Ach ja, vaak genoeg Deadmau5 op in de autoquote:
Ik heb vandaag Deadmau5-dag gehad en dus alleen maar muziek van die baas geluisterd. Die BSOD-platen blijven ook meesterlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 19:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een supermooie nummers heeft ie toch gemaakt!![]()
Boring. Mau5 heeft zoveel meer in z'n mars.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:33 schreef SimtekF1 het volgende:
Die hard intro versie van Ghost and Stuff is zooo vet.
Jammer dat hij echt nergens te vinden is.
Lijkt me een remix van Not Exactlyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik bedoel dus dat eerste stukje van 00:11 tot ongeveer 1:15
2 tracks en het was over, gare shit.quote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef meowingtons het volgende:
Duss, nog mensen die vanavond naar de livestream gaan kijken?
http://live.deadmau5.com/
Vanaf een of ander gebouw in London met 3d-projecties op het gebouw... ik mis zelf wss het meeste, dus als iemand het zou kunnen opnemen ofzo, wees mijn held
Hmm de stream scheen het kut te doen, maar het is volledig in HD opgenomen:quote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
2 tracks en het was over, gare shit.
?? Wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:01 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vrees echt dat ie binnenkort weer doordraait zoals 2 jaar geleden. Als je zn tweets soms leest, met een beetje dubbele boodschap.
Dat was niet doordraaien, dat was gewoon oververmoeidheid... Die dubbele boodschappen in z'n tweets zitten er altijd wel, hij zeikt altijd op anderen dat is me wel duidelijk geworden. (maar hij kan dit niet altijd uiten ivm carriëre)quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:01 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vrees echt dat ie binnenkort weer doordraait zoals 2 jaar geleden. Als je zn tweets soms leest, met een beetje dubbele boodschap.
deadmau5quote:Op woensdag 21 december 2011 01:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat was niet doordraaien, dat was gewoon oververmoeidheid... Die dubbele boodschappen in z'n tweets zitten er altijd wel, hij zeikt altijd op anderen dat is me wel duidelijk geworden. (maar hij kan dit niet altijd uiten ivm carriëre)
HHZ was bij een concert van hem en sprak hem aan waarna Deadmau5 zei geen zin in hem te hebben en wegliep, zoiets was het.quote:
Dat is ook niet echt aardig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
HHZ was bij een concert van hem en sprak hem aan waarna Deadmau5 zei geen zin in hem te hebben en wegliep, zoiets was het.
Dit was HHZ zn reactie:
Headhunterz
Told Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
Deadmau5 eerste reactie was dat hij niet wist dat het HHZ was en dat hij niet altijd zin heeft in gesprekken en 1min daarna excuseerde hij zich uitgebreid. Kan dat alleen even niet meer terugvinden, volgens mij heeft ie ze verwijderd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt aardig.
Hij zei dat hem niks boeide dat HHZ fan was.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Deadmau5 eerste reactie was dat hij niet wist dat het HHZ was en dat hij niet altijd zin heeft in gesprekken en 1min daarna excuseerde hij zich uitgebreid. Kan dat alleen even niet meer terugvinden, volgens mij heeft ie ze verwijderd.
twitter:djheadhunterz twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 17:21:18Told @deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one. reageer retweet
Ik snap niet precies waarom je zoiets op twitter zegtquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
deadmau5
Anyway, just gunna wrap up these shows this year n try to have a little fun. I've been dealing with severe depression and anxiety all year. Taking a long time off after my birthday to hopefully get it sorted out before I say or do anything more stupid than I already have.
Like · Comment · Share · 2 hours ago via Mobile
Na die beef met Headhunterz gisteren dus.
Omdat de persoon Joel een zielig sulletje is. Terwijl hij als Deadmau5 soms tegen het geniale aan kan zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waarom je zoiets op twitter zegt
En dat is niet omdat hij artiest is, ik snap het van niemand dat ze zulke dingen op twitter zouden zetten
En dat weet hij zelf ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat de persoon Joel een zielig sulletje is. Terwijl hij als Deadmau5 soms tegen het geniale aan kan zitten.
I A M W A II T II N G. :$quote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zal em morgen even uppen. Staat nog op mn werk laptop
Die tributemix bedoel je?quote:
Ja, ik zal hem ff op Dropbox gooien aangezien hij te groot is voor zippysharequote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef Sokz het volgende:
Ja, hij stond op megaupload maar dat werkt nu niet.Heb jij hem toevallig?
Ja? Was hetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:09 schreef meowingtons het volgende:
Joel was vanmiddag/avond wel weer op een rampage op twitter zeg
Je bedoelt degene die ik ooit heb gemaakt? Want die kan ik zo weer opnieuw uploadenquote:
Pigstepquote:Op donderdag 26 april 2012 11:58 schreef Blaxje het volgende:
Het is helemaal dood hier. Zojuist heeft ie nog een nieuwe release op soundcloud gedropt. WTF is a set? i just wanna upload ONE track by fuckmylife
Heel vet deze.
als ik op uitzending gemist de aflevering van zaterdag aanklik krijg ik alleen rockspulquote:
October eindelijk gereleasedquote:Tracklist:
Superliminal
deadmau5 & Wolfgang Gartner - Channel 42
The Veldt (featuring Chris James)
Fn Pig
Professional Griefers (featuring Gerard Way)
maths
There might be coffee
Take care of the proper paperwork
Closer
October
Sleepless
Failbait (featuring Cypress Hill)
Telemiscommunications (featuring Imogen Heap)
http://www.guardian.co.uk(...)review?newsfeed=truequote:It's the Chemical Brothers without their love for hip-hop and Detroit techno; Daft Punk without their deep understanding of Chicago house; the Prodigy without their roots in breakbeat hardcore. What's left is bizarrely unfunky, unambiguous, unsexy and unreconstructedly macho: Maths or Fn Pig offer a noisy euphoria that makes you think not of the communal transcendence of the dancefloor, but a bloke from sales with his tie wrapped round his head, waving a can of Relentless in the air and roaring. It's house music that Frankie Knuckles wouldn't understand, but Finchy from The Office would get straight away.
Vorig jaar op Pinkpop gezien, twee jaar geleden op lowlands.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef CoExist het volgende:
Jezus! Toch wel een lekker album hoor!
Het zou wel 'ns tof zijn als Deadmau5 Nederland 'ns aan deed tijdens een tour.
Ben niet zo van de festivals. Zo ben je aan het genieten van je favoriete artiest/band en even later staat Anouk weer met d'r lesbo-rock op het podium. Niet mijn ding helaas.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vorig jaar op Pinkpop gezien, twee jaar geleden op lowlands.
Sfeer voor je favo artiest is vaak ver te zoeken bij festivals, dan zijn losse concerten vele malen beterquote:
Je moet wel meer dan 1 act leuk vinden op zo'n dag. Maar als je het goed doet zie meerdere favo artiesten op 1 dag. Leer je er 1 of 2 kennen en zie je is een artiest die je normaal niet live ziet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Sfeer voor je favo artiest is vaak ver te zoeken bij festivals, dan zijn losse concerten vele malen beter
Ik ga graag naar festivals hoor, maar als je je favoriete act wilt zien is het fijner om deze bij een los concert te zien (en dan moet de act geen support zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:39 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Je moet wel meer dan 1 act leuk vinden op zo'n dag. Maar als je het goed doet zie meerdere favo artiesten op 1 dag. Leer je er 1 of 2 kennen en zie je is een artiest die je normaal niet live ziet.
Los concert is vaak intenser en beter geluid, maar het heeft beide zijn charme.
Deadmau5 gezien bij Rock am Ring. Dat is dus vooral rock georiënteerd, maar hij kreeg iedereen mee en het werd echt een leuk feestje met een goede set.
Vind ik wederom onzin.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Sfeer voor je favo artiest is vaak ver te zoeken bij festivals, dan zijn losse concerten vele malen beter
En toch is er een heel andere sfeer dan bij een normaal concert, bij dat normale concert komt iedereen voor de act, bij een festival staan er ook mensen die "het wel leuk vinden" om een bepaalde act mee te krijgen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vind ik wederom onzin.
Op een (meerdaags) festival staat iedereen met dezelfde mindset, in een 'eigen wereld' . Die sfeer vind ik vele malen beter dan bij een normaal concert.
http://www.deadmau5.com/shows/quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef CoExist het volgende:
Wanneer komt die Doodmui5 eens naar ons kleine kikkerlandje!?
Dus Kat is weer vrijgezelquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:17 schreef Blaxje het volgende:
Er zit weer pit in deze man. Hij is voor de tweede keer gekapt met Kat en onlangs is zijn contract bij Ultra geëindigd. Volgens mij brengt 'ie nu alles uit onder eigen beheer. Hij is in ieder geval weer all on the music.
Had beetje op ADE gehopt maar helaas. Wil het ook is mee gaan maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef CoExist het volgende:
Wanneer komt die Doodmui5 eens naar ons kleine kikkerlandje!?
Zie PM.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
heeft iemand de KrullieWullie @ Tribute to Deadmau5 Mix van dit topic nog?
Link dan ffquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Hij is weer lekker bezig op Twitter![]()
Heeft weer aan de stok met de NL hardstyle Producer Wildstylez.
Haha wat een vent is het ook.quote:
Heerlijke set! Dat troll-nummer heeft hij wel van iemand anders trouwens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |