Ja daar was niks op aan te merkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef TheArt het volgende:
Wat een giga efficiënte set van Thiemo.
quote:Andy Murray# twitter
Transfer deadline coming soon, who will be the biggest signing in next few days? Schneider...modric.... Or will it be quiet
Nee ok, maar het kan ook een opkomend talent ofzo zijn natuurlijk.... dan zou het al iets beter te verklaren zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Die gozer waar Thiemo vorige week van verloor haalde de finale ja, maar stond niet eens in de top 400..
6 ook sowieso en volgens mij 13 ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Van deze banen kan ik streams vinden:
Louis Armstrong
Arthur Ashe
Grandstand
Court 11
Court 17
Ook die tellen als rebreak.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon teruggegeven die break.
twitter:StokerSports twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:18:52De Bakker takes the first set with an ace! Determined face in the direction of his camp. Good start, while we haven't seen the best of him. reageer retweet
Ik denk dat ie de hele wedstrijd wegtankt en in de bar verder gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Thiemo dit setje weg gaat tanken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |