hoeveelquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
Zal ik belachelijk veel geld gaan betalen om een half uur hierin te vliegen?
[ afbeelding ]
Met of zonder piloot?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is belachelijk veel, en wat ga je uit het raampje zien?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf achter de knuppel, dan ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Ach het is wel grappig om te doen hoor, maar ik vond het niet echt heel speciaal.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:17 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
100 euro voor 30 min is de goedkoopste die ik kan vindenquote:
met mij als pilootquote:
Loosdrecht ofzo, maar zelf vliegen natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wat is belachelijk veel, en wat ga je uit het raampje zien?
Geen idee, was eerste vliegtuig dat ik tegen kwam op google in dat modelquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zelf achter de knuppel, dan ja.
Welk land is dat btw?
PH-*** is .nl
Jawel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
niet haten op mij
Ach ja, ik ga piloot worden, keertje vliegen voordat ik aan mn opleiding ga beginnen is dan wel zo fijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is wel grappig om te doen hoor, maar ik vond het niet echt heel speciaal.
ToT, dit biertje moet jij ook kopen/drinken!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is wel grappig om te doen hoor, maar ik vond het niet echt heel speciaal.
neequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel.
Net alsof je bij een voetbal topic zou zetten waar er gevoetbald wordt.
Nee, eerder 'waar we praten over voetbal'quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel.
Net alsof je bij een voetbal topic zou zetten waar er gevoetbald wordt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga piloot worden, keertje vliegen voordat ik aan mn opleiding ga beginnen is dan wel zo fijn
Heb ik nog niet, begin in november met mn opleiding, maar die prijs is incl instructeurquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je vliegbrevet al? En is die ook geschikt voor dit toestel?
JOAH !quote:
Mevrouw, u heerscht!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, begin in november met mn opleiding, maar die prijs is incl instructeur
[..]
JOAH !
okequote:
Jawel.quote:
Die is nog erger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, eerder 'waar we praten over voetbal'
WTF deed die in een vriezer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef Neroje het volgende:
Ik haal mijn inspiratie ondertussen uit een LaTrappe Tripel, lekker
Dankuquote:
Klinkt ook tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef Zokunen het volgende:
Mn pa heeft parachutisten gedropped in een cessna .
Heb wel eens met hem gevlogen, maar dat was dus een minder standaard vlucht, en die vond ik wel heel tof. (doorstart etc...).
Maar 100 euro voor een half uur vind ik wel ziek veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |