Als je die leeftijd hebt, is er niks mis mee om op zulke zuipvakantie te gaan en heb je gegarandeerd de tijd van je leven .quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die naar dat soort pauperplekken gaan![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:43 schreef Leonidas82 het volgende:
Wegens geldgebrek wil ik aankomende zomer met wat maten (leeftijd 28,29 en 32) op zuipvakantie gaan op Terschelling.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die naar dat soort pauperplekken gaan![]()
Ik denk dat je over jezelf praat :Squote:Op zondag 28 augustus 2011 17:30 schreef trovey het volgende:
TS is volgens de kalender al jaren een volwassene maar helaas is hij in zijn denken en doen nog een puber...en dan in de negatieve zin van het woord.
:S :S :S :S :S :S :Squote:Op zondag 28 augustus 2011 17:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik denk dat je over jezelf praat :S
Sowieso, TSquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:29 schreef Mylene het volgende:
Geen wonder dat de schulden oplopen.
Opgelicht door schimmige kredietverstrekker
Ik ga niet op vakantie met mensen die zich nog in het "zoveel mogelijk zuipen want dan heb ik pas vakantie" stadium bevindenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:56 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ik denk dat je over jezelf praat :S
Oh, daten? :S :$quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie met mensen die zich nog in het "zoveel mogelijk zuipen want dan heb ik pas vakantie" stadium bevinden, bovendien heeft TS in andere topics laten zien nog niet echt te handelen naar zijn geestelijke leeftijd.
Goed topicquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:29 schreef Mylene het volgende:
Geen wonder dat de schulden oplopen.
Opgelicht door schimmige kredietverstrekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |