achterlatingquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:00 schreef trovey het volgende:
![]()
...ga verhuizen zonder achterlating van je nieuwe adres.
Die kan vooralsnog weinig uithalen en advocaten zijn ook niet goedkoop.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:00 schreef Marrije het volgende:
Je bent toch al aan het procederen, kan jouw advocaat je niet verder helpen?
bij topics van jou is dat meestal wel een van de dingen die bij me opkomt, en met het tweede deel van je quote begint het er hier ook weer op te lijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:02 schreef Leonidas82 het volgende:
alsof het gelijk een troll is![]()
Waar het mij om gaat is dat je als consument nauwelijks geholpen wordt als je slachtoffer bent van bedrijfjes die flitskredieten verstrekken, opeens ophouden te bestaan, maar vervolgens wel dreigbrieven gaan versturen. Je bent samen idd een overeenkomst aangegaan, maar krijg het idee dat ik nu onterecht financieel leeggezogen wordt
Op FOK! waren regelmatig topics over deze bedrijven met bij behorende googlebait's.. Kan me haast niet voorstellen dat je erin hebt kunnen trappen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:02 schreef Leonidas82 het volgende:
Waar het mij om gaat is dat je als consument nauwelijks geholpen wordt als je slachtoffer bent van bedrijfjes die flitskredieten verstrekken, opeens ophouden te bestaan, maar vervolgens wel dreigbrieven gaan versturen. Je bent samen idd een overeenkomst aangegaan, maar krijg het idee dat ik nu onterecht financieel leeggezogen wordt
Weet ik, alleen ik deed zaken met spoedgeld toen ze nog maar net actief waren. Al die negatieve publiciteit kwam later pas. Had idd beter moeten weten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:04 schreef blup het volgende:
[..]
Op FOK! waren regelmatig topics over deze bedrijven met bij behorende googlebait's.. Kan me haast niet voorstellen dat je erin hebt kunnen trappen.
Daar ben je toch zelf mee akkoord gegaan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:02 schreef Leonidas82 het volgende:
Normaal Nederlands woord hoor.quote:
Het woord Spoedgeld had al een belletje bij je moeten doen rinkelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:05 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Weet ik, alleen ik deed zaken met spoedgeld toen ze nog maar net actief waren. Al die negatieve publiciteit kwam later pas. Had idd beter moeten weten.
even er van uitgaan dat het waar is (quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:02 schreef Leonidas82 het volgende:
de leningquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
even er van uitgaan dat het waar is ()
Wat claimen ze nu precies van je? Specificatie van de kosten?
Omdat je vraagt 'of hier niets tegen te doen is'. Dan zul je toch op z'n minst duidelijk moeten maken wat ze nu precies van je claimen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:30 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
de lening
rente
administratiekosten
advocaatkosten
en de kosten voor de 'deurwaarders'
vandaar die vraag?
Dit is toch en heel ander geluid.quote:Zondag 19 juli 2010 @ 16:54:01#26
Leonidas82
Doen! Ideaal als tijdelijke oplossing. Ik heb zelf ooit een minilening afgesloten via spoedgeld en kreeg binnen 15 minuten het geld bijgeschreven. Ik moest naderhand wel 75 euro extra betalen maar als ik het niet gekregen had, waren de incassokosten nog veel hoger. De service is ook wel goed, ik kreeg na het storten nog een sms of de lening naar wens is oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |