Ik zal even de mooiste zoeken van de 60.quote:
Wie ikke?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik had echt een epische TT voor Faye's verjaardag toen, maar toen moest WT het weer verpesten
Jah idd!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik had echt een epische TT voor Faye's verjaardag toen, maar toen moest WT het weer verpesten
Mijn felicitatietopic was het best.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
Over trommelen gesproken... Ik zie net die sig van VH weerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
* WickedTunes trommelt mee op z'n bureaublad
Je moet alleen vertellen wat er is gebeurd man.quote:
Ik was niet van plan om een disco nummer te schrijven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
300 dansende homo's niet genoeg?
Dan ga ik nu een biertje voor je drinken, gelagerd op een vat waar daarvoor dit in heeft gelegen:quote:
En daarom zul je nooit een groot schrijver worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet alleen vertellen wat er is gebeurd man.
Ik heb nog een biertje in de vriezer liggen, goed dat je het zegtquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ga ik nu een biertje voor je drinken, gelagerd op een vat waar daarvoor dit in heeft gelegen:
[ afbeelding ]
vriezer? brrrquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik heb nog een biertje in de vriezer liggen, goed dat je het zegt
Daarom, dat moet niet te langquote:
niet haten op mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, wie had dat laatst ook al weer gedaan?Broertje geloof ik?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
niet haten op mij
Actueel.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:15 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar VH, vertel eens over onze spannnnnnende nacht in bed!
is niet grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |