dit gaat weer een pareltje worden denk ikquote:Zondag 4 september 2011: Leoni & Tin
Leoni heeft haar vriendje Tin leren kennen tijdens een vakantie van twee weken in Thailand. Nu gaat ze voorgoed naar hem toe, maar toch is ze nog terughoudend om Tin volledig toe te laten in haar leven. Ze is dolverliefd, maar vertelt hem niet de volledige waarheid; Leoni heeft veel geld door een erfenis van haar vader. Ze is bang dat Tin alleen om deze reden bij haar blijft. Gaat dit geheim uitkomen en heeft dit gevolgen voor hun relatie?
Oei, dat wordt smullen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoorde haar in het voorstukje ook iets zeggen van. "als ik had geweten dat ie kinderen had" ofzoiets. Pareltje indeed!
Ik heb 't voorstukje ook gezien, ik heb sterk de neiging om SYTYCD op te nemen en dit 'live' mee te maken. Volgens mij wordt dit een klassieker.quote:Op zondag 4 september 2011 12:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoorde haar in het voorstukje ook iets zeggen van. "als ik had geweten dat ie kinderen had" ofzoiets. Pareltje indeed!
ja doeoeoen Ceequote:Op zondag 4 september 2011 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 't voorstukje ook gezien, ik heb sterk de neiging om SYTYCD op te nemen en dit 'live' mee te maken. Volgens mij wordt dit een klassieker.
Maar wel So You Think You Can Dance. Dus dat wordt opnemen bij ons en we hebben Mexico nog niet eens gezien.quote:Op zondag 4 september 2011 15:10 schreef alors het volgende:
Dit moet wel epic worden en vanavond geen Zomergasten
quote:Op zondag 4 september 2011 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vroeg me al even af hoe zij eruit zien.
Dat weet ik nu![]()
Thanks
wat zijn we toch een stelletje overlopers met zn allenquote:Op zondag 4 september 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
SYTYCD vind ik niet zo leuk (behalve Dan dan) ik weet nooit of ze goed dansen of niet, dus ik kijk dit
Ik eigenlijk dubbel, want normaal zou ik bij Wegmisbruikers zittenquote:Op zondag 4 september 2011 19:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat zijn we toch een stelletje overlopers met zn allen
quote:Op zondag 4 september 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eigenlijk dubbel, want normaal zou ik bij Wegmisbruikers zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dus dat, beetje konijnachtigquote:Op zondag 4 september 2011 20:00 schreef Mylene het volgende:
Het is op zich geen lelijk meisje, alleen die voortanden hè?
ja behoorlijk knetter jaquote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
WTF, dus 9 dagen gezien en nu al definitief verhuizen? Kind is gek. Knetter.
Ze heeft niet echt een Zumba lichaamquote:Op zondag 4 september 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
WTF, dus 9 dagen gezien en nu al definitief verhuizen? Kind is gek. Knetter.
Eerder een Pumba.quote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt een Zumba lichaam
dacht ik ook al, maar geërfd dusquote:Op zondag 4 september 2011 20:03 schreef Rianne84 het volgende:
hmm, ze had hier wel een behoorlijk optrekje... of is dat van dr ouders?
Mijn Zumba lerares was nog steviger... Beetje apart zeg maar als lerares zijnde!quote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt een Zumba lichaam
Dat wel, ze praat alsof ze heel goed weet wat ze doet.quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het geen onaardig meisje. Ze komt wel spontaan en vlot over.
Liefde maakt blind.......quote:Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel, ze praat alsof ze heel goed weet wat ze doet.
Maar waarom doet ze het dan toch in godsnaam?
eens!quote:Op zondag 4 september 2011 20:04 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het geen onaardig meisje. Ze komt wel spontaan en vlot over.
LOVEquote:Op zondag 4 september 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
Zoals gewoonlijk snap ik er weer geen drol van, zo een meisje dat in een arm land gaat wonen.
dus dat.quote:
Precies, Ik zal haar eens bellenquote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef Mylene het volgende:
Bovendien is het een griezel. Ze kan veel leukers krijgen.
Haha ja dat dacht ik ook alquote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef Mylene het volgende:
Die moeder heeft haar lippen laten opspuiten.
maar heeft wel al dr bedenkingen bij buitenlandse liefdesquote:Op zondag 4 september 2011 20:12 schreef Mylene het volgende:
Die moeder heeft haar lippen laten opspuiten.
Je kon het goed zien toen hij wat eten kocht bij dat eetstalletje: een harde blik in zijn ogen en chagrijnig.quote:
Hij ookquote:Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef Mylene het volgende:
Bovendien is het een griezel. Ze kan veel leukers krijgen.
Jij gaat hem bellen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |