SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Hahah ja ik zag dat er gereageerd was en daarna dat er nog maar 1 post over was. (6)quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef shifto het volgende:
Baas. Ik wilde het nieuwe deel openen. Krijg ik gewwon een motherfocking blue screen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hahah ja ik zag dat er gereageerd was en daarna dat er nog maar 1 post over was. (6)
Iets met fulltime werken en maar 1 week vrij vragen/krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:51 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar hoezo heb jij alleen deze week vrij?
Boh dat is wel zuur.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Iets met fulltime werken en maar 1 week vrij vragen/krijgen
Ben in mei al weekje weg geweest en wil in november nog een weekje wegquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Boh dat is wel zuur.
Heb zelf ook maar 4 weken vrij gehad sinds februari vorig jaar, maar toch.
1 Week is wel heel erg weinig.
Ik heb in al mijn vakanties fulltime gewerkt toen ik nog op school zat en vanaf februari dit jaar ben ik gestopt met school om fulltime te gaan werken. Daarom heb ik eigenlijk geen vakantie gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben in mei al weekje weg geweest en wil in november nog een weekje wegMaar je bent toch een scholier, die horen vies veel vrij te hebben.
Internet knuffel? Indien je niet meer naar school gaat, gaat dat je toekomst perpectief zijn voor de volgende 50 jaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:57 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb in al mijn vakanties fulltime gewerkt toen ik nog op school zat en vanaf februari dit jaar ben ik gestopt met school om fulltime te gaan werken. Daarom heb ik eigenlijk geen vakantie gehad.
Nee ik heb nu nog een week vrij en daarna ga ik weer opnieuw aan een studie beginnen, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Internet knuffel? Indien je niet meer naar school gaat, gaat dat je toekomst perpectief zijn voor de volgende 50 jaar
Welke studie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee ik heb nu nog een week vrij en daarna ga ik weer opnieuw aan een studie beginnen, dus dat komt wel goed.
Rechten.quote:
Heheh hoezo dat?quote:
Beste studie ooitquote:
Dat is wel zo, maar zo makkelijk is het niet hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Van horen zeggenGeen exacte vakken, heel vrij.
Zo heerlijk dat die natuurkundemensen er altijd zo tegenaan kijkenquote:
Nou, let me know when you finishquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar zo makkelijk is het niet hoor.
Heb het al een half jaar gedaan en is pittiger dan men denkt.
Je moet heel veel uit je hoofd weten en er zitten echt minimale verschillen in de theorie die in de praktijk heel erg groot zijn.
We proberen ook maar mensen te zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo heerlijk dat die natuurkundemensen er altijd zo tegenaan kijken
Mij kennende duurt dat nog wel even.quote:
Moeilijk is dat he? Niet dat ik er om geef hoe een beta-mens denkt over mijn studie ofzo, daar niet vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |