Maar het publiek blijft me verbazen af en toe...quote:Op zondag 4 september 2011 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Die laatste speelster was wel goed hoor
Vannacht een rapport gelezen over de teruggang van rekenvaardigheden, zag ineens zwarte sneeuw...quote:
Die hebben allemaal wikipedia ter beschikking.quote:Op zondag 4 september 2011 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar het publiek blijft me verbazen af en toe...
Brazilie, en woont al 20 jaar in Nederland.quote:Op zondag 4 september 2011 22:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar kwam die vrouw van net nou vandaan? Het Oostblok ofzo?
Dezelfde reden waarom programma's als Oh Oh Cherso bestaan, af en toe domme mensen tonen zodat er over gepraat kan worden, zeiken doen we graag als Nederlanders.quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Szura het volgende:
Ik word er soms agressief van dat er zulke idioten op die plek staan terwijl anderen die van zo'n kans dromen
War bem jij dan hier?quote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
De fokkertjes die alles weten natuurlijk, wanneer doen jullie mee?
even serieus maar de laatste vragen die deze vrouw kreeg zou iemand die de middelbare school heeft afgerond absoluut moeten weten (die voetbalvraag uitgezonderd dan)quote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
De fokkertjes die alles weten natuurlijk, wanneer doen jullie mee?
quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
LBO zeker, schilder die je bent einz.
Dan nog, ver voor mijn tijdquote:Op zondag 11 september 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik paste mijn reactie aan, aan dit topique, was maar een grap skatje
Wees blij dat je naar Een Tegen 100 kijkt en niet naar Only Connect. Dat is pas echt fysieke mishandeling...quote:
Wats dat dan ?quote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wees blij dat je naar Een Tegen 100 kijkt en niet naar Only Connect. Dat is pas echt fysieke mishandeling...
Een quiz op BBC4. Het gaat voornamelijk om het leggen van verbanden (uitleg via http://www.ukgameshows.com/ukgs/Only_Connect_%282%29). Zeer verslavend en je moet er echt bij nadenken...quote:
Verpatsen!quote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
4 als ze bij mij aankomen ... Wat moet ik er mee
Marktplaats.nlquote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
4 als ze bij mij aankomen ... Wat moet ik er mee
Serieus of sarcasme?quote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een quiz op BBC4. Het gaat voornamelijk om het leggen van verbanden (uitleg via http://www.ukgameshows.com/ukgs/Only_Connect_%282%29). Zeer verslavend en je moet er echt bij nadenken...
quote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef Geo3kant het volgende:
Het zijn alle 3 debiele namen, dat is populair tegenwoordig..
zo niet , bijna elke dag van de week in een andere autoquote:Op zondag 11 september 2011 21:53 schreef chufi het volgende:
Of een deal met ze doen... Als dat mogelijk is
2 vragen en ze is wegquote:Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef Szura het volgende:
Leuk, volgende week weer iemand zonder escapes
TREND(ing) topic...quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan die vrouw nauwelijks iets verwijten. Meer een selecte kennisvraag.
Het is er wellicht uit te halen.. maar, jij weet het antwoord al dus klinkt het nog logischer. Die oudere mensen hebben misschien ook van tweet/retweet gehoord op het nieuws en gokken dan daarop, lijkt me.quote:
Ze had deze wel goedquote:
Geweldig bedrag maar dat ga je niet redden met een gezinquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
Godnondeju, 4,3 ton. NOOIT MEER WERKENNNNNNNNN.
Nog ff bijna 30% er af hèquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Geo3kant het volgende:
Godnondeju, 4,3 ton. NOOIT MEER WERKENNNNNNNNN.
Idd, pijnlijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
Noor, helaas!
Noor dacht helemaal hier komen mijn minutes of fame, ze gaat vragen wat ik doe in het dagelijks leven.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Crientj het volgende:
maar t werd ook wel eens tijd dat ze stopte.Ze deed vanaf half Mei al mee met de opnames.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Crientj het volgende:
maar t werd ook wel eens tijd dat ze stopte.Ze deed vanaf half Mei al mee met de opnames.
Eum, daar zitten allemaal regels aan vast.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar je mag dus echt blijven tot je iets fout hebt?
En dan kansloos afgaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
Noor, helaas!
Noor dacht helemaal hier komen mijn minutes of fame, ze gaat vragen wat ik doe in het dagelijks leven.
Misschien redeneer ik zo omdat ik de vragen deduceer als ik het niet direct weet...quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef Geo3kant het volgende:
Vrij makkelijke vragen had hij, maargoed, je moet ook ooit laten cashen anders doet niemand meer mee
Ja dat zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
Brel is in Belgie geboren, dat hoor je te weten.
Tweetalige Brusselaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
Zelfs ik weet hetquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef borisz het volgende:
Tja, maar hiervoor had hij alles goed. Dus daar heb ik dan weer wel respect voor...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Terug naar de schoolbanken met die man...
Opeens heb je het..quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Terug naar de schoolbanken met die man...
Twee zeer lichte vragen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, maar hiervoor had hij alles goed. Dus daar heb ik dan weer wel respect voor...
Ik denk het nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is niet helemaal goed gegaan...
Nu een voor mij bekende quizkandidaat, kijken of hij hier wat kan winnen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
Noor, helaas!
Viel wel mee hoor, ik vond het niet zo ergquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, ik vond het niet zo erg
Ik vond het al erg genoeg dat er de hele tijd een cameraman voor m'n neus stond.quote:
Maar wel foutquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
Hij kiest wel veel makkelijke vragen..
Vreemd seizoen btw ..quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef Piles het volgende:
Laatste aflevering vh seizoen is begonnen
Dat het nu al weer is afgelopen, bedoel ik ... Meestal loopt een seizoen in de tv-wereld van september tot mei of zoietsquote:
Hier komen nooit zoveel afleveringen van hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het nu al weer is afgelopen, bedoel ik ... Meestal loopt een seizoen in de tv-wereld van september tot mei of zoiets
Miljoenenjacht op RTL begint dan. 1 tegen honderd zal in het nieuwe jaar snel wel weer uitgezonden worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het nu al weer is afgelopen, bedoel ik ... Meestal loopt een seizoen in de tv-wereld van september tot mei of zoiets
Heb jij meegedaan? En wanneer was de uitzending dat jij op tv kwam.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik vond het al erg genoeg dat er de hele tijd een cameraman voor m'n neus stond.
Klopt, heb 4 afleveringen meegedaan, de éénnalaatste tot de laatste 4 gekomen en de laatste aflevering tot de laatste 2. Helaas net niet gehaald dus...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb jij meegedaan? En wanneer was de uitzending dat jij op tv kwam.
Dat is wel jammer..en je mag 2 jaar niet meedoen? maar wel een extra postcode lot klopt dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 06:30 schreef Little_Acorn het volgende:
Klopt, heb 4 afleveringen meegedaan, de éénnalaatste tot de laatste 4 gekomen en de laatste aflevering tot de laatste 2. Helaas net niet gehaald dus...
Is in september al uitgezonden. Was iig een leuke ervaring. Nu mag ik 2 jaar niet meer meedoen
Als je hebt meegedaan aan een spel van de postcodeloterij ben je 2 jaar uitgesloten van deelname. Om te voorkomen dat men steeds dezelfde mensen voorbij ziet komenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is wel jammer..en je mag 2 jaar niet meedoen? maar wel een extra postcode lot klopt dat?
Dat is toch gaaf dat je keukenspulletjes kreegquote:Op zondag 4 maart 2012 20:44 schreef Little_Acorn het volgende:
Als je hebt meegedaan aan een spel van de postcodeloterij ben je 2 jaar uitgesloten van deelname. Om te voorkomen dat men steeds dezelfde mensen voorbij ziet komen. Kreeg geen extra lot maar na elke opnamedag wel een keukenapparaat van Princess. Zo heb ik er een pocornmaker, pannenkoekplaat en een blender aan overgehouden
Ik vraag mij dan af waarom je vier loten hebt als je slechts AOW en een klein pensioentje hebt.quote:
Yep, die onderbouwing van Van Basten klopte van geen kanten. Zowel Rijkaard als van Basten hebben bij alleen Ajax en AC Milan gespeeld. Alleen Rijkaard is 3 maanden verhuurd aan Real Zaragoza ooit.quote:
Nee hij dacht dat het tegenovergestelde van een placebo een papegaai was ipv een nocebo.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Had die gozer niks ?Dat studentje..want ik heb het laatste 10 minuten niet gekeken.
Oké thnx.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee hij dacht dat het tegenovergestelde van een placebo een papegaai was ipv een nocebo.
Michel deed wat hij moest doen.quote:
Student, en naast zijn zeer boeiende leven op de campus ook nog gitarist, hij lijkt wel weggelopen uit een armoedige tienerreeks over een rockband (Big Time Rush, red.).quote:Op maandag 26 maart 2012 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee hij dacht dat het tegenovergestelde van een placebo een papegaai was ipv een nocebo.
Je weet dat je het alsnog kunt terugbekijken?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Had die gozer niks ?Dat studentje..want ik heb het laatste 10 minuten niet gekeken.
Hij dacht dat het C was, toen opeens ging ie voor B. Uiteindelijk was het toch Cquote:Op maandag 26 maart 2012 00:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jajaja dat weet ik..maar het was eer 5 minuten niet gekeken dan 10 minuten denk ik..quote:Op maandag 26 maart 2012 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Je weet dat je het alsnog kunt terugbekijken?
Ik was vanavond verhinderd...
quote:Op zondag 1 april 2012 16:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag zijn overigens de kandidaten twee keer hun geld waard.
Je kan ook zelf een postcode kiezen toch, om mee te doen?quote:Op zondag 1 april 2012 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, zijn ze de enige in de flat die gewonnen hebben?![]()
Zeist kun je grofweg verdelen in drie stukken:quote:Op zondag 1 april 2012 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ken die wijk. Een en al flats daar.
De term sleurbak komt er vandaan volgens mijquote:Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je hoe geniaal dat programma wasMet de caravanrace
Idd, toen kon dat nogquote:Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je hoe geniaal dat programma wasMet de caravanrace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |