abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101345728
Meld hier:
• Wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen.
• Hoeveel lessen je hebt gehad.
• Hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen.
• Wanneer je examen hebt en mentale steun kan gebruiken.
• Wanneer je geslaagd bent.

De geslaagden van 2004 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2005 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2006 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2007 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2008 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2009 zijn o.a. hier te vinden.
De geslaagden van 2010 zijn o.a. hier te vinden.

Geslaagden 2011:
• zatoichi (10 januari)
• karton (11 januari)
• -_Guitarist_- (12 januari)
• Jappe90 (13 januari)
• MJay1 (17 januari)
• SBM22 (24 januari)
• Made-In-Holland (25 januari)
• Yuri_Boyka (4 februari)
• DombohetOlifantje1 (7 februari)
• Zjefke (10 februari)
• Robinml (2 maart)
• stefannetjuh (3 maart)
• misslady83 (4 maart)
• Sokz (12 maart)
• -tape- (14 maart)
• HalvinCarris (22 maart)
• LovelyLady (24 maart)
• FruitenCo (11 april)
• eriksd (13 april)
• ftpfreak (15 april)
• Jetfly (20 april)
• honkhonk (27 april)
• HerrFl1ck (3 mei)
• NatteBever (4 mei)
• .Neovo. (9 mei)
• Krimpen (9 mei)
• waj1 (11 mei)
• bokkepoot (11 mei)
• OomBrouwer (12 mei)
• Cortax (12 mei)
• Janeiros (16 mei)
• Yaku (17 mei)
• Fukjoeman (19 mei)
• WinnieWana (25 mei)
• blingbling11 (31 mei)
• t.coenraad (22 juni)
• Jochemz (27 juni)
• 2xuq773pps (28 juni)
• ZuidGrens (29 juni)
• Warrick21 (11 juli)
• Hitomi (14 juli)
• yosander (15 juli)
• Eva4Evah (19 juli)
• Megaman (30 juli)
• Spies (2 augustus)
• Mountman (5 augustus)
• Frontrow (10 augustus)
• Dale__Cooper (12 augustus)
• Soempie (15 augustus)
• GevaarOpDeWeg (18 augustus)
• caffeinjunk (25 augustus)

Iedereen die de komende tijd theorie en/of praktijkexamen heeft. Succes! ^O^

De OP is hier terug te vinden.

[ Bericht 68% gewijzigd door Anne op 29-08-2011 21:44:48 ]
pi_101346203
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Precies, de volgende keer weet je precies wat je te wachten staat nu, heb je beter geleerd en lukt het, wedden?
Ik zat ook -heel motiverend- tussen allemaal mensen die voor hun derde keer moesten al :P
Ik heb nu aangevraagd voor 12 september dus hopen dat ik het dan wel haal. Heel veel mensen onderschatten het en leren helemaal niet (de eerste keer), vermoed ik. Terwijl er toch echt bepaalde vragen zijn die de meeste mensen niet zomaar weten zoals die afmetingen bijv. En gevaarherkenning, moet je volgens mij ook maar geluk mee hebben. Maar daar had ik ''maar'' 7 fout.

Maaar, is je praktijk al aangevraagd?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 29 augustus 2011 @ 21:00:15 #3
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_101346284
5 september na een maand weer rijles, eindelijk!
pi_101346410
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:59 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik heb nu aangevraagd voor 12 september dus hopen dat ik het dan wel haal. Heel veel mensen onderschatten het en leren helemaal niet (de eerste keer), vermoed ik. Terwijl er toch echt bepaalde vragen zijn die de meeste mensen niet zomaar weten zoals die afmetingen bijv. En gevaarherkenning, moet je volgens mij ook maar geluk mee hebben. Maar daar had ik ''maar'' 7 fout.
Ik denk idd dat een hoop mensen het de eerste keer iets te laconiek opnemen.
quote:
Maaar, is je praktijk al aangevraagd?
Mijn instructeur belt strakjes voor de definitelinieve datum :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_101347065
Mooizo.. wel spannend maar het komt sowieso wel goed.

Trouwens, ik noemde je meisje omdat ik dacht dat je midden twintig was ofzo, op die foto zie je er helemaal niet uit als dertig. :P
pi_101348632
Net een proefexamen gedaan, die 8 seconden vragen gingen super, 6 van de 25 fout, die andere vragen gingen ook wel goed, maar wat minder, had officieel 11 vragen, al vond ik 1 of 2 vragen gewoon complete onzin dus ik zie het liever positiever.
Zo was een vraag:

Waar houdt u rekening mee als u wilt inhalen:
A. Is mijn auto snel genoeg.
B. Is de auto van mijn voorligger snel genoeg.
C. Staan mijn spiegels wel goed.

Ik had dus C, want A en B slaan nergens op want hier in Nederland mag je nergens harder dan 130 rijden, dus om in te halen moet je ongeveer 140 rijden, en iedere APK gekeurde auto kan wel 140+ rijden.
Als ze nou zeiden 'A. Ga ik snel genoeg' dan was het logischer, maar dat zeggen ze niet, dus ik reken deze niet fout.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_101348879
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:11 schreef Mpj het volgende:
Mooizo.. wel spannend maar het komt sowieso wel goed.

Trouwens, ik noemde je meisje omdat ik dacht dat je midden twintig was ofzo, op die foto zie je er helemaal niet uit als dertig. :P
:* Jij mag vaker tegen mij praten O+

Edit: en hij belde net, het wordt 28 september *O*
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_101350053
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Net een proefexamen gedaan, die 8 seconden vragen gingen super, 6 van de 25 fout, die andere vragen gingen ook wel goed, maar wat minder, had officieel 11 vragen, al vond ik 1 of 2 vragen gewoon complete onzin dus ik zie het liever positiever.
Zo was een vraag:

Ik had dus C, want A en B slaan nergens op want hier in Nederland mag je nergens harder dan 130 rijden, dus om in te halen moet je ongeveer 140 rijden, en iedere APK gekeurde auto kan wel 140+ rijden.
Als ze nou zeiden 'A. Ga ik snel genoeg' dan was het logischer, maar dat zeggen ze niet, dus ik reken deze niet fout.
A zou in principe wel kunnen, als jou auto maar 100 kan rijden en jij een auto die 100 rijd in wil halen, dan kan dit dus niet.
Maar wel een rare vraag inderdaad.
pi_101360552
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:21 schreef Swomp het volgende:

[..]

ok, naja hier zijn ook mensen die juist wel in stappen terugschakelen. Ik denk dat het gewoon is wat je je aanleert.
Ja dat kan wel, ik zeg alleen dat het geen toegevoegde waarde heeft :) Je kan als je voor het stoplicht staat, van 1 tm 5 schakelen en dan weer naar 1 en wegrijden. Kan allemaal, maar de toegevoegde waarde is 0. Dat wilde ik ermee zeggen.

quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik heb juist deze volgorde geleerd:
-eerst remmen (dus absoluut niet beginnen met de koppeling)
-dan schakelen, eventueel blijven remmen ondertussen
-vóór de bocht koppeling weer omhoog hebben
-einde van de bocht weer gas bij

Als ik het niet strikt zo doe, zo zegt mijn instructeur, kun je zakken op je bochtentechniek, vooral het stukje dat je de koppeling nog niet omhoog hebt voor je bocht. Hij blijft hier ook continu op hameren.

Allemaal verschillende verhalen dus, geen idee wie er nu gelijk heeft...
Ja dit is de manier 'uit het boekje'. Er werd echter gevraagd hoe anderen dat deden, dus vertelde ik mijn manier. Ik heb overigens wel al 8 jaar mijn rijbewijs, dus mijn eigen stijl is er wel redelijk ingesleten :)

Maar ik rijd ook met 1 hand dus kan sturen en schakelen tegelijk. Weet alleen niet of dat tijdens lessen ook mag. Volgens mij moest ik mijn handen '10 voor 2' houden.

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zo was een vraag:

Erg ongelukkig geformuleerd. B is het zeker niet dus blijven A en C over.

Je auto moet wel snel genoeg zijn, met een 45 km/ph karretje haal je iemand die 60 rijdt niet in, maar je spiegels moeten ook goed afgesteld staan, ook al kan je ook om je schouders kijken.

Al met al had ik ook voor C gekozen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Gedetineerde op 30-08-2011 07:08:14 ]
pi_101360596
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 06:59 schreef Gedetineerde het volgende:

[..]

Erg ongelukkig geformuleerd. B is het zeker niet dus blijven A en C over.

Je auto moet wel snel genoeg zijn, met een 45 km/ph karretje haal je iemand die 60 rijdt niet in, maar je spiegels moeten ook goed afgesteld staan, ook al kan je ook om je schouders kijken.

Al met al had ik ook voor C gekozen.
Allereerst: wat een stomme vraag. Ik had alleen zeker niet voor C gekozen, omdat je bij het instappen/ begin je spiegels al had moeten doen. Als je daar bij het inhalen nog mee bezig moet zijn ben je te laat. Ik had voor A gekozen, omdat echt niet elke auto 140 kan op de snelweg (zoals hierboven werd gezegd).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_101360858
Achja, stomme vraag idd, maar ik hoor overal dat de officiele theorie examens veel makkelijker zijn dan de oefenexamens. Ik moet nu helemaal naar groningen om zodalijk om 10:15 mijn theorie te doen. Wish me luck.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_101361625
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:50 schreef Martijn93 het volgende:
Morgen tussentijdse toets, kijken wat ik er van ga bakken.
Zojuist mijn tussentijdse toets gehaald, wel nog wat verbeterpunten.
Voornamelijk verder vooruit kijken.
21 september examen.
pi_101362633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:07 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Zojuist mijn tussentijdse toets gehaald, wel nog wat verbeterpunten.
Voornamelijk verder vooruit kijken.
21 september examen.
Gefeliciteerd, nu is het rijexamen een eitje. Ik zit nu bij het cbr te wachten op mijn theorie examen xD
pi_101363190
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, nu is het rijexamen een eitje. Ik zit nu bij het cbr te wachten op mijn theorie examen xD
Bedankt.
Maak je niet te zenuwachtig, ik vond de oefenexamens op de cd moeilijker als het theorie examen zelf, maar dat kan ook geluk zijn natuurlijk.
Succes ^O^
pi_101364195
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

en? en? en? :D Hoe ging/gaat ie? :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101365574
Om 13:30 theorie examen, hopelijk goed ga ik het halen. Ik ben al heleweek druk aan het leren en de meeste dingen weet ik wel. Als ik mn certificaat heb ga ik meteen ff rijschool bellen voor les :).
pi_101365627
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:12 schreef RichardRichard het volgende:
Om 13:30 theorie examen, hopelijk goed ga ik het halen. Ik ben al heleweek druk aan het leren en de meeste dingen weet ik wel. Als ik mn certificaat heb ga ik meteen ff rijschool bellen voor les :).
Succes er mee! Ook oefenexamens gemaakt of niet?
Ik heb toen alleen theorieles gehad wel aardig wat lessen, en oefenexamens gemaakt van een cd.
pi_101365734
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Martijn93 het volgende:

[..]

Succes er mee! Ook oefenexamens gemaakt of niet?
Ik heb toen alleen theorieles gehad wel aardig wat lessen, en oefenexamens gemaakt van een cd.
Ik heb geen theorieles. Dit is de 2e keer dat ik mijn theorie examen gaat doen. Eerste keer was in 2008 en toen in 1x gehaald. Was nog wel het oude examen. Ik heb wel via internet op website aardig wat keren geoefend en ook uit het boek. Normaal leer ik wel snel en onthou ik veel dingen. Maar dit blijf toch altijd spannend. Als ik het verpest moet ik weer een maand wachten en weer 34euro lichter. Ik wil gewoon mn rijbewijs :(!
pi_101367006
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:16 schreef Apotheose het volgende:

[..]

en? en? en? :D Hoe ging/gaat ie? :P
Sorry, moest helemaal terug naar Leeuwarden van Groningen rijden en moest nog studieboeken kopen en telefoon deed het niet.

Iig, ik ben gezakt, die snelle vragen onderdeel had ik goed, 8/12 fout ofzo. Bij de rest van de vragen dacht ik dat het super ging, wat dus niet zo was >.> 10 fouten o.0

Dus nu erg chagrijnig, maarja, volgende keer weer een kans.
pi_101368182
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Sorry, moest helemaal terug naar Leeuwarden van Groningen rijden en moest nog studieboeken kopen en telefoon deed het niet.

Iig, ik ben gezakt, die snelle vragen onderdeel had ik goed, 8/12 fout ofzo. Bij de rest van de vragen dacht ik dat het super ging, wat dus niet zo was >.> 10 fouten o.0

Jammer. -O- Volgende keer ga je het gewoon halen! :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101368388
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

jammer ;( volgende keer idd beter :Y Dat je chaggie bent kan ik me wel voorstellen ja. Raar dat je voorgevoel soms zo juist kan zijn en soms ook totaal niet -O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101369791
Yes, mn theorie certificaat binnen.
Gevaarherkenning 23/25
Verkeersregels & Inzicht: 37/40

Ik ben niet ontevreden :)
pi_101369934
Ik moet de 14e op voor theorie ;(
Motortheorie was ik ook een keer voor gezakt, hopelijk lukt deze wel in één keer O-)

Ik word echt schijtziek van al die theorie examens, rijbewijs AM en rijbewijs A heb ik nou al gehad, nu dus op voor B en daarna wil ik nog vrachtwagenrijbewijs doen, daar zal je ook wel weer theorie voor moeten doen }:|
pi_101369944
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef RichardRichard het volgende:
Yes, mn theorie certificaat binnen.
Gevaarherkenning 23/25
Verkeersregels & Inzicht: 37/40

Ik ben niet ontevreden :)
Proficiat, nu op naar de praktijk!
pi_101369978
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:32 schreef Martijn93 het volgende:

[..]