Ik vind het maar een vreemde beredenatie. Dat je spiegels 'goed moeten staan' tijdens het inhalen staat los van het feit of je ze had moet controleren bij het instappen ja of de nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 07:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Allereerst: wat een stomme vraag. Ik had alleen zeker niet voor C gekozen, omdat je bij het instappen/ begin je spiegels al had moeten doen. Als je daar bij het inhalen nog mee bezig moet zijn ben je te laat. Ik had voor A gekozen, omdat echt niet elke auto 140 kan op de snelweg (zoals hierboven werd gezegd).
Gewoon opnieuw starten en verder rijden. Gaat je vast nog wel een keer gebeuren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef ErikHoevenaars het volgende:
ah kut man. Ben bij lesuur 18 en liet vandaag de motor af slaan.. Balen man, echt een klote dag
Als dat het ergste was was er toch niets aan de hand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef ErikHoevenaars het volgende:
ah kut man. Ben bij lesuur 18 en liet vandaag de motor af slaan.. Balen man, echt een klote dag
Misschien een tip om hem in de 3 te zetten vanuit de 2, niet in één keer doen maar 2x licht duwen, eerst zet je hem dus vanuit de 2 in de vrij hij staat dan automatisch in het midden, duw je nog een keer naar boven zet je hem in de 3.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:59 schreef Lindala het volgende:
Ik doe mee
15 augustus een intakeles gehad. Direct rotondes en snelweg gereden. Motor tijdens deze les vier keer af laten slaanAfijn, na de intake een pakket van 40 lessen gekocht en ik heb vanavond mijn vijfde les gehad. Ook voor het eerst in het donker gereden, dat maakte het er in ieder geval niet gemakkelijker op
![]()
Ik heb nog moeite met het schakelen. Zet hem met regelmaat in zijn 5 als ik hem in zijn 3 wil zetten of krijg hem niet in één keer in zijn 3 gezet. Schakelen bij het wegrijden was de eerste drie lessen een regelrechte ramp (met als resultaat een motor die afsloeg), maar dit gaat inmiddels een stuk beter. Sturen gaat redelijk. Scannen en spiegelen heb ik mijzelf nog (lang) niet eigen gemaakt. Vind het ook nog moeilijk om in te schatten hoe groot de auto precies is, wanneer ik bijvoorbeeld ga parkeren of een smal straatje in moet draaien.
Dinsdag 6 maart ga ik op voor mijn theorie.
Succes aan alle mensen die deze week een spannende week hebben, rijbewijs gerelateerd dan!
Geen idee hoe ik bij maart kwamquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Misschien een tip om hem in de 3 te zetten vanuit de 2, niet in één keer doen maar 2x licht duwen, eerst zet je hem dus in de vrij hij staat dan automatisch in het midden, duw je noch een keer naar boven zet je hem in de 3.
Ik denk dat je 6 September voor je theorie gaat?.
Succes in ieder geval!
zo is 't mij ook geleerd :-)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:03 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Misschien een tip om hem in de 3 te zetten vanuit de 2, niet in één keer doen maar 2x licht duwen, eerst zet je hem dus vanuit de 2 in de vrij hij staat dan automatisch in het midden, duw je noch een keer naar boven zet je hem in de 3.
Ik denk dat je 6 September voor je theorie gaat?.
Succes in ieder geval!
Boeiend, dat gebeurde mij zelfs nog een keer bij m'n examen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Inderdaad, zodra je door hebt dat je iets fout hebt gedaan: niet over gaan piekeren, maar naast je neer leggen. Tegenover een fout kunnen heel veel goede punten staan. En zoals mijn leraar aangaf voor het examen: je hoeft echt geen 10 te halen om te slagen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef bokkepoot het volgende:
Als tip kan ik geven : Zorg dat als je fouten maken ze je goed oplost. En ga vooral niet panikeren omdat je iets eerder een fout hebt gemaakt..
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 september 2011 15:56 schreef TwenteFC het volgende:
Vandaag mijn Examen gehad nadat ik vorige week een weekcursus had, de TTT had ik zwaar verneukt maar vandaag is alles goedgekomen en ben dus geslaagd .. wat een opluchting was dat zeg.. was zo zenuwachtig als de pest, zeker na die verneukte TTT.
zijn mooie auto's, peugeot!quote:Op donderdag 1 september 2011 07:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad, zodra je door hebt dat je iets fout hebt gedaan: niet over gaan piekeren, maar naast je neer leggen. Tegenover een fout kunnen heel veel goede punten staan. En zoals mijn leraar aangaf voor het examen: je hoeft echt geen 10 te halen om te slagen.
Ik heb gister een peugeot 205 gekocht, een rode.![]()
En voor het eerst mee gereden (in het donker, door the middle of nowhere, over de snelweg, etc). Vond het best wel spannend, maar we zijn thuis gekomen.
Ricksnor, succes maandag!
Wauw, geweldig! Ik heb mijn TTT bijna verneukt door de zenuwen, dus ik hoor graag hoe je er tijdens het examen mee om bent gegaanquote:Op donderdag 1 september 2011 15:56 schreef TwenteFC het volgende:
Vandaag mijn Examen gehad nadat ik vorige week een weekcursus had, de TTT had ik zwaar verneukt maar vandaag is alles goedgekomen en ben dus geslaagd .. wat een opluchting was dat zeg.. was zo zenuwachtig als de pest, zeker na die verneukte TTT.
Ten eerste, bedankt allemaal!quote:Op donderdag 1 september 2011 17:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wauw, geweldig! Ik heb mijn TTT bijna verneukt door de zenuwen, dus ik hoor graag hoe je er tijdens het examen mee om bent gegaan
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:07 schreef TwenteFC het volgende:
En de stop opdracht was ook wel grappig, ik stoppen ... rijd die auto voor mijn neus weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |