Okeejen. Gr. Gr. groetjes aan Anita en de kids.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:18 schreef Catch22- het volgende:
ey man ja man hallon ik ben der weer had verkansie danny weet er van. nou ik ga weer gr gr
Ben jij er ook 14:00?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:19 schreef TvhN het volgende:
[..]
Was inderdaad even klote.
Prestatie van Mollema in de Vuelta maakte gelukkig veel goed.
Dat wordt inderdaad even zoeken.quote:
quote:'Deze zaal vindt u in het gebouw van de faculteit Rechtsgeleerdheid aan de Uurwerkersgang.'
Achja, voetbalverslaafd hèquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Helemaal natuurlijk. Níet te pruimen!
nog niet over de suikerbieten dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mjaaaaaa... Het gaaat nergens anders over
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nog niet over de suikerbieten dan?
Daar waar je suiker vandaan komt. Heeft JS je dat nooit laten zien waar die fabriekje staat?quote:
Paps is al met zijn ploegendienst begonnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt nog bijna twee weken
Ja! Culturele erfgoeds!quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef joppie_saus het volgende:
Alsof ik iemand Hoogkerk ga laten zien, dude
het boeltje opstarten zeker?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paps is al met zijn ploegendienst begonnen
Zo'n beetje...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het boeltje opstarten zeker?
Nee. Heb ik nu iets belangrijks gemist?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar waar je suiker vandaan komt. Heeft JS je dat nooit laten zien waar die fabriekje staat?
Ja. Ik voel me ziekquote:
Niet echt. Maar als je niet weet wat een suikerbiet is kan JS daar weinig aan doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nee. Heb ik nu iets belangrijks gemist?
Ik haal deze week nog 8 op van Schiphol voor een zakcentjequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Allemaal lekkere buitenlandse studenten bij het Zernike complex.
Pardon?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ik voel me ziek!!!!!!!!!
[..]
Niet echt. Maar als je niet weet wat een suikerbiet is kan JS daar weinig aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |