Waarom noem je mij "best lekker"quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aldus mijn reactie vanmiddag. Gevolgd door enkele ondersteunende reacties.
Wat had ik anders moeten zeggenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom noem je mij "best lekker"
lekker![]()
![]()
Plus een van mijn vele wijsheden wijsheden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aldus mijn reactie vanmiddag. Gevolgd door enkele ondersteunende reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deed ik al sinds een paar dagen toen een vriendin van mijn moeder zei dat ik dikker was dan mijn moeder. Het gaat me goed af: ik heb constant hongerquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Nu ga je afvallen voordat iedereen het denkt?
quote:
IK HEB JE MOEDER ONTMOET JE PAST ER TWEE KEER IN MUTSquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat deed ik al sinds een paar dagen toen een vriendin van mijn moeder zei dat ik dikker was dan mijn moeder. Het gaat me goed af: ik heb constant honger
Nee dusquote:
Op verpakking staat 'koninginnehapjes'quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Maak plaats, maak plaats, maak plaats!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat deed ik al sinds een paar dagen toen een vriendin van mijn moeder zei dat ik dikker was dan mijn moeder. Het gaat me goed af: ik heb constant honger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Mietjequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
Beuh ik wil slapen. Maar als ik dat nu doe ben ik 2 uur s'nachts weer wakker.
Je capslock blijft hangen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
IK HEB JE MOEDER ONTMOET JE PAST ER TWEE KEER IN MUTS
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:36 schreef Insomnium het volgende:
Ik ben wel een beetje bang dat als ik een keer voor DJ speel hier ik vergeet mijn mic uit te zetten
En dan hard meezing
Ik vind dat zo'n pauper woord, maar stiekem is dat gewoon iets dat niemand mij ooit zo noemde. Een soort jaloeziequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat had ik anders moeten zeggen
Gewoon een powernap van twee uur en de wekker zetten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
Beuh ik wil slapen. Maar als ik dat nu doe ben ik 2 uur s'nachts weer wakker.
Nee ik ben bang voor langharig tuigquote:
Hij maakt je kapot jonguh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |