Als je die leeftijd hebt, is er niks mis mee om op zulke zuipvakantie te gaan en heb je gegarandeerd de tijd van je leven .quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die naar dat soort pauperplekken gaan![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef Leonidas82 het volgende:
Wegens geldgebrek wil ik aankomende zomer met wat maten (leeftijd 28,29 en 32) op zuipvakantie gaan op Terschelling.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik denk dat je over jezelf praat :Squote:Op zondag 28 augustus 2011 17:30 schreef trovey het volgende:
TS is volgens de kalender al jaren een volwassene maar helaas is hij in zijn denken en doen nog een puber...en dan in de negatieve zin van het woord.
:S :S :S :S :S :S :Squote:Op zondag 28 augustus 2011 17:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik denk dat je over jezelf praat :S
Sowieso, TSquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:29 schreef Mylene het volgende:
Geen wonder dat de schulden oplopen.
Opgelicht door schimmige kredietverstrekker
Ik ga niet op vakantie met mensen die zich nog in het "zoveel mogelijk zuipen want dan heb ik pas vakantie" stadium bevindenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik denk dat je over jezelf praat :S
Oh, daten? :S :$quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie met mensen die zich nog in het "zoveel mogelijk zuipen want dan heb ik pas vakantie" stadium bevinden, bovendien heeft TS in andere topics laten zien nog niet echt te handelen naar zijn geestelijke leeftijd.
Goed topicquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:29 schreef Mylene het volgende:
Geen wonder dat de schulden oplopen.
Opgelicht door schimmige kredietverstrekker
quote:
Ook dan moet je er wegblijven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Als je die leeftijd hebt, is er niks mis mee om op zulke zuipvakantie te gaan en heb je gegarandeerd de tijd van je leven .
Waarom?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook dan moet je er wegblijven.
Dat kan in Nederland ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef Micson het volgende:
[..]
Waarom?
Op je 18de moet je zeker kerkjes in Rome gaan bekijken? Of thuis de hele zomer fappen, transpireren en WoW-en op je zolderkamer?
Vakanties als Lloret worden hier altijd geridiculiseerd door de FOK! huisnerds die zelf te sneu waren om een dergelijke vakantie mee te maken. Nu proberen ze het voor zichzelf geforceerd goed te praten door de bestemming belachelijk te maken
Ik weet niet wat jij op je 18de deed, maar op die leeftijd zijn zuipen, uitgaan en vrouwen scoren drie prachtige dingen en in Lloret komt dit alles perfect bij elkaar!
Waarom? Wat is er mis met een bestemming als Lloret als je nog een puber bent?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Teveel paupers die zo `stoer´ mogelijk doen en wijven die door iedereen geneukt worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:37 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Waarom? Wat is er mis met een bestemming als Lloret als je nog een puber bent?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:24 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
niet??? ja lekker dan :S dagt het gaat goed ze wilt mijn :/
Maargoed dat jij daar niet aan meedoet, en je maagdelijkheid veilig stelt op je zolderkamer .quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Teveel paupers die zo `stoer´ mogelijk doen en wijven die door iedereen geneukt worden.
Wie zegt dat ik maagd ben ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Maargoed dat jij daar niet aan meedoet, en je maagdelijkheid veilig stelt op je zolderkamer .
Nee, gewoon je eigen stad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Je hebt het over Renesse? Dat is gewoon Lloret, alleen dan minder leuk.
hoezo? hij kan tog ook die meisjes verkrachten hier vlakbij hoeft hij niet voor te betalen hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Maargoed dat jij daar niet aan meedoet, en je maagdelijkheid veilig stelt op je zolderkamer .
Maar wat deed jij dan in de 16de, 17de en 18de zomer van je leven?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik maagd ben ?
Gelukkig ben ik nog naar naar Lloret geweest, en dit zal ik ook nooit doen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben `gewoon´ naar het buitenland geweest. Alleen niet naar pauperplekken als Lloretquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar wat deed jij dan in de 16de, 17de en 18de zomer van je leven?
Je insinueert dat je toen in Nederland was omdat je hier volgens jou ook kon zuipen, neuken en feesten. Je bent dus 3 jaar lang naar de Appelhof of naar Renesse geweest?
Eerlijk gezegd denk ik dat je dat ook niet hebt gedaan, maar gewoon 3 jaar lang stof hebt gevangen op de zolder.
Hier ga ik niet eens op reageren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Het doet je echt pijn he, dat je geen leven en geen plezier hebt, en anderen wel. Ben je zo hard gepest sinds je 12e dat je je af ging zetten tegen de rest van de wereld?
Naar zo'n plek gaan is op elke leeftijd kansloos.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:58 schreef Ritmo het volgende:
Aan de ene kant zeg ik: na je 19e nog naar zo'n plek gaan is kanloos, aan de andere kant: als jij er plezier in hebt moet je dat doen en schijt hebben aan anderen.
Dan moet je juist gaan. Meisjes vallen op oudere gasten enzo..quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:58 schreef Ritmo het volgende:
Aan de ene kant zeg ik: na je 19e nog naar zo'n plek gaan is kanloos, aan de andere kant: als jij er plezier in hebt moet je dat doen en schijt hebben aan anderen.
Zwarte cross?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:58 schreef Ritmo het volgende:
Geen vrienden hebben en op je 16e met je paps en mams op vakantie gaan naar een cultureel iets uiteraard niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Naar zo'n plek gaan is op elke leeftijd kansloos.
Waar ging jij heen dan ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben `gewoon´ naar het buitenland geweest. Alleen niet naar pauperplekken als Lloret
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren.
Nee, gewoon een wekelijks topic op fok! over openenquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik achterlijk, maar ik zal het nooit mensen verbieden ofzo.
Als je naar de goede plekken gaat zijn er weinig paupers hoor. En dat de vrouwen makkelijker zijn in Lloret boeit me niet. Seks met een dronken vrouw willen hebben is gewoon triestquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Waar ging jij heen dan ?
En je ging dus wel uit in de stad waar je woonde? Daar komen procentueel evenveel 'paupers' als in Lloret hoor. Paupers vind je namelijk in elke uitgaansgelegenheid die bestemt is voor 18-jarigen.
Het verschil met Lloret was dus dat je in Lloret beter kan uitgaan, vrouwen gemakkelijker zijn, beter weer hebt en je chicks mee kunt nemen naar je hotelkamer. In jouw stad kan dit allemaal niet.
I rest my case
Maar wel lekker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je naar de goede plekken gaat zijn er weinig paupers hoor. En dat de vrouwen makkelijker zijn in Lloret boeit me niet. Seks met een dronken vrouw willen hebben is gewoon triest
Maar wel lekker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Maar wel lekker.Triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen op de studentenavonden zijn er overwegend leuke mensen tijdens het uitgaan in de steden. In de zomer zijn deze er echter niet, dus zijn er paupers in de disco's en kroegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je naar de goede plekken gaat zijn er weinig paupers hoor. En dat de vrouwen makkelijker zijn in Lloret boeit me niet. Seks met een dronken vrouw willen hebben is gewoon triest
Schoolfeest van het Luzac College waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:35 schreef Micson het volgende:
[..]
Alleen op de studentenavonden zijn er overwegend leuke mensen tijdens het uitgaan in de steden. In de zomer zijn deze er echter niet, dus zijn er paupers in de disco's en kroegen.
Ik heb niks gezegd over dronken, het is gewoon veel makkelijker om een romantisch nachtje te beleven met een meisje.
Jij daarentegen, regelt elke week de lekkerste chicks in de vetste disco's waar nooit paupers komen. Naar Lloret gaan is voor jou dan ook overbodig, snap ik wel hoor.
Vrouwen scoren in Loretquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij op je 18de deed, maar op die leeftijd zijn zuipen, uitgaan en vrouwen scoren drie prachtige dingen en in Lloret komt dit alles perfect bij elkaar!
Denken dat alle autisten op hun zolderkamertje blijven zittenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso zolderautisten die geen vrienden hebben en niet tegen zon kunnen
De hele week met een biertje timide in een hoekje van de vetste disco's staan, terwijl de rest allemaal los gaat. Daarna maar uit zelfbescherming concluderen dat het er gewoon kut is en er rare feitjes bij gaan verzinnenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Vrouwen scoren in Loret
80% neukt daar niet eens.
Loret
Spijtig genoeg ook geweest
Degene die zich op FOK! bevinden en klagen over de maatschappij welquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat alle autisten op hun zolderkamertje blijven zitten
Daar heb je een punt. Maar je moet daar ook niet heen gaan met de gedachte dat zelfs voor de grootste nerd daar 3 vrouwen om je nek hangen zodra je een club binnen stapt of het strand opwandelt. Je moet er wel wat voor doen... Dat is in Nederland toch ook zo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:09 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Vrouwen scoren in Loret
80% neukt daar niet eens.
Loret
Spijtig genoeg ook geweest
Inderdaad zoals veel van mijn "vrienden". Bel je op donderdag of ze op vrijdag na het werk zin hebben om een borrel te drinken krijg je in 4 van de 5 gevallenb het volgend antwoord: nee morgen niet want dan is (naam van kind) naar de creche en die moet ik direct vanuit het werk ophalen. Misschien volgende week maar dat moet ikw el even overleggen met XX(naam vriendin/vrouw).quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:29 schreef Shispeed het volgende:
TS![]()
![]()
de meeste mensen van 30 zijn allang veranderd in een saaie kantoor doos/lul wonend in een vinex wijk, en ze posten babyfoto's op hyves
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Inderdaad zoals veel van mijn "vrienden". Bel je op donderdag of ze op vrijdag na het werk zin hebben om een borrel te drinken krijg je in 4 van de 5 gevallenb het volgend antwoord: nee morgen niet want dan is (naam van kind) naar de creche en die moet ik direct vanuit het werk ophalen. Misschien volgende week maar dat moet ikw el even overleggen met XX(naam vriendin/vrouw).
Maar ze zeggen dat je er zoveel voor terug krijgt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan kun je toch net zo goed dood zijn? Het enige wat je eigenlijk nog doet, is in dienst van je kind staan.
Ze liegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:37 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Maar ze zeggen dat je er zoveel voor terug krijgt.![]()
Omdat TS doorgesnoven is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom gaat TS om met gasten die 10 jaar jonger zijn en niet om met mensen van zijn eigen leeftijd?
Eng he, een leuke tijd hebben met andere mensen dan je FOK!-vriendenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Lloret de mar.![]()
Wat lijkt mij dat een verschrikking zeg.
dit dus alleen maar bouwvakkers die er heen gaan en allemaal slettenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:53 schreef Captainp00face het volgende:
Lloret de mar.![]()
Wat lijkt mij dat een verschrikking zeg.
Herkenbaar. Ik ben zelf 31 en heb dat stadium gelukkig nog niet bereikt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Inderdaad zoals veel van mijn "vrienden". Bel je op donderdag of ze op vrijdag na het werk zin hebben om een borrel te drinken krijg je in 4 van de 5 gevallenb het volgend antwoord: nee morgen niet want dan is (naam van kind) naar de creche en die moet ik direct vanuit het werk ophalen. Misschien volgende week maar dat moet ikw el even overleggen met XX(naam vriendin/vrouw).
Idd. Sowieso 'FOK!-vrienden'quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef Micson het volgende:
[..]
Eng he, een leuke tijd hebben met andere mensen dan je FOK!-vrienden.
Wil jij mijn FOK!-vriendje zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:55 schreef Micson het volgende:
[..]
Eng he, een leuke tijd hebben met andere mensen dan je FOK!-vrienden.
De echt toffe mensen gaan niet op vakantie en gaan 3 weken FOK'en.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef Asphyx het volgende:
[..]
dit dus alleen maar bouwvakkers die er heen gaan en allemaal sletten
duidelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De echt toffe mensen gaan niet op vakantie en gaan 3 weken FOK'en.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:03 schreef Captainp00face het volgende:
Ritmo voelt zich overduidelijk gefrustreerd dat niet iedereen graag naar Lloret de mar gaat.
beter dan tussen dat strontvolk in spanje zitten jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De echt toffe mensen gaan niet op vakantie en gaan 3 weken FOK'en.
OMFGquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:07 schreef Asphyx het volgende:
[..]
beter dan tussen dat strontvolk in spanje zitten ja
Emigreer dan lekker naar een land waar je je niet voor schaamt, NSB'erquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:13 schreef Leevancleef het volgende:
Een Nederlandse vlag over je balkon hangen in Spanje. De Nederlandse vlag is iets waarvoor je je dient te schamen.
Kutvolk inderdaad die Nederlandersquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:13 schreef Leevancleef het volgende:
Een Nederlandse vlag over je balkon hangen in Spanje. De Nederlandse vlag is iets waarvoor je je dient te schamen.
En het dan raar vinden dat je een lonely stoner bentquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Kutvolk inderdaad die Nederlanders(no troll)
De Nederlandse vlag is toch ook gewoon godsgruwelijk lelijk? Ik zou niet weten waarom je dat niet mag zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Emigreer dan lekker naar een land waar je je niet voor schaamt, NSB'er
NL vlag ophangen in het buitenland vind ik overigens ook onnodig.
Maar het is wel de vlag van Nederlandquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:20 schreef Piye het volgende:
[..]
De Nederlandse vlag is toch ook gewoon godsgruwelijk lelijk? Ik zou niet weten waarom je dat niet mag zeggen.
En wat gepaste schaamte kan dus helemaal geen kwaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar het is wel de vlag van Nederland
trots zijn op nederlandquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar het is wel de vlag van Nederland
Walgelijke mentaliteit. Wees trots op je land. Dat hoef je niet met vlaggen op vakantie te laten zien, maar je schamen voor je eigen landquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:23 schreef Piye het volgende:
[..]
En wat gepaste schaamte kan dus helemaal geen kwaad.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:23 schreef Asphyx het volgende:
[..]
trots zijn op nederlandenige goede is dat het hier niet zo warm is en ik rond kan komen van mn uitkering
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef Biogarde het volgende:
Bijna 30 hier en ik ga nog steeds zuipen in Spanje en laat in ruil voor bier m'n lul zien.
Dat blijf ik nog wel even doen.
Ik vermoed dat laatste. Ik ken ze zelf namelijk ook, 30-ers die "nog jong zijn". Aardige mensen wel, maar wel een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:21 schreef Mozy het volgende:
Zitten je vrienden van 20 op jouw niveau, of jij op dat van hun?
Wie heeft het over schamen voor Nederland? Ik heb het alleen over de vlag en Leevancleef volgens mij ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Walgelijke mentaliteit. Wees trots op je land. Dat hoef je niet met vlaggen op vakantie te laten zien, maar je schamen voor je eigen landHet enige waar ik me voor schaam is dat je hier volk hebt zoals in Drenthe/Friesland/achterhoek en dat soort tiefus-boerengebieden rondloopt.
Ach, je schamen voor je vlag is ook triest. Je schamen dat je hem over je balkon moet hangen is wat anders..quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vermoed dat laatste. Ik ken ze zelf namelijk ook, 30-ers die "nog jong zijn". Aardige mensen wel, maar wel een mooi voorbeeld van hoe het niet moet.
[..]
Wie heeft het over schamen voor Nederland? Ik heb het alleen over de vlag en Leevancleef volgens mij ook.
Dat is mijn vlag heul niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, je schamen voor je vlag is ook triest. Je schamen dat je hem over je balkon moet hangen is wat anders..
Deze manquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Biogarde het volgende:
Mensen van bijna 30 die aan hun limo zitten te sippen op de bankAchter kinderwagens hollen
Je volgens het idee van een ander laten leven
Royal sadness, echt.
Ik ben tussen '98 en 2007 in 53 landen geweest en op alle continenten. Maar bier zuup'n met m'n moaten in Spanje is nog steeds veruit het leukste wat ik deed en doe. Zo rollen wij.
So true ditquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Biogarde het volgende:
Mensen van bijna 30 die aan hun limo zitten te sippen op de bankAchter kinderwagens hollen
Royal sadness, echt.
Ik ben tussen '98 en 2007 in 53 landen geweest en op alle continenten. Maar bier zuup'n met m'n moaten in Spanje is nog steeds veruit het leukste wat ik deed en doe. Zo rollen wij.
Deze man weetquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Biogarde het volgende:
Royal sadness, echt.
wacht maar, over een x aantal jaar (weet niet hoe oud je bent) zit je in dezelfde situatiequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan kun je toch net zo goed dood zijn? Het enige wat je eigenlijk nog doet, is in dienst van je kind staan.
Ik weet niet of ik ooit kinderen wil... misschien. Trouwen is prima, maar dan niet met een burgerlijk wijf dat je onder de plak neemt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:58 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
wacht maar, over een x aantal jaar (weet niet hoe oud je bent) zit je in dezelfde situatie
kan ik mij goed voorstellen, ik heb hetzelfdequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit kinderen wil... misschien. Trouwen is prima, maar dan niet met een burgerlijk wijf dat je onder de plak neemt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Biogarde het volgende:
Royal sadness, echt.
Idd, ben ook getrouwd, maar ga nog steeds elk jaar met vrienden op vakantie, zonder vrouw, want die snappen de lol ervan nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:30 schreef Biogarde het volgende:
Royal sadness, echt.
Niets mis mee joh.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:47 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
wat is er eigenlijk raar aan dat je niet naar Lloret wilt? er zijn zoveel andere bestemmingen
Je trekt het je wel aan hè als mensen dingen die jij leuk vindt maar niks vinden?quote:
De entourage is heel anders. In die andere landen was het meer cultuur waar ik voor ging met hier en daar wat uitzonderingen. Feesten in landen als Mexico, de Antillen, Brazilië en heb zelfs op een bar gestaan in Australie, maar het echte losgaan en even uit je leventje stappen doe je toch echt in die afgezaagde-waar-het-zaad-van-de-muur-druppelt-steden langs de kust van Oleeeeee Spanje. Vooral als je vriendenclub dan mee is en de enige grens geen grens is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef L.Oreal het volgende:
[..]Nog nooit een echt leuke vakantie gehad dan? Als je 53 landen hebt bezocht en Spanje nog steeds het leukste is, moet je wel alleen in pauperresorts geweest zijn.
Dit dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De entourage is heel anders. In die andere landen was het meer cultuur waar ik voor ging met hier en daar wat uitzonderingen. Feesten in landen als Mexico, de Antillen, Brazilië en heb zelfs op een bar gestaan in Australie, maar het echte losgaan en even uit je leventje stappen doe je toch echt in die afgezaagde-waar-het-zaad-van-de-muur-druppelt-steden langs de kust van Oleeeeee Spanje. Vooral als je vriendenclub dan mee is en de enige grens geen grens is.
am·bi·an·ce [ambiejãnse] de; v(m) omgeving; sfeerquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:37 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb ook de hele wereld gezien en enorm genoten overal, maar de meest relaxe vakanties blijven die met een hechte vriendengroep waar je ongegeneerd de geile beer kunt uithangen. Het gaat niet eens zozeer om de ambiance, maar meer om de sfeer die er hangt.
Je was me voor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef finsdefis het volgende:
[..]
am·bi·an·ce [ambiejãnse] de; v(m) omgeving; sfeer
Wel aan weinig/geen vrienden hebben en op je 16e/17e/18e op cultuurvakantie gaan, of zelfs helemaal niet op vakantie gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er is niets autistisch aan niet naar Lloret gaan hoor.
Het komt er dus op neer dat je op je (bijna) 30e, inhoudelijk nog steeds helemaal niets te melden hebt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:32 schreef Leonidas82 het volgende:
Nee geen 17-jarigen meidjes voor mij, wel nét 18 jarigen die me wilden. Dat is dan weer het voordeel als je wat ouder bent. Maar qua innerlijk voel ik me helemaal niet oud en denk ik nog steeds als een jongen van rond de 20 hoor, vandaar dat het goed klikt met mijn maatjes. Liepen ook een handvol dames rond van rond de 24/25 jaar (meer mijn leeftijd dus) maar dat is niks, die gaan gelijk zeiken van: ja wat doe je werk, blabla en serieuze dingen. Die meisjes van 18 doen dat dus niet, gewoon beetje oppervlakig kletsen over gadgets en muziek en gewoon losgaan in die clubs daar.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Je trekt het je wel aan hè als mensen dingen die jij iedereen met een leven leuk vindt maar niks vinden?
Ok you got mequote:Op zondag 28 augustus 2011 23:38 schreef finsdefis het volgende:
[..]
am·bi·an·ce [ambiejãnse] de; v(m) omgeving; sfeer
Dat is ook weer waar, maar welke 16-jarige kan Ibiza of nog beter: Aruba/Miami etc betalen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:45 schreef L.Oreal het volgende:
[..]
Onzin. Sommige mensen houden van luxe.
Ik kon dat iig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar welke 16-jarige kan Ibiza of nog beter: Aruba/Miami etc betalen?
quote:
Eensquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Maar je snapt wat ik bedoel toch? Iemand die zegt: Llorreten daarna naar Miami vliegt is een baas.
Iemand die zegt: Llorreten daarna achter z'n computertje z'n hele vakantie gaat lopen FOK' is een kansloze kutkneus.
Maar waarom maak jij je daar zo druk over? Als iemand zonder leven nou plezier maakt op zijn eigen manier is daar toch niks mis mee?quote:
Helaas had en heb ik (tot m'n studie klaar is komend jaar) nog niet de mogelijkheid en blijft het toch wat dichter bij huis.quote:
Op je 16e/17e/18e niet op cultuurvakantie gaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel aan weinig/geen vrienden hebben en op je 16e/17e/18e op cultuurvakantie gaan, of zelfs helemaal niet op vakantie gaan.
Klopt, al vind ik dat wel zielig voor diegene omdat ie zoveel mist. Het gaat me daar ook niet direct om, het gaat me erom dat die mensen stiekem balen en hier gaan lopen roepen dat mensen die wel een leven hebben 'paupers' of 'proleten' zijn. Als ze dan hier een paar lotgenoten vinden die het ook roepen, gaan ze dat zelf op den duur geloven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij je daar zo druk over? Als iemand zonder leven nou plezier maakt op zijn eigen manier is daar toch niks mis mee?
Eindbaas.quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:33 schreef Mr_DG het volgende:
Was van de zomer ook in Lloret, kwam een gast van 35 tegen die z'n vrouw na een week vakantie zo zat was dat ie vanuit Zuid-Frankrijk naar Lloret is gereden om 16-jarigen te hosselen. Dat was een echte baas
Prima combi, zo doe ik het ook nog steeds. Ik houd van cultuur, natuur en mooie oude dingen en van lekker uitgaan en bier klatsen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Leonidas82 het volgende:
Wel triest dat jullie automatisch aannemen dat ik alleen maar heb bier gedronken en los ben gegaan. Uiteraard heb ik ook wat culturele dingen ondernomen, zo ben ik op excursie geweest naar het oude kasteeltje Sant Joan, wat plaatjes geschoten op de Sa Caleta en ben ik meegeweest op een korte cruissetocht, georganiseerd door beachmasters. Boot vol tienermeisjes en was een goede bbq geregeld.Gewoon schijt hebben en genieten van een goede vakantie.
Nou in mijn ervaring hebben ze ook gewoon gelijk. Zelf kan ik wel genieten van flink zuipen met wat vrienden en op zoek gaan naar gewillige dames, maar daarbij kom ik doorgaans niet echt de crème de la crème van de maatschappij tegen. De gesprekken van niveau voer ik meestal toch echt met die 'mensen zonder leven'.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik dat wel zielig voor diegene omdat ie zoveel mist. Het gaat me daar ook niet direct om, het gaat me erom dat die mensen stiekem balen en hier gaan lopen roepen dat mensen die wel een leven hebben 'paupers' of 'proleten' zijn. Als ze dan hier een paar lotgenoten vinden die het ook roepen, gaan ze dat zelf op den duur geloven.
Dat weet je bij voorbaat toch al. Je gaat niet naar lloret om over kunst en politiek te praten en verwacht ook geen creme de la creme. Naar lloret ga je om te zuipen, feesten, enkele culturele activiteiten als je daar in hebt en 18-jarige tienermeisjes spotten. Niets meer, niets minderquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou in mijn ervaring hebben ze ook gewoon gelijk. Zelf kan ik wel genieten van flink zuipen met wat vrienden en op zoek gaan naar gewillige dames, maar daarbij kom ik doorgaans niet echt de crème de la crème van de maatschappij tegen. De gesprekken van niveau voer ik meestal toch echt met die 'mensen zonder leven'.
Maar die zijn verder toch meestal dodelijk saai. Ik vind over politiek of actualiteiten praten leuk, maar moet er niet aan denken dat ik altijd alleen gesprekken 'op niveau' heb. Op zaterdagavond wil ik gewoon gezellig dom feesten. Liefst ga ik dus met allerlei soorten mensen om. Al vind ik 'omgaan' een groot woord voor iemand waarmee je verder buiten een keer een politieke discussie verder nooit iets mee doet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou in mijn ervaring hebben ze ook gewoon gelijk. Zelf kan ik wel genieten van flink zuipen met wat vrienden en op zoek gaan naar gewillige dames, maar daarbij kom ik doorgaans niet echt de crème de la crème van de maatschappij tegen. De gesprekken van niveau voer ik meestal toch echt met die 'mensen zonder leven'.
Berlijn, dat trekt me nou echt niet... Doe mij maar Barcelona of Rome ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:13 schreef Hexagon het volgende:
Aan de andere kant praat ik toch liever "niet over politieke en kunst" met universiteitsmeisjes in een gezellige bar in het centrum van Berlijn dan met VMBO-types in een platvloerse disco in Lloret.
Als je van uitgaan houd is Berlijn zeker beter dan Rome. In Rome is vrijwel iedere kroeg vroeg dicht, hier bier is teringduur en de weinige clubs die er zijn vragen absurde entreeprijzen. Dat is echt iets om met een vriendin heen te gaan (toevallig deze zomer geweest).quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Berlijn, dat trekt me nou echt niet... Doe mij maar Barcelona of Rome ofzomaar voor de rest heb je wel een punt, ik zou ook geen serieuze relatie met een VMBO-typje willen hebben. Feesten, zuipen en neuken uiteraard wel.
Daarbuiten voor een serieuzere relatie idd gewoon een 'normaal' HBO/uni-meisje met een beetje niveau. Over politiek hoeft niet, ik vind vrouwen die over politiek praten gewoon zo onaantrekkelijk
Maar ik heb het dan ook niet specifiek over naar Lloret gaan, maar vooral over het profiel van 'iemand met een leven' dat Ritmo met zijn posts schetst. Het merendeel is nou eenmaal pauper.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:08 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Dat weet je bij voorbaat toch al. Je gaat niet naar lloret om over kunst en politiek te praten en verwacht ook geen creme de la creme. Naar lloret ga je om te zuipen, feesten, enkele culturele activiteiten als je daar in hebt en 18-jarige tienermeisjes spotten. Niets meer, niets minder
Dat heb ik inderdaad ook, ik wil ook gewoon los kunnen gaan en met een intelligent persoon die sociaal niet erg vaardig is heb je inderdaad niet altijd even veel te bespreken. Maar als ik op een rustigere dag het soort mensen spreek waarmee je een gekke zaterdagavond beleeft, wordt het vaak wel pijnlijk duidelijk dat ze gewoon een beetje intellectueel beperkt zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar die zijn verder toch meestal dodelijk saai. Ik vind over politiek of actualiteiten praten leuk, maar moet er niet aan denken dat ik altijd alleen gesprekken 'op niveau' heb. Op zaterdagavond wil ik gewoon gezellig dom feesten. Liefst ga ik dus met allerlei soorten mensen om. Al vind ik 'omgaan' een groot woord voor iemand waarmee je verder buiten een keer een politieke discussie verder nooit iets mee doet.
Overigens vind ik iemand die slim is, niet direct de 'créme de la créme van de maatschappij'. Sterker nog: iemand die dan misschien wel cum laude aan het afstuderen is, maar verder elk weekend op zichzelf is en weinig behoefte heeft aan contacten vind ik op veel vlakken juist lager staan op de maatschappelijke ladder dan iemand met een druk leven.
Oh, ja dat bedoelde ik ook meer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als je van uitgaan houd is Berlijn zeker beter dan Rome. In Rome is vrijwel iedere kroeg vroeg dicht, hier bier is teringduur en de weinige clubs die er zijn vragen absurde entreeprijzen. Dat is echt iets om met een vriendin heen te gaan (toevallig deze zomer geweest).
Als ik naar het buitenland ga, ga ik liever naar een meer zuidelijke stad. Trekt me meer. Wellicht als ik die vaker gezien heb dat ik Berlijn eens probeer.quote:Berlijn heeft veel goede clubs en heeft een goede uitgaanscultuur. Qua stad is het natuurlijk minder oud maar dat rafelige heeft ook wel wat.
Er is maar 20 % van de Nederlanders met een studie of baan op Hbo of universitair niveau, dus overal in Nederland waar je bent is de overgrote meerderheid 'pauper'. Vind ik overigens wel een groot woord, dat gebruik ik liever voor echte Tokkies. Personen die voor hun huis zitten met een kratje bier dus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ik heb het dan ook niet specifiek over naar Lloret gaan, maar vooral over het profiel van 'iemand met een leven' dat Ritmo met zijn posts schetst. Het merendeel is nou eenmaal pauper.
Intellect zegt niet alles, iemands karakter is 100 keer belangrijker. Sowieso zouden mensen die de term proletariërs, plelbs etc gebruiken opgeknoopt moeten worden aan de hoogste boom.quote:Dat heb ik inderdaad ook, ik wil ook gewoon los kunnen gaan en met een intelligent persoon die sociaal niet erg vaardig is heb je inderdaad niet altijd even veel te bespreken. Maar als ik op een rustigere dag het soort mensen spreek waarmee je een gekke zaterdagavond beleeft, wordt het vaak wel pijnlijk duidelijk dat ze gewoon een beetje intellectueel beperkt zijn.Dus ja als hier dan mensen roepen dat het paupers en proletariërs zijn kan ik die niet echt ongelijk geven.
Waarom? Dat zijn de meeste mensen lijkt mequote:Ik vind het trouwens wel bewonderingswaardig als iemand meer met school bezig is dan met feesten.
En zelfs de meeste hoogopgeleiden vind ik nog plebejers.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er is maar 20 % van de Nederlanders met een studie of baan op Hbo of universitair niveau, dus overal in Nederland waar je bent is de overgrote meerderheid 'pauper'. Vind ik overigens wel een groot woord, dat gebruik ik liever voor echte Tokkies. Personen die voor hun huis zitten met een kratje bier dus.
[..]
Intellect zegt niet alles, iemands karakter is 100 keer belangrijker. Sowieso zouden mensen die de term proletariërs, plelbs etc gebruiken opgeknoopt moeten worden aan de hoogste boom.
[..]
Waarom? Dat zijn de meeste mensen lijkt meje besteedt tussen de 20 en 40 uur aan je school/studie, dat haal je qua feesten in 1 week nooit. Tenzij je op vakantie bent ofzo
Verder heb ik geen bewondering voor een dikke nerd die nooit feest maar enorm veel studeert eigenlijk. Net als dat ik geen bewondering heb voor een tokkie die z'n VMBO niet afgemaakt heeft en de hele dag maar dronken is. Twee extremen die allebei niet goed zijn dus.
Idd, een gemiddelde student geneeskunde zuipt meer dan een gemiddelde stukadoor, dus dat staat los van elkaar. Het niveau in de gemiddelde studentenkroeg in Groningen ligt misschien nog wel onder het niveau van Llorret.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef Piye het volgende:
[..]
En zelfs de meeste hoogopgeleiden vind ik nog plebejers.
Je hebt trouwens wel gelijk dat karakter belangrijker is dan intellect, maar of je wel of niet houdt van zuipen zegt wmb niet veel over je karakter. Bij die termen denk ik persoonlijk "het zijn maar woorden".
Dat vind ik niet. Als diegene in een sociaal isolement leeft dan doet ie het niet goed. Op dat moment niet, en ook later niet want je doet het niet goed als je op je 40e nooit een relatie hebt gehad, geen goede vrienden hebt en bovendien nooit de sociale vaardigheden hebt ontwikkelt die nodig zijn om op werk-vlak leiding te geven etc. Een nerd zijn is per definitie niet goed.quote:De meeste mensen besteden wel meer tijd aan school dan aan feesten, maar het was natuurlijk ook niet letterlijk bedoeld. Ik vind het bewonderingswaardig omdat de meeste jongeren niet echt verantwoordelijk zijn en vooral bezig zijn met nu lol maken en wel zien wat er morgen komt. Zelf ben ik ook zo, maar daar ben ik niet altijd even tevreden over. Die nerd die nooit feest doet het in mijn ogen beter.
Timide in een hoekje staanquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:28 schreef Micson het volgende:
[..]
De hele week met een biertje timide in een hoekje van de vetste disco's staan, terwijl de rest allemaal los gaat. Daarna maar uit zelfbescherming concluderen dat het er gewoon kut is en er rare feitjes bij gaan verzinnen
Klopt!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar je moet daar ook niet heen gaan met de gedachte dat zelfs voor de grootste nerd daar 3 vrouwen om je nek hangen zodra je een club binnen stapt of het strand opwandelt. Je moet er wel wat voor doen... Dat is in Nederland toch ook zo?
Het begint nu wel erg op te vallen dat je jezelf en ons probeert te overtuigen dat je geen nerd bent. Tevergeefs, je wanhopige geratel over je marginale leven geeft een duidelijk beeld van hoe beperkt jouw vermogen om je in te leven in anderen werkelijk is. Een domme spreekbuis voor de commerciële muziekzenders ben je, een beperkte geest met een gebrekkig intellect. Dat uit zich vooral in het verheerlijken van simpel vermaak en het bagatelliseren van andere visies. Ik kan mij niet voorstellen dat je met zo'n instelling in het echt vrienden maakt, zo'n betweterige primaat. Alleen zeer simpele mensen zullen dat accepteren in hun sociale omgeving. Ons hou je niet voor de gek Ritmo, nerd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, een gemiddelde student geneeskunde zuipt meer dan een gemiddelde stukadoor, dus dat staat los van elkaar. Het niveau in de gemiddelde studentenkroeg in Groningen ligt misschien nog wel onder het niveau van Llorret.![]()
[..]
Dat vind ik niet. Als diegene in een sociaal isolement leeft dan doet ie het niet goed. Op dat moment niet, en ook later niet want je doet het niet goed als je op je 40e nooit een relatie hebt gehad, geen goede vrienden hebt en bovendien nooit de sociale vaardigheden hebt ontwikkelt die nodig zijn om op werk-vlak leiding te geven etc. Een nerd zijn is per definitie niet goed.
Wel heb je gelijk dat het knap is dat een jongere verantwoordelijkheid pakt. Maar dat wil niet zeggen dat je je jeugd moet weg gooien. Zoek een goede balans.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het begint nu wel erg op te vallen dat je jezelf en ons probeert te overtuigen dat je geen nerd bent. Tevergeefs, je wanhopige geratel over je marginale leven geeft een duidelijk beeld van hoe beperkt jouw vermogen om je in te leven in anderen werkelijk is. Een domme spreekbuis voor de commerciële muziekzenders ben je, een beperkte geest met een gebrekkig intellect. Dat uit zich vooral in het verheerlijken van simpel vermaak en het bagatelliseren van andere visies. Ik kan mij niet voorstellen dat je met zo'n instelling in het echt vrienden maakt, zo'n betweterige primaat. Alleen zeer simpele mensen zullen dat accepteren in hun sociale omgeving. Ons hou je niet voor de gek Ritmo, nerd.
Ik kan ze wel begrijpen omdat van elke ouder wordt verwacht dat hij of zij op leeftijd verstandiger dingen aan zijn hoofd heeft dat gaan feesten in Lloretquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:25 schreef Leonidas82 het volgende:
[knip= ts die zijn jeugd ophaalt)
Ouders van pubers die klagen dat je te oud bent voor lloret de mar
Dat vind ik ook altijd zo raar... iemand van 40 die hier nog fanatiek FOKt. Heb je op die leeftijd niets belangrijkers te doen? Van een student met (te) veel vrije tijd kan ik het snappen, maar van iemand die op een leeftijd zit waarop je eigenlijk nuttigere dingen hoort te doen (vaak ivm werk, vrouw, gezin etc.) ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:42 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik kan ze wel begrijpen omdat van elke ouder wordt verwacht dat hij of zij op leeftijd verstandiger dingen aan zijn hoofd heeft dat gaan feesten in LloretMaar dat kunnen ze ook zeggen van ouderen zoals ik die op fok vertoeven en eigenlijk er niet in thuishoren
![]()
![]()
Op je werk moet je de dag ook doorkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo raar... iemand van 40 die hier nog fanatiek FOKt. Heb je op die leeftijd niets belangrijkers te doen? Van een student met (te) veel vrije tijd kan ik het snappen, maar van iemand die op een leeftijd zit waarop je eigenlijk nuttigere dingen hoort te doen (vaak ivm werk, vrouw, gezin etc.) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |