ik ben serieusquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
[..]
je oma in een witte grote onderbroek zien telt niet.
oke, wil je het hele artikel of Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dm mij de tiny pic links maak ik een serieus topic aan
maakt niet uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke, wil je het hele artikel of Wat?
ish goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe het zo als ik op de laptop zit, goed?
ik vertel het ooit. op mijn sterfbed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in, dus nu ben ik wel benieuwd
Geldige redenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
die iemand zei tegen mij;
Vandaag was er een jongen uit mijn klas 3 uur te laat op school omdat hij onderweg z'n schoenen verloor.![]()
ja maar zijn wel megagrote plaatjes net als in dit topicquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Joosterd het volgende:
Heb je nog plaatjens dan maak ik ff topic enzo
ik heb een keertje gezegd dat mijn fietssleutel brak en daarom terug naar huis moestquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef xCore het volgende:
[..]
ben zelf ook wel eens te laat geweest omdat ik mijn fiets was vergeten, so what?
trapten ze er in?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een keertje gezegd dat mijn fietssleutel brak en daarom terug naar huis moest
goeie he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |