheGeneral het volgende:
Na Li heeft het erg moeilijk. 6-2 *1-0 achter tegen Halep..
Die is toe aan een vergroting idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Halep met de kleine tietjes
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Li en Kvitova bakken er sinds hun Grand Slam-zege weinig meer van. Kvitova ligt er al uit, Li zal snel volgen. Toch vreemd dat de laatste twee Grand Slam winnaressen zo dramatisch staan te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]Op dat antwoord was het natuurlijk wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit kan je niet toeschrijven aan alleen het damestennis. Ook bij beide dames gaat er de afgelopen maand(en) een hoop mis.
niks te verliezen? Vanaf ronde 2 is Wozniacki al aangeschoten wild op de slams, alles te verliezen dus. Sterker nog, ik reken op een overwinning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Super gedaan van Rus!Tegenstandster stond 40 plaatsen hoger op de WTA-ranking, dus dan doe je het gewoon goed.
Tweede ronde Wozniacki, niks te verliezen en gewoon lekker vrijuit tennissen...
Kunnen ze niet op een baan buiten de US Open gaan spelen, een gravelbaan wel te verstaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:04 schreef franklop het volgende:
Guillermo Garcia-Lopez - Daniel Gimeno-Traver
alvast de mooiste partij voor morgen
vandaag nog Pere Riba - Carlos Berlocq, we worden verwend
Hehe dat is wel heel optimistischquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
niks te verliezen? Vanaf ronde 2 is Wozniacki al aangeschoten wild op de slams, alles te verliezen dus. Sterker nog, ik reken op een overwinning.
Alleen een fitte Serena kan t nog. Maar verder is t best armoedig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Er is geen dame meer te vinden die een aantal grote successen achter elkaar kan boeken tegenwoordig... het is verre van saai maar nu kan echt iedereen een GS winnen lijkt het wel
Wozniacki op Slams is waardeloos, maar de laatste keer dat ze een 2e ronde verloor is vier jaar geleden en US Open levert ze haar beste prestaties.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
niks te verliezen? Vanaf ronde 2 is Wozniacki al aangeschoten wild op de slams, alles te verliezen dus. Sterker nog, ik reken op een overwinning.
okay thanksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Zoonlief het volgende:
[..]
Na Halep - Li. 6-2, *4-5 nu. Stond *4-3 voor.
Staat mij ook iets van bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef Szura het volgende:
Heeft Rochus eerder niet ooit gefixed tegen Lisnard?
Volgens mij was dat Cristophe tegen Lisnard in Monaco 2009 (6-2, 6-2). Dat leek niet helemaal zuiver.quote:
Laten we doen alsof we geschokt zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:01 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian ook al weer een break achter tegen Bobby Reynolds ..![]()
*3-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |