abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101554380
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:41 schreef Oberonn het volgende:
Het is nogal riskant LeNick, omdat je al heel snel je examen aan moet gaan vragen als je het binnen 3 weken wil afronden (vanwege de wachttijd). Dus de instructeur moet zeker weten dat jij het binnen een bepaalde tijd gaat halen, en er zit zo ook wat extra druk onder.

Probeer het gewoon in 2 maandjes te doen in plaats van 2 weken, dan heb je meer dan genoeg tijd en kan je gewoon rustig 2 of 3x per week gaan (in het begin, en later dan 1x per week) :)
Dat klopt wel. Ik ga het maar proberen in 6 weken, ik mag namelijk in november beginnen maar wil het graag halen voor de kerstvakantie :P
pi_101559535
Tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar aankomende dinsdag mag ik afrijden! :)
Valt wel mee met de spanning, maar denk dat het morgen/dinsdag wat erger wordt.. Echter kijk ik er erg naar uit, dus ik heb geen examenvrees ofzo!

Hopen dat ik deze week na in totaal 5 maanden gelest te hebben mijn autorijbewijs mag ophalen! ^O^

Ik houw jullie op de hoogte!
  zondag 4 september 2011 @ 18:16:42 #63
309946 Ricksnor
Ik ben Rick met een snor.
pi_101560694
Ik moet morgen om 15:50 afrijden. Ben best wel een beetje zenuwachtig. Maar ik weet dat ik het kan. Ik denk er over om af en toe een opmerking te maken over wat er achter mij gebeurt. Bijvoorbeeld als iemand zit te bellen achter het stuur ofzo. Zodat de examinator weet dat ik bewust in de spiegels kijk.
pi_101560783
Morgen lesje 5, alleen heb ik al bijna 2 weken niet kunnen rijden :{
Lijkt nu wel een maand geleden dat ik achter het stuur zat. En dan heb ik nu ook nog eens een supervol rooster van school waardoor ik bijna niks in kan plannen :(
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_101560808
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:20 schreef Swomp het volgende:
Lijkt nu wel een maand geleden dat ik achter het stuur zat. En dan heb ik nu ook nog eens een supervol rooster van school waardoor ik bijna niks in kan plannen :(
kun je savonds niet rijden? Weekends? Zo plan ik dat nu ook in. Dinsdagavond en zaterdag om 13u :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101562197
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:16 schreef Ricksnor het volgende:
Ik moet morgen om 15:50 afrijden. Ben best wel een beetje zenuwachtig. Maar ik weet dat ik het kan. Ik denk er over om af en toe een opmerking te maken over wat er achter mij gebeurt. Bijvoorbeeld als iemand zit te bellen achter het stuur ofzo. Zodat de examinator weet dat ik bewust in de spiegels kijk.
Succes! Niet vergeten om de mensen vóór je ook in de gaten te houden he ;)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Redactie Sport / Supervogel zondag 4 september 2011 @ 19:14:30 #67
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_101562594
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:20 schreef Swomp het volgende:
Ik morgen les 5 na precies een maand. Zal wel wennen worden weer.
  maandag 5 september 2011 @ 11:54:10 #68
309946 Ricksnor
pi_101586579
Daar zit je dan, te wachten tot het 3 uur is.
Ach ja, er zit ook een positieve kant aan, ik hoef namelijk niet naar school vandaag.
Spanning valt op zich nog wel mee. Had het erger verwacht, misschien komt dat nog wel.
pi_101587018
*O* Geslaagd voor mijn theorie vandaag!

TTT gepland (over 3 weken) en examen op 12 oktober!
graag verwijderen
pi_101587079
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:54 schreef Ricksnor het volgende:
Ach ja, er zit ook een positieve kant aan, ik hoef namelijk niet naar school vandaag.
Spanning valt op zich nog wel mee. Had het erger verwacht, misschien komt dat nog wel.
succes!
graag verwijderen
pi_101591939
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:26 schreef LeNick het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Had je al ervaring voordat je begon met die weekcursus? Ik wil namelijk ook graag een spoedcursus (maar dan 2 of 3 weken) maar veel raden dat ook weer af..

Maar ik heb over het algemeen niet echt last van zenuwen en ben gewoon rustig, dus denk dat het niet echt een probleem is voor mij..
Dat is voor mij een beetje lastig inschatten natuurlijk :P.
Ik had voor dat ik aan die 6-daagse begon al 4 "gewone" lessen gehad, zodat ik de auto in ieder geval de baas was laat maar zeggen :P

Het beste kan je gewoon even met een rijschool bellen, een instructeur/instructrice heeft al zoveel ervaring met leerlingen dat deze na 2 of 3 lessen wel kan inschatten of het je lukt.

En mochten ze het sterk afraden, dan kan je zo verder met lessen.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 september 2011 @ 17:05:27 #72
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_101596276
Zo, 47 km gereden *O*
Wist de route nog helemaal uit mn hoofd, even ingevuld op Google Maps :+.
pi_101598313
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:21 schreef Apotheose het volgende:

[..]

kun je savonds niet rijden? Weekends? Zo plan ik dat nu ook in. Dinsdagavond en zaterdag om 13u :P
Zo nu en dan 60min. op zaterdag kan wel, s'avonds gaat niet omdat ik dan gem. pas rond een uur of 6 thuis ben en mijn instructeur dan niet meer rijdt.

quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik morgen les 5 na precies een maand. Zal wel wennen worden weer.
Oh dan moet ik niet zeuren :+
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_101598379
quote:
En hoe is het gegaan?

@Niles-Crane - gefeliciteerd!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101598701
Wauw, vandaag 4e les gehad. Hij was zo tevreden! Hij zei dat ik op het niveau zat van een gemiddeld iemand met 15 lessen :D. Vond het zelf ook heel goed gaan.
pi_101603127
quote:
Nou nou nou en en en?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 5 september 2011 @ 20:18:35 #77
309946 Ricksnor
pi_101604667
Gezakt :{
Gelukkig wel terecht, er was een stoplicht met 3 rijbanen. 2 voor rechtdoor en 1 voor linksaf. Ik dacht echter dat 1 voor links, 1 voor rechtdoor en 1 voor rechtsaf. Ik stond dus op de linker rijbaan die rechtdoor ging. Daarna heb ik ingevoegd naar rechts zonder te kijken, echt super stom. Ook keek ik niet over mijn schouder nadat ik een fietser had ingehaald. Ik denk door de spanning dat ik dat vergat ofzo.
pi_101605171
Twee lessen gehad en kan er helemaal niets van. Vooral het sturen ( :')) gaat moeizaam.
pi_101605920
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef TvhN het volgende:
Twee lessen gehad en kan er helemaal niets van. Vooral het sturen ( :')) gaat moeizaam.
Sturen moeizaam? Wat bedoel je precies? je rijd tegen de stoepranden op?
  maandag 5 september 2011 @ 20:49:56 #80
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_101606724
quote:
19s.gif Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik heb moeite (na les 2 :D ) mijn plek op de rijbaan te vinden waardoor ik een beetje begin te slingeren. Het is niet zo zo dat ik ineens op de verkeerde baan rijdt. :D
En ik ben iets te adrem,
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_101606893
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef Ricksnor het volgende:
Gezakt :{
Gelukkig wel terecht, er was een stoplicht met 3 rijbanen. 2 voor rechtdoor en 1 voor linksaf. Ik dacht echter dat 1 voor links, 1 voor rechtdoor en 1 voor rechtsaf. Ik stond dus op de linker rijbaan die rechtdoor ging. Daarna heb ik ingevoegd naar rechts zonder te kijken, echt super stom. Ook keek ik niet over mijn schouder nadat ik een fietser had ingehaald. Ik denk door de spanning dat ik dat vergat ofzo.
Aahwww, dat is jammer...maar wel allemaal dingen die je al wel wist dus je kan het gewoon wel!
pi_101607170
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik heb moeite (na les 2 :D ) mijn plek op de rijbaan te vinden waardoor ik een beetje begin te slingeren. Het is niet zo zo dat ik ineens op de verkeerde baan rijdt. :D
En ik ben iets te adrem,
Ooh, dat komt vanzelf wel joh. En ook zorgen dat je het stuur niet te krampachtig vast hebt.
pi_101607548
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Aahwww, dat is jammer...maar wel allemaal dingen die je al wel wist dus je kan het gewoon wel!
Inderdaad. Zenuwen spelen ook mee natuurlijk..volgende keer komt het helemaal goed!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 5 september 2011 @ 21:04:03 #84
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_101607715
quote:
19s.gif Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ooh, dat komt vanzelf wel joh. En ook zorgen dat je het stuur niet te krampachtig vast hebt.
Ik houd idd het stuur te krampachtig vast, terwijl ik normaal gesproken de tederheid van een servetje heb. :D
_O-
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_101608091
quote:
19s.gif Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Zat er een paar keer, met een aardige snelheid, behoorlijk dichtbij. :')

En dit:

quote:
Ik heb moeite (na les 2 :D ) mijn plek op de rijbaan te vinden
pi_101609110
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef Rucky het volgende:

[..]

Ik houd idd het stuur te krampachtig vast, terwijl ik normaal gesproken de tederheid van een servetje heb. :D
_O-
:P Bij mij kon iedereen altijd zien wanneer ik schakelde naar 5 ... altijd een dikke slinger.
pi_101610966
quote:
19s.gif Op maandag 5 september 2011 21:24 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Bij mij kon iedereen altijd zien wanneer ik schakelde naar 5 ... altijd een dikke slinger.
Oh god dankjewel voor deze! Ik dacht dat ik de enige muts was die dat had :P

Nog een paar dingetjes?
-naar rechts kijken en dan naar links zwabberen
-naar links kijken en naar rechts zwabberen
-blindelings achter de auto voor je aan rijden, ook al moest jij rechtdoor en hij naar rechts
-opmerkingen maken over andere weggebruikers en hun gedrag...in een situatie waar jij fout zit
pi_101628726
27-9 om 11:40 TTT
Deze post staat vol fouten, so the fuck?
pi_101631345
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh god dankjewel voor deze! Ik dacht dat ik de enige muts was die dat had :P

Nog een paar dingetjes?
-naar rechts kijken en dan naar links zwabberen
-naar links kijken en naar rechts zwabberen
-blindelings achter de auto voor je aan rijden, ook al moest jij rechtdoor en hij naar rechts
-opmerkingen maken over andere weggebruikers en hun gedrag...in een situatie waar jij fout zit
En daar heb je nu nog steeds problemen mee? Na zo'n 80 lessen? :p
pi_101632141
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:23 schreef Oberonn het volgende:

[..]

En daar heb je nu nog steeds problemen mee? Na zo'n 80 lessen? :p
Nee, maar het duurde even voordat het eruit was :P
Zit trouwens op 70 nu en rond de 80 bij mijn examen eind deze maand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')