quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahahha.
Ik heb bijna altijd een t-shirt aan met een blouse erover.
En een mouwloos t-shirt van Amon amarth
Jij presteert het telkens om telkens net iets ranzigere opmerkingen te maken dan ik.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om hem weer eens te kneden. Deze keer gebruik ik wel een andere massage olie, de vorige rook niet helemaal fris meer.
watquote:
Een... jeansbroek??quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Eentje zonder riemen en knopjes en twintig zakjes en weet ik veel
In ieder geval niet zulke emo broeken of iets in die richting
Je maakt mij in de war
Mwah, Naat en ik hebben er een soort inside joke mee, dus die zegt het heel vaak, maar anders ben je de eerstequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus ik ben je eerste?en mannen onder elkaar mogen pauper woorden zeggen.
Ik doe ontbijt (halve portie musli), lunch (crackers en ontbijtkoek) en normaal avondeten. En thee en water.. En ik doe aan hardlopenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volg je een dieet, crash-dieet of eet je gewoon niet?.
Dealquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om hem weer eens te kneden. Deze keer gebruik ik wel een andere massage olie, de vorige rook niet helemaal fris meer.
Ik voel mij er nog steeds prettig bij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ik vind dat zo niet kunnen
Ik heb ook wel band shirts gedragen maar dat ben ik gelukkig ontgroeid
Samzz staat er om bekend homo's te bekeren tot het heterodom dus pas op!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Eentje zonder riemen en knopjes en twintig zakjes en weet ik veel
In ieder geval niet zulke emo broeken of iets in die richting
Je maakt mij in de war
Het blijven zwarte metalshirtsquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik voel mij er nog steeds prettig bij.
Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik geen extreem uitbundige band shirts meer draag.
De enige die ik nu nog heb zijn vrij neutraal.
Ik ben al jaren hetero.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Samzz staat er om bekend homo's te bekeren tot het heterodom dus pas op!
HOAX ik heb dat tijdens Lowlands nog tegen je gezegd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mwah, Naat en ik hebben er een soort inside joke mee, dus die zegt het heel vaak, maar anders ben je de eerste![]()
[..]
Ik doe ontbijt (halve portie musli), lunch (crackers en ontbijtkoek) en normaal avondeten. En thee en water.. En ik doe aan hardlopen
YEAH! FUCK YEAH! Lekker wijf van me.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mwah, Naat en ik hebben er een soort inside joke mee, dus die zegt het heel vaak, maar anders ben je de eerste![]()
[..]
Ik doe ontbijt (halve portie musli), lunch (crackers en ontbijtkoek) en normaal avondeten. En thee en water.. En ik doe aan hardlopen
Ieder zo zijn ding.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het blijven zwarte metalshirts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ik dacht dat die kant ook geïsoleerd wasquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding.Je hebt toch wel wolvenshirts he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ieder zo zijn ding.Vind ik ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Ja?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Samzz staat er om bekend homo's te bekeren tot het heterodom dus pas op!
Ge-wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kant ook geïsoleerd was.
Nee.quote:
Oh, dan is hij de eerste blanke.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
HOAX ik heb dat tijdens Lowlands nog tegen je gezegd.
En toen zei je dat dat was omdat ik een Fokker was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |