hallo ik ben 12.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef kelderfantoom het volgende:
Wat gebeurde er op het laatste plaatje?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef kelderfantoom het volgende:
De minister van oorlog inspecteert een tankquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef kelderfantoom het volgende:
Leesquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef kelderfantoom het volgende:
Algemene ontwikkeling mein jungenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:34 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Als niemand mij het verteld hoe kan ik het dan ooit weten?
De Minister van Oorlog was het niet eens met het ontwerp van de tank:quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De minister van oorlog inspecteert een tank
Dan hebben ofwel mijn ouders ofwel mijn leraren wat vergeten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling mein jungen
Het bovenste ploatje is stukquote:
Nog?quote:
Neequote:
Die grijns bij elke foto doet'm ook, inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:07 schreef Waaghals het volgende:
[..]
hij blijft in ieder geval lachen
Dat maakt het wel wat creepyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:46 schreef Façade het volgende:
[..]
Die grijns bij elke foto doet'm ook, inderdaad.
quote:
Zelf heb ik de bron van de foto's teruggezocht en toen uitgeprint. Bij mij hangen er inmiddels ook drie uit dit topic ingelijst aan de muur!quote:Op donderdag 1 september 2011 14:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Fucking goed gelukt.
Zijn dit soort pics ook hi-res ergens te krijgen? Leuk om op te hangen ipv de bekende foto.
Weet je de bron nog? Ik kan geen eenduidige vinden namelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:04 schreef Sjebbige het volgende:
[..]
Zelf heb ik de bron van de foto's teruggezocht en toen uitgeprint. Bij mij hangen er inmiddels ook drie uit dit topic ingelijst aan de muur!
quote:
Is die eerste de nieuwe Lego?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:27 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lego Inception
quote:Op maandag 28 november 2011 12:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Freddie Mercury is 24 november precies 20 jaar geleden overleden. Ter nagedachtenis aan deze rocklegende en frontman van Queen heeft Iain Heath een treffende Legoversie van hem in elkaar gepuzzeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |