Ik zou er mooi vanaf blijven. Als de koper die buizen geschilderd wil hebben dan kan die dat in no-time zelf ook. De verf eraf halen gaat echter niet meer. Als ik iets een smerig gezicht vind, dan zijn het geverfde leidingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:48 schreef ATan het volgende:
Nou vooruit, dan ga ik alle verwarmingbuizen ook netjes met radiatorverf wit schilderen.
Ja, dat is ook wel zo.. mensen kunnen het inderdaad zelf ook binnen een middag. Het zou ook een beetje zonde zijn, ze zijn nog glimmend nieuw. Ok dan laat ik het zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zou er mooi vanaf blijven. Als de koper die buizen geschilderd wil hebben dan kan die dat in no-time zelf ook. De verf eraf halen gaat echter niet meer. Als ik iets een smerig gezicht vind, dan zijn het geverfde leidingen.
Die zijn er binnen 5 minuten afgeschroefdquote:En verder..die lamellen
Dat is het probleem niet (helaas) Potentiële kopers/mensen zien als eerste die dingen ze niet mooi vinden. Op jouw foto's bijvoorbeeld zie ik als eerste die leidingen van de radiatoren. Nu is dat opzich nog niet het ergste, maar waarom zoveel koppelstukkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:36 schreef ATan het volgende:
Die zijn er binnen 5 minuten afgeschroefd
Dank je! Ja ik ben er erg blij mee! (hoewel ik mijn oude hutje best wel zal gaan missen denk ik zo...)quote:
Misschien gewoon een loodgieter bellen en je de moeite van het zelf doen besparen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:04 schreef ATan het volgende:
Ja, het is wat overkill, zo was het ontstaan toen ik kamer voor kamer aan het klussen was maar toch wel daar waar ik bezig was warmte wilde hebben. De onderste houder was een hulpstuk om precies recht uit te komen met de oude gaten in de vloer. Nu is het inderdaad niet meer zo nodig. Die afsluiters kan ik ook verwijderen, ik moet alleen even gaan nadenken hoe ik dat ga doen met die bocht aansluitingen. Iemand nog een goed idee? Die twee grote bochten vervangen voor twee knietjes en dan alles horizontaal?
Ik vind de buizen zo ook niet zo'n probleem, het valt nu alleen op omdat de kamer nu helemaal opgeknapt en leeg is. Maar als mensen het storend vinden ga ik het even aanpassen. Ik ga die lamellen langs de rail binnenhalen met de touwtjes zodat ze op elkaar gestapeld in een hoekje hangen, dan hangen ze niet voor het raam bij een bezichtiging. Op zich is het voor kopers ook wel fijn dat ze privacy kunnen hebben tot ze zonwering naar eigen smaak hebben uitgezocht. Het kan soms maanden duren als je bijvoorbeeld houten luxaflex op maat laat maken..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of die buizen wel zo'n 'enorm probleem' zullen vormen voor potentiele kopers. Ikzelf zou er geen enkele moeite mee hebben, ik hang er gewoon een gordijn voor en niemand die het meer ziet. Zou ik voor je foto's ook gewoon doen.
Ik zou eerst die lamellen weghalen, die vind ik veel storender en vervelender voor de 'eerste indruk'.
Maar dit is persoonlijk uiteraard.
Je kan eea ook gewoon verdoezelen voor de foto's, daar is niks mis mee. Gordijnen kopen en die er gewoon voor hangen, bijvoorbeeld. Kosten geen drol bij de Xenos en geeft meteen een veel 'huislijkere' indruk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:03 schreef ATan het volgende:
[..]
Ik vind de buizen zo ook niet zo'n probleem, het valt nu alleen op omdat de kamer nu helemaal opgeknapt en leeg is. Maar als mensen het storend vinden ga ik het even aanpassen.
Natuurlijk, het was ook niet mijn bedoeling om je aan te sporen ze meteen helemaal weg te halen. Zoals gezegd, het gaat om de foto's in deze fase van het verkoopproces - mensen overhalen tot een bezichtiging. Op je foto's vallen die dingen gewoon teveel op en een hoop mensen vinden ze spuuglelijk, en knappen erop af. Stom misschien maar zo zitten veel mensen inelkaar.quote:Ik ga die lamellen langs de rail binnenhalen met de touwtjes zodat ze op elkaar gestapeld in een hoekje hangen, dan hangen ze niet voor het raam bij een bezichtiging. Op zich is het voor kopers ook wel fijn dat ze privacy kunnen hebben tot ze zonwering naar eigen smaak hebben uitgezocht. Het kan soms maanden duren als je bijvoorbeeld houten luxaflex op maat laat maken..
Ik zie nu pas op de foto welk een overdaad er aan bochten, kogelkranen (?) en koppelingen zit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:04 schreef ATan het volgende:
Ja, het is wat overkill, zo was het ontstaan toen ik kamer voor kamer aan het klussen was maar toch wel daar waar ik bezig was warmte wilde hebben. De onderste houder was een hulpstuk om precies recht uit te komen met de oude gaten in de vloer. Nu is het inderdaad niet meer zo nodig. Die afsluiters kan ik ook verwijderen, ik moet alleen even gaan nadenken hoe ik dat ga doen met die bocht aansluitingen. Iemand nog een goed idee? Die twee grote bochten vervangen voor twee knietjes en dan alles horizontaal?
Ziet er netjes uit, fraai opgeknapt. Mooie vloer en keuken.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:33 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Sinds dit weekend staat ons appartementje ook (weer) te koop!
Na een niet al te geslaagde verhuur-periode (waar ik niet al te veel over kwijt wil), is er de afgelopen maanden flink door mij en mijn vrouw geklust om het weer in een nette (verkoopbare) staat te krijgen.
Het betreft een 2kamerappartement aan de rand van Amsterdam Zuidoost, in de wijk Reigersbos: een rustige gezinsbuurt met voornamelijk laagbouw. Het appertement ligt vlakbij het knooppunt 'Holendrecht' (A2/A9), en op c.a. 2 minuten fietsen van het AMC. Metrostation Reigersbos is gelegen op minder dan 5 minuten lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |