nieuwe avatar! valt me nu pas opquote:
quote:
quote:
quote:
Stand #2388:quote:
Correct.quote:
Reken ik goedquote:
Of nietquote:
quote:shall I describe it to you? Or would you like me to find you a box?
quote:
Denk dat dit goed isquote:
Ik zeg expres dat automerken, en daarmee dus auto's fout is.quote:
quote:you cool your bed-warmed hands on the broken radiator
And when you laybthem freezing on me, i mumble can you wake me later
But I don't really want you to stop, and you know it so it doesn't stop you
And you lay your hands from my neck to my chest...
Volgens mij kan het syntaxtechnischquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:24 schreef Baszh het volgende:
en van wie is dit welk nummer?
Dat vind ik nog erger dan blaaste.
quote:[titel] open wide I want to bathe you in the light of day
And just watch you as the rays tangle up around your face and body
I could sit for hours finding new ways to be awed each minute
'cause the daylight seems to want you just as much as I want you.
quote:I hear Jerusalem bells are ringing
Roman Catholic choirs are singing
Snow Patrol - Crack the shutters openquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:14 schreef DragonFodder het volgende:
en van wie is dit welk nummer?
[..]
Coldplay - Vava La Vidaquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef DragonFodder het volgende:
Andere dan maar
welk nummer, welke artiest/band?
[..]
Oh prima, ik was al iets aan het verzinnen maar achquote:
Ja sorry, ik maar er een bende van, al die regeltjes die je moet onthoudenquote:Op zondag 28 augustus 2011 20:46 schreef DragonFodder het volgende:
G1real, je posts niet editten. Edits in nieuwe posts aub.
Geen probleem, je leert het al doende.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:51 schreef g1real het volgende:
[..]
Ja sorry, ik maar er een bende van, al die regeltjes die je moet onthouden![]()
Noem twee van de overgrootvaders van Beatrix
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geen probleem, je leert het al doende.
Wilhelmina en juliana
En willem van oranje etc.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:54 schreef outtayourleague het volgende:
frederik hendrik dan niet ook?
quote:` over - groot - va - der
de -woord (mannelijk)
overgrootvaders
vader van grootvader of grootmoeder
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:56 schreef Flitspaal het volgende:
Willem 3 en de oude heer van Lippe-Biesterveld
Had inmiddeLs al gedaan, gevalletje te snel grappig willen zijn. Maar je hebt helemaal gelijkquote:
Haha, nou word je ongeduldig?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de term voor het in scène zetten van burgerinitiatieven door de overheid, organisaties of bedrijven die de indruk moeten wekken van spontane acties?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:28 schreef lubje25 het volgende:
Ken haar alleen als de enige echte Leontien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:51 schreef outtayourleague het volgende:
nou ik trek mij ook terug in stilzwijgenMaar je hebt toch gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stand #2388:
2 lubje25
4 outtayourleague
2 HilarityEnsues
3 DragonFodder
1 Quyxz_
1 BasOne
2 g1real
1 Baszh
1 Yankee
1 ScottTracy
2 Flitspaal"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daarom heeft hij ook gelijk.quote:
Ik kom net van mijn werkquote:Op maandag 29 augustus 2011 02:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook gelijk.
Pff, al dat wachten op een andere vraag. Vorige week raakte men nog in paniek als er niet binnen 15 minuten een andere vraag stond.
Waar? Vast niet in de AKQ?quote:
Geen lock-in dan?quote:
Sluitingstijd, deur op slot, niemand meer naar binnen maar aanwezigen mogen blijven?quote:
Oh zo, officieel moet ik om 01:00 leeg zijn op zondag. Dat lukt meestal nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sluitingstijd, deur op slot, niemand meer naar binnen maar aanwezigen mogen blijven?
Ik heb dus eindelijk de manier gevonden om meer dan twee users, na 0300, naar de AKQ te krijgen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar werk jij dan, de McDonalds?quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Oh zo, officieel moet ik om 01:00 leeg zijn op zondag. Dat lukt meestal nietVandaag ook niet
Stoertje, je zat gewoon misquote:Op maandag 29 augustus 2011 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb dus eindelijk de manier gevonden om meer dan twee users, na 0300, naar de AKQ te krijgen!
Daar moet op gedronken worden! Wie wil wat?
tss McDonaldsquote:Op maandag 29 augustus 2011 03:04 schreef g1real het volgende:
Kom op luitjes weten jullie echt het antwoord niet?
[..]
Waar werk jij dan, de McDonalds?
Dat ook.quote:
Tja burgerking, mcdonalds, ben laatst bij de neus genomen toen ze bij McDonalds gewoon de McFlurry vergeten waren erbij te doen, kom ik thuis achter om half twaalf... bij de burger king kreeg ik gewoon twee van die "McFlurry's" omdat ze de eerste de foute smaak hadden gegevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 03:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
tss McDonalds![]()
Burgerking natuurlijk
Ik kom bij beide nooitquote:Op maandag 29 augustus 2011 03:08 schreef g1real het volgende:
[..]
Tja burgerking, mcdonalds, ben laatst bij de neus genomen toen ze bij McDonalds gewoon de McFlurry vergeten waren erbij te doen, kom ik thuis achter om half twaalf... bij de burger king kreeg ik gewoon twee van die "McFlurry's" omdat ze de eerste de foute smaak hadden gegevenNadeel is dat bij de burger king altijd zo veel van de allochtonen zitten, voel ik me weer niet op mijn gemak als nerd
Het is het afgelopen jaar nog nooit zo druk geweest rond dit tijdstip!quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yep ook g1real blijkt nog aanwezig
En 3 vragen open dus we kunnen spelenquote:Op maandag 29 augustus 2011 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is het afgelopen jaar nog nooit zo druk geweest rond dit tijdstip!
En net als ik, een paar posts terug, zit je er compleet naast.quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:21 schreef lubje25 het volgende:
Rommel, veldmaarschalk WOII?
Wilde nergens op gebaseerde gok.
Dat verbaast me helegaar nietsquote:Op maandag 29 augustus 2011 03:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En net als ik, een paar posts terug, zit je er compleey naast.
Weet niet waar de rest is maar ik ben niet zo'n held op militair gebied, dat is toch vaak waar jij je vragen uit putquote:Op maandag 29 augustus 2011 03:31 schreef Cobra4 het volgende:
Hey, wat is dat?
Ik maak een fuck up en het is ineens stervens druk met AKQ users.
Volgt er een vraag dan is het ineens stil?
Dit was toch de man die de zaak moest bewaken tijdens een belangrijke periode in NL tijdens WOII.quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Weet niet waar de rest is maar ik ben niet zo'n held op militair gebied, dat is toch vaak waar jij je vragen uit put![]()
Meen dat ie pas ook gevraagd is. Weet natuurlijk niet meer wat zijn naam is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit was toch de man die de zaak moest bewaken tijdens een belangrijke periode in NL tijdens WOII.
quote:
Mais ouiquote:
quote:
Zwaar bewerkte Wolfenstein 3D enginequote:
Ouder...quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:44 schreef ß het volgende:
Hot pursuit? Die spellen zijn van voor mijn tijd.
Volledige titel is Need for Speed 2: Special Edition iddquote:
Gewoon wielrennen zocht ik, maar mijn hint was wel over de Vuelta, dus ik reken het goed.quote:
Clownvis is correct.quote:
Toen was het nog de gouden truiquote:
Kaspische zee ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef Corkscrew het volgende:
Hoe heet de Aziatische watervlakte die door uitdroging snel aan het veranderen is in een zoutwoestijn?
Die zocht ik.quote:
Ik vond het ook al verbazingwekkend lang duren.quote:
Ik lees overal 3xquote:
Klopt. My bad nigga.quote:
Return of the Terminator?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:26 schreef Dopekoe het volgende:
Welke game is dit ?
Nee, geen wolfenstein
[ link | afbeelding ]
Euh... die vraag is allang geraden vriendquote:
Oh ja zie nu dat ie het antwoord al had gegeven, zwak zegquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... die vraag is allang geraden vriend
Je had het toch fout gehad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef g1real het volgende:
[..]
Oh ja zie nu dat ie het antwoord al had gegeven, zwak zeg
Je moeder!quote:
Honderd miljoen miljard jaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel jaar duurt volgens de Maya's een cyclus?
ONZ/KLB/PUB is een deur verder mijn beste pubertjequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef g1real het volgende:
[..]
Je moeder!
[..]
Honderd miljoen miljard jaar.
Nee. Om de hoeveel jaar alle planeten op één lijn staan, en daarmee een catastrofale reeks aan natuurrampen ontketend.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef DragonFodder het volgende:
Hangt van de cyclus af, ff.
1 jaar?
Dat is Dries Mertens.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef DragonFodder het volgende:
Heb je trouwens Yes-r in je UI staan? Waar is Clint?
Volgens mij was dit toch vrij bekend...quote:
Omdat ik je niet eerder dan vandaag heb gezien, en weinig bruikbaars uit je vingers komt.quote:
En jij kan blijkbaar niet tegen een grapje, + ik was hier gisteren al + ik zit al in de scorelijst, niet zo sneu doen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik je niet eerder dan vandaag heb gezien, en weinig bruikbaars uit je vingers komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
dacht al zoietsquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:35 schreef Baszh het volgende:
nooit van gehoord, is't een sporter?
ik zat vast ergens anders
Spaansquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat was een Frans bedrijf volgens mij. Maar weet niet welk.
Scottracy +1quote:
quote:
Ik heb nog dezelfde foto volgens mij, vanaf de burcht genomenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Heeft een mooie old town, maar ook een fabelachtig lelijk gedeelte dankzij het communisme.
quote:
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef g1real het volgende:
Is dat niet zo'n ding waarmee je nietjes verwijderd?
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef DragonFodder het volgende:
Is er een kans dat je een n typte waar je een b wilde?
Inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef g1real het volgende:
Is dat niet zo'n ding waarmee je nietjes verwijderd?
Hugh Lauriequote:
Ouiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |