Dank pessie!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef pessie het volgende:
PM-Girl, helaas zijn er tientallen redenen te bedenken. Het begint al met "wordt je ongesteld? dan kan de voeding anders smaken" tot "klinkt als oorontsteking" en van "overproductie?" naar "onderproductie?".
Maar goed, meestal kun je gewoon de huisarts even bellen om te vragen of ze even in zn oortjes kunnen kijken (ik ben minimaal 6 keer met Nathan bij de huisarts geweest om te laten kijken en er kwam nooit wat uit). Soms drinken kindjes gewoon onrustig. Soms is er wel iets aan de hand, het beste kun je gewoon afgaan op wat jouw gevoel je ingeeft en daar gehoor aan geven, en als jouw gevoel zegt dat je zn oortjes wil laten checken moet je dat gewoon doen.
Fijn dat het zo lekker gaat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:55 schreef Aventura het volgende:
Kom ik aan met mijn 'na 6 weken willen we wel weer eens'. Ik vind de babytijd tot nu toe (afgezien van de eerste weken) niet zo intensief. Baby is vandaag 6 weken. Het was middernacht dat-ie naar bed ging en om 9 uur kwam hij pas weer. Productie lijdt er niet onder volgens mij, baby groeit goed en lijkt niet hongerig. 6 bomvolle plasluiers per dag en 's morgens steevast een volle poepluier. Hij heeft nu wel 2 uur geclusterd (dat doet- ie 's avonds ook, tussen 6 en middernacht). Dat is wel even heftig, maar manlief kookt en ik zit op de bank met een boek of kijk tv, dat is dus best te doen. Ik verveel me zelfs een beetje en wil best wel weer aan het werk. Ik ga dit even afkloppen, misschien ga ik nog eens spijt krijgen van deze woorden
Gezien voorgaande context ook een best grappige opmerking.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef WupWup het volgende:
Met 9 weken was ik ook alweer aan de beurt
Vandaar m'n snelle editquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gezien voorgaande context ook een best grappige opmerking.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:28 schreef WupWup het volgende:
Met 9 weken was ik ook alweer aan de beurt
edit: menstruatie, niet het eerdere onderwerp![]()
Welke van de twee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
De vorige keer duurde het 5 maanden, dat vond ik al snel!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |