* Spezza19 is heel blij met zijn nieuwe IKEA TV/Stereo Meubelquote:
Wat 'n dramaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Goddamnit, weken hier niet geweest en meteen een topic moeten openen.
Ben je nog nooit in de ikea geweest? Denk dat dat redelijk uniek isquote:
Het is ook pas half 10quote:
Keertje samen naar de ikea gaan?quote:
half 6 gaat de wekkertquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in de ikea geweest? Denk dat dat redelijk uniek is
[..]
Het is ook pas half 10
Nee serieus niet. Ook niet echt behoefte aan. Ook al is het niet zo heel ver, A'dam is misschien 35 min met de auto, mits geen files uiteraard.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in de ikea geweest? Denk dat dat redelijk uniek is
"Wil je mijn zweetballetjes.. euh Zweedse balletjes proeven?"quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keertje samen naar de ikea gaan?
Nou zeg, dat klinkt wel heel verleidelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keertje samen naar de ikea gaan?
Smooth, real smoothquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Wil je mijn zweetballetjes.. euh Zweedse balletjes proeven?"
Dat is het ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:32 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Nou zeg, dat klinkt wel heel verleidelijk.
Haha ja ik wilde al typen 'voor de zweedse balletjes'?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Wil je mijn zweetballetjes.. euh Zweedse balletjes proeven?"
waarschijnlijk komt ie toch uit bij het "doe het zelf magazijn"quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wil je dan meteen de matrassen testen?
Ja en daarna de douche samen testen, de bank, de stoel, etcquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wil je dan meteen de matrassen testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk komt ie toch uit bij het "doe het zelf magazijn"
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
I ♥ little swedish ballsDie tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
I ♥ little swedish ballsTe blond, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
noem iets en we maken er wat smerigs vanquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Kimbrleyy het volgende:
Goh, ik wist niet dat er zoveel dubbelzinnige opmerkingen/gedachtes over de ikea mogelijk waren
Ik zou d'r doen. Jij uiteraard niet. Die tattoo.quote:
Verandering van spijs maakt hongerig.quote:
Zo om de zoveel tijd veranderd het hier in een ransaap SCquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Kimbrleyy het volgende:
Goh, ik wist niet dat er zoveel dubbelzinnige opmerkingen/gedachtes over de ikea mogelijk waren
Ik zou haar ook wel doen hoor.... maar dan wel met een grote pleister over die tattoo heenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen. Jij uiteraard niet. Die tattoo.![]()
I ♥ little swedish ballsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het hier altijd al toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo om de zoveel tijd veranderd het hier in een ransaap SC
I ♥ little swedish ballsEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel doen hoor.... maar dan wel met een grote pleister over die tattoo heen
De mediterranee is op dit moment voor mij gevarieerd genoegquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verandering van spijs maakt hongerig.
Ja kom op.... die tattoo is toch wel afbreuk aan zo'n mooie meid....quote:
Mannen onder elkaar?quote:
Nee hoor.quote:
Antwoord= 69quote:
Het past juist bij haar!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja kom op.... die tattoo is toch wel afbreuk aan zo'n mooie meid....
Ik hou niet van mannen onder elkaar..... sorryquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar?
(Ik denk dat ik verdwaald ben)
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel doen hoor.... maar dan wel met een grote pleister over die tattoo heen
Al dat zeefruit, heerlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mediterranee is op dit moment voor mij gevarieerd genoeg
Misschien kan je het niveau wat opkrikken hierquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar?
(Ik denk dat ik verdwaald ben)
Tenzij ze 'm waarmaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
Ja kom op.... die tattoo is toch wel afbreuk aan zo'n mooie meid....
Heel klein maar fijn!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Mooi gehad gister?
Ik woon er ook!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef xFriendx het volgende:
Studeer je alleen in de Randstad Kimberley of woon je er ook?
Geniet ervan kerelquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al dat zeefruit, heerlijk.
Ik beproef mijn geluk snel in de Colombiaanse bergen.
Haha, lekker dan!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heel klein maar fijn!
Met zonnebrilletje op weer na 4 jaar in Tivoli gestaan. Eerste keer was 13 jaar gelelden. Mooi afscheid van Utrecht.
Mijn beste vrienden waren erbij. En ik heb nog wat meer afscheidsfeestjes.
Waar woon je in Zuid?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tof. A'dam ook? Zuid heeft toffe mensen.
Nee moet je helaas teleurstellen, in Hoofddorpquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tof. A'dam ook? Zuid heeft toffe mensen.
Ik studeer psychologie in Leiden, en jij?quote:
Waarom?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:43 schreef ArTiC het volgende:
ik hoopte nog ff dat Irene zou oversteken en boven de randstad ging hangen
Ik woon niet in Zuid maar werk in A'dam en in de pauze altijd rondje langs Albert Cuyp of Sarphatipark ofzow. Leuk slag mensen in die buurten.quote:
Hoe ver naar het zuiden?quote:
Leiden, leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Nee moet je helaas teleurstellen, in Hoofddorp
[..]
Ik studeer psychologie in Leiden, en jij?
Oh man, dat is zo'n paradijs.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Nee moet je helaas teleurstellen, in Hoofddorp
[..]
Ik studeer psychologie in Leiden, en jij?
zodat ik daar met mijn piratenboot kan varenquote:
Aha.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik woon niet in Zuid maar werk in A'dam en in de pauze altijd rondje langs Albert Cuyp of Sarphatipark ofzow. Leuk slag mensen in die buurten.
Haha omdat er zo veel vrouwelijke studenten zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh man, dat is zo'n paradijs.
Leuk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Leiden, leuk.Alles beter dan Delft.
(Vanaf komend jaar) Bedrijfskunde in Amsterdam.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:48 schreef ArTiC het volgende:
Ik moest dinsdag nog in A'dam zijn...wat een lelijke smerige schijtstad is het toch
Absoluut.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:49 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Haha omdat er zo veel vrouwelijke studenten zijn?
[..]
Leuk!
Dan begrijp ik wat je tegen Delft hebt, teveel mannelijke concurrentiequote:
Houd je scherp toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Dan begrijp ik wat je tegen Delft hebt, teveel mannelijke concurrentie
Enjoy!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga een biertje doen aan het strand, tot later lieve mensen![]()
Haha..er is geen concurrentie nodig..er valt namelijk voor niemand te strijden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:55 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Dan begrijp ik wat je tegen Delft hebt, teveel mannelijke concurrentie
drink er ook 1 voor mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Wat is de beste plek om heen te gaan, goed feestje, techno of aanverwant, beetje mooie vrouwen etc.?quote:
Veel plezier!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
Dit is Fok! he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Veel plezier!
Het doet me deugd dat jullie zo sterk in je schoenen staan
De Ikea catalogus is dikkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:07 schreef xFriendx het volgende:
En toen was het weer stil. Iedereen te bladeren in de Leenbakker folder.
Ouderwets in folders bladeren blijft leuker....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Kimbrleyy het volgende:
Wat zijn jullie ouderwets, je bekijkt toch gewoon alles op internet?
Ouderwets op de bank hangen, koffie er bij, tijdschrift doorbladeren. We zijn niet allemaal meer zo jong als jij bentquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:10 schreef Kimbrleyy het volgende:
Wat zijn jullie ouderwets, je bekijkt toch gewoon alles op internet?
Studio 80, Trouw.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is de beste plek om heen te gaan, goed feestje, techno of aanverwant, beetje mooie vrouwen etc.?
Iemand tips?
Ooh en hoe oud zijn jullie allemaal dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ouderwets op de bank hangen, koffie er bij, tijdschrift doorbladeren. We zijn niet allemaal meer zo jong als jij bent
27 jaren jongquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ooh en hoe oud zijn jullie allemaal dan?
* Spezza19 is 31quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:13 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ooh en hoe oud zijn jullie allemaal dan?
Mwah, een 91'er is toch redelijk jong te noemenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Kimbrleyy het volgende:
Dat valt toch nog best mee! Dus dan ben ik ook niet jong
Iedereen valt er meteen weer stil vanquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, een 91'er is toch redelijk jong te noemen
Koedzjie koedzjiequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Kimbrleyy het volgende:
Dat valt toch nog best mee! Dus dan ben ik ook niet jong
te oudquote:
Ja, iedereen zit in gedachte te fantaseren over hoe het zal zijn met zo'n jong broekie....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Iedereen valt er meteen weer stil van
daar is ze net niet jong genoeg voorquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, iedereen zit in gedachte te fantaseren over hoe het zal zijn met zo'n jong broekie....
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar is ze net niet jong genoeg voor
ik ben niet zo van de jopenquote:
Groene blaadjes!quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar is ze net niet jong genoeg voor
Was het maar zo mooi.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben die trouwens nog iets te maken met je rugproblemen?
Nou ja het is vast niet leuk om je borsten te moeten verkleinen omwille van je rug.quote:
Ik heb scoliose.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja het is vast niet leuk om je borsten te moeten verkleinen omwille van je rug.
Maar wat is de reden dan als ik vragen mag? Een ongeluk ofzo?
Mooi spul hoor die 19 jarige grietjesquote:
Het houdt je wel bezig he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mooi spul hoor die 19 jarige grietjes
Nee, dat klopt. En ik heb pennen in mijn rug, dat alles bij elkaar zorgt voor de rugpijn. Het zij zo.quote:
Zij wel ja...de halve nachtquote:
Sterkte er mee!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. En ik heb pennen in mijn rug, dat alles bij elkaar zorgt voor de rugpijn. Het zij zo.
Wordt het door behandeling wel beter? Of hou je er je hele leven last van?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. En ik heb pennen in mijn rug, dat alles bij elkaar zorgt voor de rugpijn. Het zij zo.
Aids lijkt me erger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sterkte er mee!
Lijkt mij echt verrot om te hebben
Mja, AIDS is tegenwoordig goed behandelbaar en is niet meer per definitie het einde......quote:
Zweedse balletjesquote:
Het wordt nooit beter, blijf altijd enige last hebben. Soms gaat het een tijd goed, soms wat minder goed. Loop nu bij de chiropractor, wel heel fijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Wordt het door behandeling wel beter? Of hou je er je hele leven last van?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mooi spul hoor die 19 jarige grietjes
Alan Harper?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Het wordt nooit beter, blijf altijd enige last hebben. Soms gaat het een tijd goed, soms wat minder goed. Loop nu bij de chiropractor, wel heel fijn.
Ik ervaar het niet als een ernstige ziekte hoor. Ik ben niet gehandicapt ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, AIDS is tegenwoordig goed behandelbaar en is niet meer per definitie het einde......
Maar goed, beide lijken mij niet echt tof om te hebben....
Aan scoliose vallen ze bij bosjes neer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
Er is nog nooit iemand dood gegaan aan AIDS
Zeg, nu wil ik ook een Lizette....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ze ruikt zo lekker en ze is zo lieffff.
www.lifechiropractie.nlquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, nu wil ik ook een Lizette....
Eerst maar beginnen met de boel leeg te trekkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef Kimbrleyy het volgende:
Heb je al een plan gemaakt voor je nieuwe achtertuin?
Simon & Garfunkelquote:
Hallo...quote:
Of een geit nemen die het allemaal opvreet....quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eerst maar beginnen met de boel leeg te trekken
Zodra ik hem heb, mag je altijd langskomen om hem te knuffelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
Die geit!
Ik zou m Joep noemen en platknuffelen.
Schapen zijn minder knuffelbaar dan een dwerggeitjequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Novacek het volgende:
Neem een schaap..
Prima vervoersmiddel en voorziet ook in wol. Daarnaast shoarma en tuin grazer..
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben nieuwquote:
Hoe kan je ditquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Schapen zijn minder knuffelbaar dan een dwerggeitje
Zoals reeds eerder gepost:quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:09 schreef Novacek het volgende:
[..]
Hoe kan je dit
[ afbeelding ]
niet aandoenlijk vinden
Lang zo eng niet als ikquote:
Ik heb slechte verhalen over je gehoord. Het schijnt dat jij ergens in Helmond leeft.quote:
Och, dat valt ook wel mee!quote:
mja.. ik begrijp het punt.quote:
Hallo. Ik ben ik. Ik ben zo oud als dat ik ben. Ik kom uit waar ik vandaan kom en ik woon waar ik woon.quote:
quote:
Dat vind ik een mooie voorstelling!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben ik. Ik ben zo oud als dat ik ben. Ik kom uit waar ik vandaan kom en ik woon waar ik woon.
Don't believe the Geert, er wonen inderdaad nog gewoon kuthelmonders hierquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lang zo eng niet als ik![]()
[..]
Ik heb slechte verhalen over je gehoord. Het schijnt dat jij ergens in Helmond leeft.
Dank u dank u.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie voorstelling!
Ik ga liever naar een voorstelling van Cirque du Soleil....quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie voorstelling!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een voorstelling van Cirque du Soleil....
Noh.. dat kan ik wel beter.. en ook ik ben relatief nieuw hier..quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben ik. Ik ben zo oud als dat ik ben. Ik kom uit waar ik vandaan kom en ik woon waar ik woon.
je lust geen pasta's en pizza?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Novacek het volgende:
[..]
Noh.. dat kan ik wel beter.. en ook ik ben relatief nieuw hier..
1980, Man, Steenbok, Zeist, single, pasta's en pizza.
Dat snap ik niet helemaal...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een voorstelling van Cirque du Soleil....
Ook erg duidelijk! Mijn complimentenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Novacek het volgende:
[..]
Noh.. dat kan ik wel beter.. en ook ik ben relatief nieuw hier..
1980, Man, Steenbok, Zeist, single, pasta's en pizza.
Neuh.. Ik hou juist van pasta en pizza.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je lust geen pasta's en pizza?
Oké. Lijkt me ook vervelend. Ik heb gelukkig nooit echt van dat soort problemen gehad alhoewel in mijn directe omgeving wel dit soort dingen.quote:
De mijne was toch echt veel duidelijkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Novacek het volgende:
[..]
Neuh.. Ik hou juist van pasta en pizza.
Hij moet nog uit de kast komen denk ik.quote:
Kan die dat mooi samen met jou doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij moet nog uit de kast komen denk ik.
Doe eens lief.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zegt de man die zijn chiropractor een mooi figuur vond hebben.....quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En, welke smaak?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:15 schreef Novacek het volgende:
[..]
Neuh.. Ik hou juist van pasta en pizza.
Blijf jij naar maar jij, dan ben ik ik. En zijn wij wij.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De mijne was toch echt veel duidelijker
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:18 schreef Novacek het volgende:
[..]
Blijf jij naar maar jij, dan ben ik ik. En zijn wij wij.
En woon jij niet bij mij en ik niet bij jou en staat mijn huis waar die staat.
En zo als het komt, zo als het gaat.
Euh...als je zegt dat iemand een mooi figuur is....dat is niet hetzelfde dan als je zegt dat iemand een mooi figuur heeftquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zegt de man die zijn chiropractor een mooi figuur vond hebben.....
De manier waarop jij het zei, was het voor beide mogelijkheden interpreteerbaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Euh...als je zegt dat iemand een mooi figuur is....dat is niet hetzelfde dan als je zegt dat iemand een mooi figuur heeft
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De manier waarop jij het zei, was het voor beide mogelijkheden interpreteerbaar
Geef mij maar een decahedron.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Euh...als je zegt dat iemand een mooi figuur is....dat is niet hetzelfde dan als je zegt dat iemand een mooi figuur heeft
Dat doet ie jaquote:
een welk?quote:
Hiermee zeg je dus eigenlijk dat ie een krulsnor en een mooi figuur had....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:54 schreef ArTiC het volgende:
Mijn chiropractor had een enorme krulsnor, mooi figuur.
Helaas moest ie stoppen vanwege zware reuma.
Nee. En je weet dat het niet zo is dus maak het niet nog erger dan het is voor jequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dus eigenlijk dat ie een krulsnor en een mooi figuur had....
Jezus, taalnoob, dat is precies wat hij niet zegt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, taalnoob, dat is precies wat hij niet zegt.
Wat zijn jullie toch lekker makkelijk op te fokken zeg....quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee. En je weet dat het niet zo is dus maak het niet nog erger dan het is voor je
Haar onder iemands neusquote:
Niet zo verkapte "kut ik heb geen gelijk dus laat ik maar doen alsof ik een grapje maakte" postquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch lekker makkelijk op te fokken zeg....
Die allereerste post was niet eens serieus... maar wat happen jullie toch lekker
Het welbekende ikkanhetnietwinnendusikdoenetofikhetnietmeende.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch lekker makkelijk op te fokken zeg....
Die allereerste post was niet eens serieus... maar wat happen jullie toch lekker
Juist. Niet boeiend.quote:
Mooie figuren zijn wequote:
iehl. Nu heb ik een MIquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Liever haar onder je neus dan je neus onder het haar.
Bedtijd he?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet zo verkapte "kut ik heb geen gelijk dus laat ik maar doen alsof ik een grapje maakte" post
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Het welbekende ikkanhetnietwinnendusikdoenetofikhetnietmeende.
*staat op*quote:
Allang!quote:
Ja, ga jij even klagen over een zon die wij hier in Nederland al de hele zomer niet gezien hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Barbusse het volgende:
Helleuw![]()
Godskolere, wat is het heet zeg
Ik boek volgende week echt een last minute naar maltaquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Barbusse het volgende:
Helleuw![]()
Godskolere, wat is het heet zeg
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ga jij even klagen over een zon die wij hier in Nederland al de hele zomer niet gezien hebben
Het is nu nog 27 graden, het was 38 vandaag geloof ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik boek volgende week echt een last minute naar malta
Ach, ik ben denk ik de enige die niet klaagt over het ontbreken van een zomer hier in Nederland. Regen, en zeker in de hoeveelheden dat het hier neer komt, kan ik altijd wel waarderenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Het is nu nog 27 graden, het was 38 vandaag geloof ikMorgen BBQ bij een prive zwembad
En ik klaag niet, ik constateer. Jullie zijn welkom om mee te genieten
Regen heb ik ook nooit zoveel problemen mee, maar Nederlandse winters maakten me serieus echt depri...quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik ben denk ik de enige die niet klaagt over het ontbreken van een zomer hier in Nederland. Regen, en zeker in de hoeveelheden dat het hier neer komt, kan ik altijd wel waarderen
Geloof me, nederlandse zomers maken ook depri. Doe mij dan maar de winter met een mooie laag sneeuw en vrieskou.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Regen heb ik ook nooit zoveel problemen mee, maar Nederlandse winters maakten me serieus echt depri...
Die mooie laag sneeuw ontbreekt juist te vaak in Nederlandse wintersquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geloof me, nederlandse zomers maken ook depri. Doe mij dan maar de winter met een mooie laag sneeuw en vrieskou.
Afgelopen 2 winters toch echt dikke lagen sneeuw gehad hoor....quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die mooie laag sneeuw ontbreekt juist te vaak in Nederlandse winters![]()
En verhuis naar de mediterrannee als je zomer wilt
Absurd zelfs.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afgelopen 2 winters toch echt dikke lagen sneeuw gehad hoor....
Hai negerquote:
Ik was afgelopen winter voor een paar dagen in NL. In december en februari. Vanaf een terras linea recta naar het vliegveld. 4 uur later ben ik in NL, het is +/- 0 graden en het regent. Geen sneeuw, tenzij je die bruine smurrie langs de kant van de weg bedoelt. Damn, wat wou ik weer graag terug naar huisquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afgelopen 2 winters toch echt dikke lagen sneeuw gehad hoor....
Omdat je er broden kan lenen....quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:18 schreef ArTiC het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat er leenbakker in de TT staat ipv Leen Bakker?
Hey lekker dingquote:
Ja, dat heb je als je maar een paar dagen in dit prachtige land blijftquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was afgelopen winter voor een paar dagen in NL. In december en februari. Vanaf een terras linea recta naar het vliegveld. 4 uur later ben ik in NL, het is +/- 0 graden en het regent. Geen sneeuw, tenzij je die bruine smurrie langs de kant van de weg bedoelt. Damn, wat wou ik weer graag terug naar huis
quote:
quote:
Je kwam toch juist naar huis?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was afgelopen winter voor een paar dagen in NL. In december en februari. Vanaf een terras linea recta naar het vliegveld. 4 uur later ben ik in NL, het is +/- 0 graden en het regent. Geen sneeuw, tenzij je die bruine smurrie langs de kant van de weg bedoelt. Damn, wat wou ik weer graag terug naar huis
Ik heb genoeg dagen in NL doorgebracht om te weten dat ik elders beter op mijn plek benquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je als je maar een paar dagen in dit prachtige land blijft
Oh ik had het alleen over de sneeuw....quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb genoeg dagen in NL doorgebracht om te weten dat ik elders beter op mijn plek ben
Bikinipics kunnen naar mijn PMquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey lekker dingHoe was de verjaardag?
Neen.quote:
quote:
Klinkt als een leuk feestjequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja tof! Heerlijk gegeten en gedronken, tot 's avonds 9 uur buiten blijven zitten rond de vuurkorf. Kind verwend met cadeaus, ik verwend met boterzachte ossenhaas en mijn mama's stroganoffsaus...
Je hebt m'n email adresquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben wel toevallig net met de vakantiefoto's bezig.
Ik heb van wel meer mensen het email adres, your point being?quote:
info@smuttyporn.com?quote:
Dat je wat mooie foto's mag sturenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb van wel meer mensen het email adres, your point being?
Uhuh, was echt gezellig, niet heel veel mensen, maar wel net de goede.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk feestjeEn nu ben ik benieuwd naar het recept van die saus
smutty? slutty smurfin?quote:
Wait whud? Waarom?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, was echt gezellig, niet heel veel mensen, maar wel net de goede.![]()
En tja, dan zal ze je moeten vermoorden.
quote:
Oh, dat mocht ik niet openbaar maken?quote:
Het geheime ingredient is een mannenhartquote:
quote:
She could tell you, but she'd have to kill you. Family secret enzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik het wist, of zou verwachten, zou ik het niet vragen, ok? Die sproetjes doen je intelligentie geen goed...
quote:
Dus ze neemt haar geheim mee het graf in? Dat klinkt als niet leuk voor lekkerbekken zoals ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
She could tell you, but she'd have to kill you. Family secret enzo.
Nee, ik ken het wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ze neemt haar geheim mee het graf in? Dat klinkt als niet leuk voor lekkerbekken zoals ik
Ik weet iets veel beters wat we beiden ook nog eens leuk vindenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tijd dus om jou te ontvoeren en martelen.....
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tijd dus om jou te ontvoeren en martelen.....
Dat moet je maar afwachten of zij dat leuk vindt met jouquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet iets veel beters wat we beiden ook nog eens leuk vinden
Tja ik begon lief... maar jij deed niet lief tegen mij..... Dan houdt het op he?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar ga ik niet van koken hoor. Wat ben je gemeen tegen me vanavond.
Is goed hoor schat. Had ik al gemeld hoe geweldig mijn nieuwe bikini me staat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja ik begon lief... maar jij deed niet lief tegen mij..... Dan houdt het op he?
Ze gaat het in ieder geval meer waarderen dan martelen. Plus ik neem vodka en zombiefilms meequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat moet je maar afwachten of zij dat leuk vindt met jou
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze gaat het in ieder geval meer waarderen dan martelen. Plus ik neem vodka en zombiefilms mee
Nee hoor, zodra ze al die blije gezichtjes ziet van mensen die genieten van haar recept, mensen van 3 continenten, dan komt dat helemaal goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar... dan wordt mama boos op me.
Of ze baalt juist dat ze het recept niet verkocht heeft aan Knorr ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, zodra ze al die blije gezichtjes ziet van mensen die genieten van haar recept, mensen van 3 continenten, dan komt dat helemaal goed
Vakantiequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
Wat een drukke bende hieroHoeft niemand morgen te werken ofso?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze baalt juist dat ze het recept niet verkocht heeft aan Knorr ofzo
Ja heerlijk, met kleine man een weekje Egypte gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef PeuRac het volgende:
Hoe was je vakantie? Met wie was je?
Met mij gaat het goed, mis mn meisje heel erg, zit er zelfs aan te denken terug te verhuizen :$ got it really bad. Toch begin ik wel lekker aan Dublin te wennen, heb leuke plekjes gevonden en begin me thuis te voelen.
Klinkt goed, lekker dat je op vakantie konquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heerlijk, met kleine man een weekje Egypte gedaan.![]()
Ah wel kut dat je haar zo mist, maar ook wel weer fijn dat het zo goed gaat.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt goed, lekker dat je op vakantie kon
Het missen is echt heel erg, kost klauwen met geld, we zien elkaar om de 2 weken, ondanks dat die tickets niet zo duur zijn, telt het toch wel op.
Who caresquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, zeker! Dankzij mijn ouders hoor, de lieverds.
Nee helaas niet, kleine man was nogal vermoeiend, vooral als je dan helemaal alleen met 'm bent..quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Who caresGingen ze ook mee?
Ik had me versproken, daardoor wisten m'n ouders waar wij op vakantie zouden gaan, wilden ze ons komen opzoeken(ze waren een maand in die regio aan het reizen).
Kan ik me voorstellen, zo ineens 9 dagen continu samen was voor ons ook wel even wennen en lastig af en toe. Ik heb ze gezegd dat ik heel boos zou worden als ze in de buurt kwamen. Geen zin om ze aan elkaar te introduceren op die manier.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee helaas niet, kleine man was nogal vermoeiend, vooral als je dan helemaal alleen met 'm bent..
Oj, fijn... heb je ze weten te ontwijken?
Nee, het idee alleen alquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, zo ineens 9 dagen continu samen was voor ons ook wel even wennen en lastig af en toe. Ik heb ze gezegd dat ik heel boos zou worden als ze in de buurt kwamen. Geen zin om ze aan elkaar te introduceren op die manier.
Weltrusten, mopperkont.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:12 schreef Spezza19 het volgende:
[me=Spezza19]ligt lekker in bed en gaat slapen
[/me]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |