Oeh, fijn, ik had dat gisteren heel erg, toch ideaal zo'n forum.quote:Op maandag 5 september 2011 10:42 schreef DaviniaHR het volgende:
Juud, dat trekkende gevoel is goed. Dan komt de verstopping eruit. Klinkt raar, maar ik herken wat je schrijft en bij mij betekende het trekkende gevoel dat het gevaar geweken was.
Fijn!
quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef mignonne het volgende:
Mag ik eindelijk van mn handen afkomen?![]()
Eindelijk officieel van harte!!
lieve lieve Oeks, en P.! het is jullie zo ontzettend enorm gegund. En ik heb zo voor je gehoopt en geduimd dat je mocht stoppen zoals je het graag gewenst had.
ik zweef lekker een stukje met je mee op die fijne zwangerschapsflow![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had gisteren en vandaag ook al het idee dat het hier zover is. Ze wil in ieder geval om de 2/3 uur drinken ipv om de 4 uur. Ook enorm aanhankelijk en de box snel zat, veel slapen....quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:02 schreef laiveneertiekje het volgende:
Pfff, ik geloof dat we hier de 3 maanden regeldag(en) te pakken hebben..
Wel een slechte timing, morgen ga ik weer aan het werk.... Maarja, dat kan hij ook niet helpen natuurlijk..
Dottir zit sinds zondag volgens mij al aan de achtste of negende poepluier. Allemaal even zuur, die arme billies...quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
Al hoorde ik net een hoop gepruttel/gesputter, en had hij ook een flinke poepluier, dat is de derde in 4 dagen, dus het lijkt wat vaker te komen.. En dat zou ook zijn onrust kunnen verklaren, het zat hem denk ik wel dwars..
Zou kunnen, al heb ik volgens mij nog zat. Loopt nog uit z'n mondhoeken als ie moet lachen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef WupWup het volgende:
WK, zou hij proberen je productie op te krikken? Gaat em ook niet worden natuurlijk
Das vaak best lastig tijdens het werk.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kolfstress is nooit goed... probeer ook ideale omstandigheden te creeeren als je aan het kolven bent. Kopje thee erbij, leuk tvprogramma of gewoon een beetje fokken. Hielp hier wel.. maja ik ben natuurlijk ook een kolfprof haha
of met een enkele handkolf.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das vaak best lastig tijdens het werk.
Ja hoor, hoe gek het ook klinkt, ik ben er nu helemaal goed mee. Ik mis het zelfs niet echt. Misschien omdat ik er ook niet erg over wil piekeren ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:32 schreef CrazyPrincess het volgende:
Oeke gefeliciteerd
Wat een mooie reden om te spenen
heb je er nu vrede mee?
Maar op zich juist wel weer heel lief en aandoenlijk van je man dat ie ook graag met Geert wil tutten. Zo kun je t ook zien toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:18 schreef DJMO het volgende:
ik heb het geluk dat Geert meteen live zo goed dronk, wellicht is het gewoon een kwestie van oefenen en doorzetten, maar kolven lukt me gewoon echt niet. Dit is zelfs reden dat ik niet met het vrouwenweekend van mijn familie meekan/mag. Kinderen zijn "niet toegestaan" omdat het juist voor de vrouwen een uitje is om te ontspannen zonder kinderen.
toen ik aangaf best mee te willen, maar alleen als Geert ook meekon kreeg ik terug, maar kolf je dan niet? Dat deed J. toch ookJa, maar ik ben J niet
![]()
Overigens kwam mijn man laatst met de opmerking dat we misschien toch maar over moesten op kunstvoeding zodat hij ook een kans kreeg om met z'n kind bezig te zijn als het niet huilde ... ik had echt een WTF momentje en heb 'm alleen maar gezegd dat we het afgelopen half jaar ruim 250 eruro hebben uitgespaard omdat ik borstvoeding gaf. En toen was het weer stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |