* Spezza19 is heel blij met zijn nieuwe IKEA TV/Stereo Meubelquote:
Wat 'n dramaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Goddamnit, weken hier niet geweest en meteen een topic moeten openen.
Ben je nog nooit in de ikea geweest? Denk dat dat redelijk uniek isquote:
Het is ook pas half 10quote:
Keertje samen naar de ikea gaan?quote:
half 6 gaat de wekkertquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in de ikea geweest? Denk dat dat redelijk uniek is
[..]
Het is ook pas half 10
Nee serieus niet. Ook niet echt behoefte aan. Ook al is het niet zo heel ver, A'dam is misschien 35 min met de auto, mits geen files uiteraard.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in de ikea geweest? Denk dat dat redelijk uniek is
"Wil je mijn zweetballetjes.. euh Zweedse balletjes proeven?"quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keertje samen naar de ikea gaan?
Nou zeg, dat klinkt wel heel verleidelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Keertje samen naar de ikea gaan?
Smooth, real smoothquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Wil je mijn zweetballetjes.. euh Zweedse balletjes proeven?"
Dat is het ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:32 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Nou zeg, dat klinkt wel heel verleidelijk.
Haha ja ik wilde al typen 'voor de zweedse balletjes'?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
"Wil je mijn zweetballetjes.. euh Zweedse balletjes proeven?"
waarschijnlijk komt ie toch uit bij het "doe het zelf magazijn"quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wil je dan meteen de matrassen testen?
Ja en daarna de douche samen testen, de bank, de stoel, etcquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wil je dan meteen de matrassen testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarschijnlijk komt ie toch uit bij het "doe het zelf magazijn"
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
I ♥ little swedish ballsDie tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
I ♥ little swedish ballsTe blond, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
noem iets en we maken er wat smerigs vanquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Kimbrleyy het volgende:
Goh, ik wist niet dat er zoveel dubbelzinnige opmerkingen/gedachtes over de ikea mogelijk waren
Ik zou d'r doen. Jij uiteraard niet. Die tattoo.quote:
Verandering van spijs maakt hongerig.quote:
Zo om de zoveel tijd veranderd het hier in een ransaap SCquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:35 schreef Kimbrleyy het volgende:
Goh, ik wist niet dat er zoveel dubbelzinnige opmerkingen/gedachtes over de ikea mogelijk waren
Ik zou haar ook wel doen hoor.... maar dan wel met een grote pleister over die tattoo heenquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen. Jij uiteraard niet. Die tattoo.![]()
I ♥ little swedish ballsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het hier altijd al toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo om de zoveel tijd veranderd het hier in een ransaap SC
I ♥ little swedish ballsEens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou haar ook wel doen hoor.... maar dan wel met een grote pleister over die tattoo heen
De mediterranee is op dit moment voor mij gevarieerd genoegquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verandering van spijs maakt hongerig.
Ja kom op.... die tattoo is toch wel afbreuk aan zo'n mooie meid....quote:
Mannen onder elkaar?quote:
Nee hoor.quote:
Antwoord= 69quote:
Het past juist bij haar!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja kom op.... die tattoo is toch wel afbreuk aan zo'n mooie meid....
Ik hou niet van mannen onder elkaar..... sorryquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:38 schreef Kimbrleyy het volgende:
[..]
Mannen onder elkaar?
(Ik denk dat ik verdwaald ben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |