SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5. Aansluiten van MP3 speler en boxen.
6. Mp3 speler aanzetten
7. Systeemplafond ongeveer 8 platen rondom de boxjes met secondenlijm vast maken, zodat ze niet naar boven kunnen.
8. Vervolgens het pand verlaten, in je auto zitten. Tot dat je eerste collega's aankomen rijden, net doet of je van niks weet en met hun het pand betreden.
Vervolgens hoor je een gehele werkdag TROLOLOLOLO uit het plafond komen.
Leg dit moment vast met een verborgen camera, of typ een verslag van hun reacties de gehele dag en post dit op FOK!
Spoiler 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------
Sorry, mijn fantasie slaat soms wat op hol, maar ik vond het zo leuk dat ik het moest posten!
[ Bericht 0% gewijzigd door Vluchtdeur op 28-08-2011 20:21:30 ]Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Geeft niet, dat is juist grappig! Ben benieuwd naar de reactie!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Goed idee! Ben benieuwd wie bereidt is dit te doen....
Het Troll-lied is denk ik alleen niet zo bekend buiten het internet.
TS werkt niet, alleen vrijwilligers werk, maar daar is overdag bijna niemand.quote:
Vrijwillgers werkquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:19 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
TS werkt niet, alleen vrijwilligers werk, maar daar is overdag bijna niemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen hoe kom je de school in, voor de leraren er zijn?quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Wat krijg ik als ik het doe bij mijn stageplek?Een naam topic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Maar wel bloedverziekend irritant! Daarom juist trolololoquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
Doe het dan met Ding ding dong, dat is misschien nog begrijpelijk. Trololo is in het echte leven niet echt bekend enzo.
Wat wil je er dan voor?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Alleen dat?
Daarvoor ga ik echt niet 4 uur opstaan en naar werk rijden
Ik stuur 7.50 naar je rekening op het moment dat jij het doet! Is dat een deal?quote:
Het ging toch juist om de irritatie???quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Maar wel bloedverziekend irritant! Daarom juist trolololo
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:26 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Het ging toch juist om de irritatie???
Tevens vind ik Trolololo irritanter dan Gunther.
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
Deze:
En deze:
Zijn ook wel grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat iemand deze grap gaat uitvoeren!
Ik zal proberen die .mp3 voor middernacht te uploaden op me VPS. Zodat iedereen hem kan downloaden.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:37 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik hoop echt op god zijn zegen...1.5 Gb is die mp3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat iemand deze grap gaat uitvoeren!
Ik zal proberen die .mp3 voor middernacht te uploaden op me VPS. Zodat iedereen hem kan downloaden.![]()
Waar kan je je notes zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:39 schreef vieze_freddie het volgende:
Heb ik nu serieus 4 notes erbij gekregen
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
betalen om je notes te zien!?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:41 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Oke bedankt. En ik heb 5 notes!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
En alleen als je een abo hebt kun je ze ook daadwerkelijk lezen.
Tenzij je eenmalig ¤4.50,- neerlegt.
EIN REICH!!!1!!!!!1!11!!!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:42 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
FOK! bezitten uiteraard en alle dictator worden van heel Europa
Dat ligt niet persé aan je aantal notes, ik heb er 85.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Oke bedankt. En ik heb 5 notes!
Wanneer krijg je ban?
Good ALLAH!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Als ik dictator word, dan spreken we alleen mijn nieuwe taal namelijk:
TurkEnglands
Wanneer een note niet meer genoeg is, dan krijg je een ban.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Oke bedankt. En ik heb 5 notes!
Wanneer krijg je ban?
Ik luister al 18 minuten naar Epic sax guyquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat ligt niet persé aan je aantal notes, ik heb er 85.
Maarehh, ik luister nu al 15 minuten naar Tunak Tunak Tun
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik luister al 18 minuten naar Epic sax guy
Oke bedankt!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wanneer een note niet meer genoeg is, dan krijg je een ban.
Check die van die sinasappel kijk even en ga dan naar 9.59.40quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:50 schreef Vluchtdeur het volgende:
Laten we proberen een beetje on-topic te blijven!
Dus niet over note's praten bijvoorbeeld!
Dit!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef BoleroPower het volgende:
Ontopic graag dit is nog een leuk topic met potentie
Oh. Mijn. God.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef RozeRat het volgende:
Toch denk ik dat dit de irritantste is:
Ik hoop dat er nog iemand komt, die dit wil doen! Al doet hij maar een verslag over de reacties... filmpje hoeft dus niet perse!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef JellyBeanz het volgende:
MAAR WIE DE NEUK GAAT HET NU DOEN?
IK NAMELIJK NIET![]()
OKE?
OKE!
Ik voorspel een keiharde troll met een gigantisch lulverhaalquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:59 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog iemand komt, die dit wil doen! Al doet hij maar een verslag over de reacties... filmpje hoeft dus niet perse!
Klinkt als een planquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voorspel een keiharde troll met een gigantisch lulverhaal
Leuk voor jequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik luister al 10 minuten naar een retarded horse [ afbeelding ]
Als ik er maar om kan lachen, dan vind ik het al leuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik voorspel een keiharde troll met een gigantisch lulverhaal
Top! Ik hoop echt dat iemand dit gaat doen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:09 schreef Nielsch het volgende:
ik zal morgen eens een rondje lopen. misschien is er een andere goede plek...
Dat is ook wel een goed plan. Toch begin ik steeds meer het idee te krijgen dat niemand zin/tijd/mogelijkheid heeft om het uit te voeren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:37 schreef Superthomas het volgende:
of nog beter: als je een stopcontact in je plafind hebt moet je een universele adapter kopen die een 9 volt batterij aansluiting heeft en een walkman die op zo'n batterij gaat. even een cd branden, repeat op all zetten en inpluggen die hap! die walkman gaat NOOIT meer uit!
ja, zin/tijd zijn gewoon smoesjes, mogelijkheid is iets anders. misschien zijn er andere plekken waar je zoiets kan verstoppen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed plan. Toch begin ik steeds meer het idee te krijgen dat niemand zin/tijd/mogelijkheid heeft om het uit te voeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |