Wat heeft ie gemaakt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom vriendje heeft lekker gekookt
Whut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
IK BEN VOOR ZWANGER UITGEMAAKT VANDAAG
Kun je er niet meer mee bellen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee mijn mobiel loopt te kutten
In de apotheek, toen ik de pil ging ophalen, vroeg ze of ik zwanger was, want dat leek zoquote:
jawel hij liep vast en starte in een keer opnieuw opquote:
Wtfquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In de apotheek, toen ik de pil ging ophalen, vroeg ze of ik zwanger was, want dat leek zo
Zelf frietjes gebakken met erwtjes en worteltje en daarbij gepanneerde koninginnehapjes (iets wat ik nog nooit in NL heb gezien; maar wat ik in Bels had gekocht toen ik bij mijn ouders was)quote:
HET IS PATATquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zelf PATAT gebakken met erwtjes en worteltje en daarbij gepanneerde koninginnehapjes (iets wat ik nog nooit in NL heb gezien; maar wat ik in Bels had gekocht toen ik bij mijn ouders was)
Omnomnom
Wat zijn dat ook alweer Koninginnehapjes? Een collega van me had het er van de week ook over.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zelf frietjes gebakken met erwtjes en worteltje en daarbij gepanneerde koninginnehapjes (iets wat ik nog nooit in NL heb gezien; maar wat ik in Bels had gekocht toen ik bij mijn ouders was)
Omnomnom
Volgende keer gewoon neerknuppelen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, alleen met mijn ogen duizend keer vermoord.
quote:
PATATquote:
DIT DUSquote:
JIJ SNAPT ER OOK NIKS VANquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zijn dat ook alweer Koninginnehapjes? Een collega van me had het er van de week ook over.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Insomnium het volgende:
Mhm als ik het goed heb is SAM nu goed ingesteld
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zijn dat ook alweer Koninginnehapjes? Een collega van me had het er van de week ook over.
Aldus mijn reactie vanmiddag. Gevolgd door enkele ondersteunende reacties.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
Faye heeft een best lekker lichaam.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In de apotheek, toen ik de pil ging ophalen, vroeg ze of ik zwanger was, want dat leek zo
Gepaneerde pasteitjes dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan dus niet in deze vorm; maar gepanneerd dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |