Okeejen. Gr. Gr. groetjes aan Anita en de kids.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:18 schreef Catch22- het volgende:
ey man ja man hallon ik ben der weer had verkansie danny weet er van. nou ik ga weer gr gr
Ben jij er ook 14:00?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef TvhN het volgende:
[..]
Was inderdaad even klote.
Prestatie van Mollema in de Vuelta maakte gelukkig veel goed.
Dat wordt inderdaad even zoeken.quote:
quote:'Deze zaal vindt u in het gebouw van de faculteit Rechtsgeleerdheid aan de Uurwerkersgang.'
Achja, voetbalverslaafd hèquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Helemaal natuurlijk. Níet te pruimen!
nog niet over de suikerbieten dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mjaaaaaa... Het gaaat nergens anders over
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nog niet over de suikerbieten dan?
Daar waar je suiker vandaan komt. Heeft JS je dat nooit laten zien waar die fabriekje staat?quote:
Paps is al met zijn ploegendienst begonnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt nog bijna twee weken
Ja! Culturele erfgoeds!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef joppie_saus het volgende:
Alsof ik iemand Hoogkerk ga laten zien, dude
het boeltje opstarten zeker?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paps is al met zijn ploegendienst begonnen
Zo'n beetje...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het boeltje opstarten zeker?
Nee. Heb ik nu iets belangrijks gemist?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar waar je suiker vandaan komt. Heeft JS je dat nooit laten zien waar die fabriekje staat?
Ja. Ik voel me ziekquote:
Niet echt. Maar als je niet weet wat een suikerbiet is kan JS daar weinig aan doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nee. Heb ik nu iets belangrijks gemist?
Ik haal deze week nog 8 op van Schiphol voor een zakcentjequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Allemaal lekkere buitenlandse studenten bij het Zernike complex.
Pardon?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me ziek!!!!!!!!!
[..]
Niet echt. Maar als je niet weet wat een suikerbiet is kan JS daar weinig aan doen
Ja... leek mij al sterkquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:38 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Pardon?Ik weet heus wel wat een suikerbiet is hoor! Ik heb niet voor niets 10 jaar in de flevolandse polder gewoond
1 student en 7 studentes. Ja?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb liever studentes dan studenten eigenlijk.
Dat bedoel ik ook. Dikke faal.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:38 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb liever studentes dan studenten eigenlijk.
*Roosvice aanschuift.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Dikke faal.
vijf chineses voor jou dan maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Dikke faal.
Liever geen deegrestjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vijf chineses voor jou dan maar
Och. Definieer "raar".quote:
Vrouwelijk:quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Spaans
Frans
Aziatisch
Ik denk 2 middenoostelijk
quote:Hoe lang je ergens kunt blijven, is vaak vooraf moeilijk te zeggen. Natuurlijk proberen we je zo snel mogelijk in te lichten wanneer je het pand zult moeten verlaten (uiterlijk twee weken van tevoren). Ook doet Ad Hoc zijn best om een passend alternatief op het gebied van tijdelijk wonen (antikraak) voor je te vinden.
Carex is er ook nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:48 schreef Kaji het volgende:
Hallo stadgenoten. Even een schaamteloze oproep (crosspost van K&W) van een Groninger in (woning)nood: ik ben op zoek naar iemand in Groningen die me kan voordragen bij Ad Hoc beheer (leegstandbeheer). Ik ben een rustige full time werkende jongen van 28 die nogal van (lange) reizen houdt, vandaar dat anti-kraak me ideaal lijkt. Ik ontvang graag een PM als je (iemand kent die) mij kan helpen.
Stage.quote:
Woningcorporatie. ICT.quote:
Precies, was hier een stuk creatiever geweest.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:40 schreef Renesite het volgende:
Je had ook stage kunnen lopen bij Nietzman Inc.
Waar zit jij dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, was hier een stuk creatiever geweest.
Koffie is Uw steun en toeverlaat in bange dagen.quote:
Een pinpas heeft alleen de magneetstrip en de chip nodig. Je OV-chipkaart zit er een spoel door je hele kaart heen die je chip stroom geeft zodra je die langs een lezer haalt. Een heel klein scheurtje verbreekt deze spoel waardoor je chip niet meer te lezen is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik ben altijd zo zuinig op mijn pasjes, en nu er zit echt ienie mini scheur in mijn OV chipkaart. Helaas helaas niet meer te lezen. Echt belachelijk, een scheur in een pinpas kan zo groot zijn en werkt nog, en hier werkt m'n pas helemaal niet meer mee.
Vind het gebouw wel lelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef MaxMark het volgende:
Vanmiddag op het dak gestaan van het nieuwe DUO-gebouw, ook wel cruiseschip genoemd:
[ afbeelding ]
Is mooooii.
Die architect die op een gegeven moment allemaal van die gebouwen ging maken met van die ronde gaten er in. Bij de Hoornse plas en de Laan van de Vrijheid onder andere. Fucking lelijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:26 schreef Bobs. het volgende:
Wel stukken beter dan de oude gebouwen.
Hee Bobs.!quote:
Ook goed hoor! En mijn spullen zijn al wel verhuisd, maar ik zelf had nog wat moeite met vertrekken.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hee Bobs.!
Jazeker! Bij jou dan? Je bent verhuisd?
Haha awwquote:Op donderdag 1 september 2011 09:34 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ook goed hoor! En mijn spullen zijn al wel verhuisd, maar ik zelf had nog wat moeite met vertrekken.Maar over een uurtje ga ik echt.
Ga je weg uit Groningen?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:34 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ook goed hoor! En mijn spullen zijn al wel verhuisd, maar ik zelf had nog wat moeite met vertrekken.Maar over een uurtje ga ik echt.
Mijn master! Jij ging ook op jezelf wonen, of niet? Is dat al gebeurd of moet je nog gaan?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha aww.
Wat is de reden dat je verhuisd?
Ja, Utrecht it is.quote:
Sinds 1 augustus zit ik op mijzelf,quote:Op donderdag 1 september 2011 09:42 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Mijn master! Jij ging ook op jezelf wonen, of niet? Is dat al gebeurd of moet je nog gaan?
[..]
Ja, Utrecht it is.
Oeh een hele maand al! Bevalt het?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sinds 1 augustus zit ik op mijzelf,.
Oh! Leuk joh!
Jupjup! Nog niks aangebrand, zelfs!quote:Op donderdag 1 september 2011 11:11 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Oeh een hele maand al! Bevalt het?
Held, dat lukt mij nu nog niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jupjup! Nog niks aangebrand, zelfs!
Ey werk je daar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef MaxMark het volgende:
Vanmiddag op het dak gestaan van het nieuwe DUO-gebouw, ook wel cruiseschip genoemd:
[ afbeelding ]
Is mooooii.
LOVEboat? Ow? Vertel eens Nikky?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef nikky het volgende:
We noemen het tegenwoordig " the Loveboat"
Ik zit op een andere locatiequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
LOVEboat? Ow? Vertel eens Nikky?
Wie is onsquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zit op een andere locatie. Het heeft geen effect op ons
Mijn collega's en ikquote:
Hahahaha. I only kid'quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Mijn collega's en ik
( Je mag het ook gewoon vragen hoor. Ik ben vrijgezel
)
Dat helemaal alleenig is niet helemaal correct. Ik heb alleen geen relatie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hahahaha. I only kid'!
aaaawHelemaal alleenig
Wat stom
!
How u doin' ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat helemaal alleenig is niet helemaal correct. Ik heb alleen geen relatie.
Woon je in Groningen?quote:
Whehehehequote:Op vrijdag 2 september 2011 14:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, was er 5 dagen op vakantie. Leuke stad.![]()
De 3 gezusters faalde wel een beetje.
Hard aan de klus met de kettingzaag en lekker bezweet.quote:
Zo versneld afspelen ziet er leuk uit. Van wanneer is dit?quote:
Nogal ja.quote:
Begin aug. Die week dat het wel lekker weer was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Hard aan de klus met de kettingzaag en lekker bezweet.
[..]
Zo versneld afspelen ziet er leuk uit. Van wanneer is dit?
[..]
Nogal ja..
Wat is daar zo grappig aan?quote:
De 3 is per definitie slecht. Een ideale plek om eventjes rustig te zitten op een avondje in een van die bankstellen... Maar verder is het qua uitgaansgelegenheid niet het meest ideale!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Begin aug. Die week dat het wel lekker weer was.
[..]
Wat is daar zo grappig aan?
Waar ga jij eigenlijk heen wanneer je gaat stappen Renesite?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
De 3 is per definitie slecht. Een ideale plek om eventjes rustig te zitten op een avondje in een van die bankstellen... Maar verder is het qua uitgaansgelegenheid niet het meest ideale!
Oh we gingen er eten, dat faalde. Uitgaan hebben we niet gedaan. Ben wel een keertje uitgeweest in groningen. Maar toen gingen we niet daar heen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
De 3 is per definitie slecht. Een ideale plek om eventjes rustig te zitten op een avondje in een van die bankstellen... Maar verder is het qua uitgaansgelegenheid niet het meest ideale!
Ik stap over het algemeen niet. Ben meer van het thuis bij vrienden zitten en zo. Maar ik ben qua muzieksmaak Warhol georrienteerd maar soms sta ik ook karaoke te zingenquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar ga jij eigenlijk heen wanneer je gaat stappen Renesite?
Die wanneer = alsquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stap over het algemeen niet. Ben meer van het thuis bij vrienden zitten en zo. Maar ik ben qua muzieksmaak Warhol georrienteerd maar soms sta ik ook karaoke te zingen!!!!
En wanneer? Wanneer ik zin heb!!
Volgens mij wel ja, ben net wakker anders was ik wel even heengegaan. Zo bbqenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef ralfseltje het volgende:
Dat watergevecht zou toch vandaag zijn?
Zijn dat niet die imitatiebands vanavond..?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:18 schreef ShiningStar het volgende:
Kan de muziek uit het park hier binnen horen, klinkt goed!
Ah, dat is wat ik hoordequote:Op zaterdag 3 september 2011 23:18 schreef ShiningStar het volgende:
Kan de muziek uit het park hier binnen horen, klinkt goed!
Ik wel.quote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef loecje het volgende:
dat was zeker een succes.
het is vanavond nog een keer maar dan kan ik helaas niet.
Was inderdaad druk. En tof.quote:Op zondag 4 september 2011 12:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Het 'Zienemaan en sterren' op het CiBoGa terrein was volgens mij wel een groot succes! Niet dat ik ben geweest maar het was best druk
killitwithfire.jpgquote:Op maandag 5 september 2011 10:28 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spinnetje liep hier net even langs. Dat muntje is vergelijkbaar met een Europees 5ct muntje.
3x raden wat we gedaan hebbenquote:
Ew, moet dat nou.quote:Op maandag 5 september 2011 10:28 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit spinnetje liep hier net even langs. Dat muntje is vergelijkbaar met een Europees 5ct muntje.
Karma moet je dankbaar zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 10:38 schreef Luco het volgende:
[..]
3x raden wat we gedaan hebben
Karma zal me wel pakken nu
Sja. Ik had zoiets vorige week in m'n trappenhuis.quote:Op maandag 5 september 2011 10:49 schreef Luco het volgende:
Bobs., wees blij dat dit 17.000km verderop gebeurt!
was iets met rock ofzoquote:Op maandag 5 september 2011 11:47 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dat was zaterdag al. Lawaai wat ik hoorde was zondag.
Wespen moeten inderdaad dood, maar spinnen zet ik altijd buiten.quote:Op maandag 5 september 2011 11:44 schreef ShiningStar het volgende:
Spinnen verdienen dat, hoe 'zielig' het ook is. Net als wespen trouwens. Moeten ze maar niet zo eng zijn.
Weirdo.quote:Op maandag 5 september 2011 14:27 schreef MaxMark het volgende:
Wespen zijn lief. Ik ben twee weken geleden nog door eentje gestoken, jaaaaren niet gebeurd. Maar ze zijn nog steeds lief.
Een ijzersterk geheel!quote:Op maandag 5 september 2011 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt
18 te hard = absurd ja!quote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef joppie_saus het volgende:
Scheelt niet veel nee. Tijdje terug had ik 120 euro voor 18 km/h te hard, ook absurd.
Maar niet te snel. Hoogstens beetje pittigquote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet nog toen ik bij jou in de auto zat. Ik had met twee handen de stoel vast en mijn benen schrap tegen de onderkant van het dashboard. En toen je linksom de rotonde langs ging met die grote vrachtwagen die eraan kwam, poepte ik beetje in mijn broek
Dat doe jijquote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, 90 op de Zonnelaan valt nog best mee ja
Gekkenwerk met al die zebrapaden daarquote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, 90 op de Zonnelaan valt nog best mee ja
Jezusquote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Na afloop van de half 7 college's, ja
Lekker makkelijk geld verdienenquote:Op maandag 5 september 2011 19:58 schreef joppie_saus het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-overtredingen.html
Wie verzint het?! 93 euro voor 10kkm/h te hard!_!
Doe Henk Bleker maar. Doet hij toch nog iets goedsquote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef joppie_saus het volgende:
Als die De Jager nou zijn deel eten aan de Grieken afstond, viel die ook nog wat af.
quote:
Iets met beachvolleybal, weet verder ook niet watquote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Watser te doen op de Grote Markt o.i.d.? Hoor hele tijd muziek en geschreeuw enzo.
Ik zag dat er een beachvolleybalding was. En Slam FM.quote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Watser te doen op de Grote Markt o.i.d.? Hoor hele tijd muziek en geschreeuw enzo.
Oh jippie.quote:Op maandag 5 september 2011 23:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zag dat er een beachvolleybalding was. En Slam FM.
Lang potje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:25 schreef Albert86 het volgende:
Ze waren er zondag ook al bezig met beachvolleybal...
Gisteravond voor 't eerst de open haard weer aangehad terwijl de regen de ruiten geselde.quote:
Heb die dude van je maar een aardig eindje op weg geholpenquote:
Ik hoorde het al. Wat moet er toch van terecht komenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb die dude van je maar een aardig eindje op weg geholpenHeeft-ie nog een boek vergeten.
Geen idee, echt een druifquote:Op woensdag 7 september 2011 14:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik hoorde het al. Wat moet er toch van terecht komen
Ja maar zij zit op een andere faculteit, waar het allemaal net iets anders gaat met roosters en vakken. Dus ze kon er verder niks aan doen en heeft haar uiterste best gedaan!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, echt een druif
En die vriendin van hem kon hem ook al niet helpen met roosters en boeken, zit per slot van rekening nog maar een jaar op de uni.
!!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:14 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja maar zij zit op een andere faculteit, waar het allemaal net iets anders gaat met roosters en vakken. Dus ze kon er verder niks aan doen en heeft haar uiterste best gedaan!
Ja, doe maar!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:52 schreef joppie_saus het volgende:
Mag ik nog een keer twee maanden zomer vakantie?
Welke zomer?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:52 schreef joppie_saus het volgende:
Mag ik nog een keer twee maanden zomer vakantie?
Had je maar eerder moeten bestellenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:55 schreef joppie_saus het volgende:
En het boek dat ik vergeten was, is uitverkocht. Grmbl.
Had die stink-uni mijn inschrijving maar eerder moeten bevestigen.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten bestellen
Moest je maar jezelf eerder inschrijven.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Had die stink-uni mijn inschrijving maar eerder moeten bevestigen.
Had je studielink maar moeten F5'enquote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Had die stink-uni mijn inschrijving maar eerder moeten bevestigen.
Deed ik, eind juni al.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moest je maar jezelf eerder inschrijven.
Nee dat helpt. Zolang er staat: 'wacht op bevestiging RUG' kan ik echt niks doen hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je studielink maar moeten F5'en
Ik kreeg mijn studentennummer eerder via studielink dan via een andere wegquote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Deed ik, eind juni al.
[..]
Nee dat helpt. Zolang er staat: 'wacht op bevestiging RUG' kan ik echt niks doen hoor_!
Leugens.quote:
*meldt zich*quote:
Loserquote:Op donderdag 8 september 2011 10:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
I am bulletprooooooof! Nothing to looooooseeeee!
Hahahah though time?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:59 schreef joppie_saus het volgende:
Tijd voor pizza en energiedrank. Véél energiedrank.
wen er maar aanquote:Op donderdag 8 september 2011 17:49 schreef joppie_saus het volgende:
Jups, dalijk nog trainen ook.
Ik haat lui die op Marktplaats een bod doen en vervolgens niks meer van zich laten horen
Misschien moet je niet met je vingers aan je schoenen komen.quote:
Ik deze humor niet snappen?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien moet je niet met je vingers aan je schoenen komen.
ROFLMAOPIMP
Soppen.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:23 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik deze humor niet snappen?
ik haat die lui op marktplaats waar je een bod doet/mail stuurt en geen reactie krijgtquote:Op donderdag 8 september 2011 17:49 schreef joppie_saus het volgende:
Jups, dalijk nog trainen ook.
Ik haat lui die op Marktplaats een bod doen en vervolgens niks meer van zich laten horen
Ik haat Marktplaats omdat appel...quote:Op donderdag 8 september 2011 18:49 schreef loecje het volgende:
[..]
ik haat die lui op marktplaats waar je een bod doet/mail stuurt en geen reactie krijgt
Omdat ik niet bij het college was en zij zo aardig voor me waren om mij gelijk als eerste op de lijst te zetten om te presenteren komende week.quote:
Andere lui vind ik dan weer geweldig. Had iets op marktplaats staan voor 10 euro. Krijg ik een mail met een bod van 17,50quote:Op donderdag 8 september 2011 17:49 schreef joppie_saus het volgende:
Don't drink and Fok!, people.quote:
Ik had set keeperhandschoenen van 90 euro er op staan, ongebruikt. Pikkie biedt 10 euro. Ik zeg 55incl is een deal. Krijg ik terug: dan koop ik ze wel nieuw. Prima, zelf weten, succes voor een tientje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 07:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Andere lui vind ik dan weer geweldig. Had iets op marktplaats staan voor 10 euro. Krijg ik een mail met een bod van 17,50. Geld is al overgemaakt, dus vandaag versturen.
Wat een lawaai en gedoe vandaag in de mediacentrale zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hey RedFever, kwam jij niet uit Zevenhuizen?
http://www.rtvnoord.nl/mobiel/i/index.asp?p=103480
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hey RedFever, kwam jij niet uit Zevenhuizen?
http://www.rtvnoord.nl/mobiel/i/index.asp?p=103480
Ik was er vandaag om 6.50 uit, maar als ik moet werken soms al om 4.30. Win ik nu?quote:
Vast. Ik stond een uurtje later opquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik was er vandaag om 6.50 uit, maar als ik moet werken soms al om 4.30. Win ik nu?
Nee want ik sta altijd om 3:15 uur opquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik was er vandaag om 6.50 uit, maar als ik moet werken soms al om 4.30. Win ik nu?
Waarom?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee want ik sta altijd om 3:15 uur op
Ploegendienstarbeider!quote:
Om naar de WC te gaan en lekker door te slapen tot uurtje of 7quote:
Ja okee, dan stond ik afgelopen nacht ook om half drie op, omdat er een koter begon te huilen. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Om naar de WC te gaan en lekker door te slapen tot uurtje of 7![]()
Tsja, wellicht gaat het wel kut in haar relatie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:24 schreef PH-KCD het volgende:
Is het niet een beetje raar om je nummer te geven aan een onbekende gozer als je al een vriend hebt?
Mag ik hopen voor hem van niet. Hij vindt waarschijnlijk nooit meer eentje die net zo knap is of knapper is dan zij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tsja, wellicht gaat het wel kut in haar relatie?
Ik had het niet gedaan in elk geval, en ik zou het ook niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |