40 uur is wel veel.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef .aeon het volgende:
Wow 18 lessen is super weinig toch? Vriend van me had er 80 nodig
Ik dacht dat 40 ongeveer het gemiddelde was.
Toch is het écht 40 gemiddeld.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:07 schreef yosander het volgende:
[..]
40 uur is wel veel.
Denk eerder dat 30 het gemiddelde is, ik zat op zo'n 28 uur.
Hmm, apart dat vrijwel elk pakket uit 30 uur bestaat danquote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch is het écht 40 gemiddeld.
Ligt eraan hoelang een les is. 18 lessen van een uur of van 2uur, maakt verschil hequote:Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef .aeon het volgende:
Wow 18 lessen is super weinig toch? Vriend van me had er 80 nodig
Ik dacht dat 40 ongeveer het gemiddelde was.
Niet zo heel apart meer als je je bedenkt dat best heel veel mensen bij moeten kopen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm, apart dat vrijwel elk pakket uit 30 uur bestaat dan.
Mwah, 't is dat niet veel vrienden van me een pakket hadden (ik ook niet) en sommigen moesten wel bijkopen ja, maar die waren dan ook niet de eerste keer geslaagdquote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zo heel apart meer als je je bedenkt dat best heel veel mensen bij moeten kopen.
Neehoor, ik heb 18 lesuren gehad. Niet 18 lessen van twee uur maar zou dat wel zo zijn, had ik 36 lesuren. Ook niks mis mee. Ik heb het gewoon sneller opgepikt, maar eerst maar eens zien of ik slaag voor m'n praktijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang een les is. 18 lessen van een uur of van 2uur, maakt verschil he
Klopt, maar een rij instructeur laat jou niet afrijden als je er simpelweg niet klaar voor bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:59 schreef Martijn93 het volgende:
Ik heb ook 40 uur les gehad, maar wel in 1x geslaagd.
Nu heb ik liever een pakket van 40 uur en in 1x geslaagd dan een pakket van 30 uur en dat ik dan 2x examen moet doen.
Mij hebben ze op de rijschool toen ook verteld dat 40 uur ongeveer het gemiddelde was.
Maar da's natuurlijk niet representatief.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Mwah, 't is dat niet veel vrienden van me een pakket hadden (ik ook niet) en sommigen moesten wel bijkopen ja, maar die waren dan ook niet de eerste keer geslaagd.
Nee daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Klopt, maar een rij instructeur laat jou niet afrijden als je er simpelweg niet klaar voor bent.
Nee, je laat alleen voetgangers voor gaan als ze rechtdoor op dezelfde weg gaan als waar jij bentquote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Swomp het volgende:
ik was net even aan het oefenen...
[ afbeelding ]
Wat is nu het antwoord ?
De vrouw zit verstopt aan de voorkant van de auto, remmen!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nu het antwoord ?
eerst kinderwagen, dan auto, dan voetganger. Denk ik...quote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nu het antwoord ?
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eerst kinderwagen, dan auto, dan voetganger. Denk ik...
Welke vrouw? Lijkt op een kerel.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is nu het antwoord ?
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eerst kinderwagen, dan auto, dan voetganger. Denk ik...
Wut? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En wat was je instructeur aan het doen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben tegen een boom aangereden.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben tegen een boom aangereden.
Achteruit inparkeren en denken dat de boom iets verder stond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En wat was je instructeur aan het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |