Goede binnenkomerquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:15 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Oke, ik zal 't onthoudenquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:34 schreef loveli het volgende:
Welkom terug en gefeli met de beeb. Tip: TT wel veranderen, nummering niet
quote:Sommigen van jullie kennen me nog wel, ik postte een paar jaar geleden regelmatig mee (in de SHE-tijd zeg maar). Ik schrijf graag weer mee, misschien is het een goede stok achter de deur. Ik ben nog steeds 169 cm, maar weeg nu 75 kilo. De overtollige kilo's heb ik te danken aan mijn zoon. Hij is dinsdag 6 weken. Het lijkt me een goed moment om voorzichtig weer 's wat beter op mijn inname te letten en weer eens wat te gaan bewegen. Ik eet erg onregelmatig omdat ik veel met de baby bezig ben en daardoor mezelf weleens vergeet. Overdag eet ik daardoor vaak te weinig (verder dan 2 boterhammen en wat muesli kom ik niet), en eet ik 's avonds vaak aan de late kant (tussen half 8 en half 9). Dit schuif ik dan vaak snel naar binnen omdat de baby dan weer gevoed moet. We kiezen te vaak voo makkelijk en snel en dat is bij ons dan vaak wat ongezonder (gebakken krieltjes met een stukje vlees en wat sla, of pasta met kant-en-klare saus). Bewegen bestaat uit heen en weer fietsen naar de supermarkt, of een blokje om met de kinderwagen. Ik heb nu ong 9 maanden niks meer aan sport gedaan, ik stopte na 4 wk zwangerschap al met hardlopen. Het extra gewicht zit op mijn buik en borsten. Dat is lastig want daardoor kan ik mijn oude kleren niet aan. Er moet dus wel wat gebeuren!
M'n eetlust is nog steeds ruk (maar het wordt wel wat beter), en ik lijk op een oud wijf met Parkinson, maar... er beginnen hele kleine bubbeltjes blijheid op te komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:40 schreef Amsel het volgende:
Oh en Ewelina, wat fijn om te lezen! Hoe gaat het met de bijwerkingen wat gewicht/eetlust betreft?
Ik weet het. Heb ook verder geen alcohol gedronken daarom - maar t was zó gezellig dat ik dacht 'nouja, ik heb de advils nog'quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:33 schreef Ml-etje het volgende:
PPP klinkt beter:Y om je meteen van het roken en drinken af te helpen..
Dan geneest het langzamer dus langer pijn
Ja, maar dat kan ook zonder af te vallen!quote:
Lijnen is voor mij niet goed, ik geef borstvoeding en dat kost veel energie. Maar wat Loveli zegt, gezonder eten kan altijd. Er is van de week bloedarmoede bij mij geconstateerd, nog een extra reden om goed om mijn voeding te letten. Veel groene groenten, eieren, noten...Gelukkig is alles nu weer iets rustiger. De afgelopen weken waren chaotisch, wennen aan de baby, veel bezoek, zelf nog herstellen etc. Nu heb ik weer iets meer tijd om aan mezelf te denkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:04 schreef Goodbye het volgende:
Ohja () Gefeliciteerd met je zoon ook Aventura! 'Kan' jij eigenlijk al op je lijn letten als hij nog maar zes weken is?
Ja, misschien is dat wel een goed idee. Meer van tevoren bedenken wat ik wil. Dat moet ook eigenlijk wel, want ik ben niet altijd meer degene die de boodschappen doet (is niet altijd handig met de kleine). Manlief heeft andere voorkeuren dan ik (lees: lekker veel en vet). Hij neemt ook steeds chocola, chips en koek meequote:Op zondag 28 augustus 2011 13:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben al 3 uur lang moed aan het verzamelen om hard te gaan lopen, maar ik geloof dat werkelijk iedere bui hier overheen trekt!
Nouja, kan ik mooi een nieuw boek uitzoeken om te lezen, want het Angela's Ashesnet uitgelezen.
![]()
Iemand nog tips?
Gefeliciteerd en succes Aventura!
Zou het niet handig zijn om gewoon een schema voor jezelf te maken zodat je wat gestructureerder eet? Volgens mij zit daar nu vooral het probleem bij je.
De 100-jarige die uit het raam klom en verdweenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben al 3 uur lang moed aan het verzamelen om hard te gaan lopen, maar ik geloof dat werkelijk iedere bui hier overheen trekt!
Nouja, kan ik mooi een nieuw boek uitzoeken om te lezen, want het Angela's Ashesnet uitgelezen.
![]()
Iemand nog tips?
Gefeliciteerd en succes Aventura!
Zou het niet handig zijn om gewoon een schema voor jezelf te maken zodat je wat gestructureerder eet? Volgens mij zit daar nu vooral het probleem bij je.
Ik vroeg het in het vorige topic ook al, maar daar heb je overheen gelezen denk ik. Waarom koppel je je CI niet af en ga je in de regen lopen? wat maakt het nu uit dat je nat wordt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De 100-jarige die uit het raam klom en verdween. Ik moet hem ook nog steeds uit lezen. En ik wil de Game of thrones-serie bestellen en dan in deel 2 beginnen, zodat ik hem mooi uit heb voor het tweede seizoen begint. Eerst boek, dan serie/film ipv andersom vind ik
.
Ik dacht om een uur of 12 ook nog: wie weet ga ik straks nog even, maar ja, het is echt zó wisselvallig, het gaat hem niet meer worden vandaag. Maar het is wel beter dan gisteren.
Het moet wel leuk blijven (lange afstand ook hè, > 10 km), dus ik wil wel met een muziekje op lopenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vroeg het in het vorige topic ook al, maar daar heb je overheen gelezen denk ik. Waarom koppel je je CI niet af en ga je in de regen lopen? wat maakt het nu uit dat je nat wordt?
Leuk boek he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De 100-jarige die uit het raam klom en verdween. Ik moet hem ook nog steeds uit lezen. En ik wil de Game of thrones-serie bestellen en dan in deel 2 beginnen, zodat ik hem mooi uit heb voor het tweede seizoen begint. Eerst boek, dan serie/film ipv andersom vind ik
.
Ik dacht om een uur of 12 ook nog: wie weet ga ik straks nog even, maar ja, het is echt zó wisselvallig, het gaat hem niet meer worden vandaag. Maar het is wel beter dan gisteren.
Lijkt me een geweldig leuk boek, maar ik mag geen boeken kopen van mezelf gedurende 3 maanden. Nog 2 maanden te gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Leuk boek he?![]()
Ik smeer 'm iedereen aan, vanmiddag op een verjaardag ook weer.
Wordt ie dan niet juist nat van je zweet? Dat is ook vochtquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Overigens ben ik wel aan het nadenken voor een oplossing voor soortgelijke gevallen. Misschien kan ik met een zweetband op gaan lopen als het erg regent? Dan komt er iig minder water op m'n CI dan zonder zweetband. Ik loop niet in hoodies (veel te warm
), dus capuchon is geen optie en regenjassen zijn ook niet echt geschikt om in te hardlopen
.
http://www.futurumshop.nl(...)ylete-Headband.phtml
Zoiets, alleen weet ik niet of je dan ook beschermd bent tegen indringend water. Klinkt meer alsof het zweet absorbeert.
Is er niet iets speciaal voor CI's?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:33 schreef Viking84 het volgende:
Overigens ben ik wel aan het nadenken voor een oplossing voor soortgelijke gevallen. Misschien kan ik met een zweetband op gaan lopen als het erg regent? Dan komt er iig minder water op m'n CI dan zonder zweetband. Ik loop niet in hoodies (veel te warm
), dus capuchon is geen optie en regenjassen zijn ook niet echt geschikt om in te hardlopen
.
http://www.futurumshop.nl(...)ylete-Headband.phtml
Zoiets, alleen weet ik niet of je dan ook beschermd bent tegen indringend water. Klinkt meer alsof het zweet absorbeert.
Voor zover ik weet niet, maar ik bedenk me net dat ik een andere CI-dragende hardloper volg op Twitter. Zal hem wel eens vragen hoe hij dat doetquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is er niet iets speciaal voor CI's?
Idd, dus dat schiet niet zo opquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wordt ie dan niet juist nat van je zweet? Dat is ook vocht.
Een soort ja! Een vrij "harde" donkergroene kool. De moeder van mijn ex gebruikte het veel in de soep, echt lekker!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Cavolo nero? Is dat een soort boerenkool? Ik leer heel veel nieuwe groentes van jou, Perruche
Nooit van gehoord, geinig!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Een soort ja! Een vrij "harde" donkergroene kool. De moeder van mijn ex gebruikte het veel in de soep, echt lekker!
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
Oh hoi aventura!en gefeliciteerd je me zoontje!
Grave of the fireflies. Ik moest huilen!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Irritant: Ik kijk een keer op Zalando en nu staan die laarzen die ik met pijn in het hart heb weggeklikt, omdat ik even zuinig moet doen steeds links in beeld![]()
.
Herkenbaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Irritant: Ik kijk een keer op Zalando en nu staan die laarzen die ik met pijn in het hart heb weggeklikt, omdat ik even zuinig moet doen steeds links in beeld![]()
.
Zie FB! En ik ben nu begonnen in De Correcties van Franzen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef Phaidra het volgende:
Wat zijn je opties aan nog niet gelezen boeken?
Whooo!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:07 schreef Perruche het volgende:
Nee nog nooit! Wel marokko maar dat is toch heel anders. En heb vriendje kunnen overhalen om 16 dagen te doen
Leuk! Welke reis wil je doen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:07 schreef Perruche het volgende:
Nee nog nooit! Wel marokko maar dat is toch heel anders. En heb vriendje kunnen overhalen om 16 dagen te doen
Vakantie hoeft niet zo heel duur te zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whooo!Marokko lijkt me ook wel tof ja! 16 dagen
Heb je wel ruim de tijd!
Bwoh, zoveel te zien nog![]()
Vriendje gisteren: "Anders gaan we dit jaar niet op vakantie, en dan volgend jaar naar een duurdere bestemming".
Ik: "![]()
"
![]()
We moeten nog even overleggen denk ik
Klopt, dus ik stem ook voor dit jaar auf goedkoopquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vakantie hoeft niet zo heel duur te zijn.Zeker niet als je richting Oost Europa gaat ofzo.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Tof, Perruche!
En Maria, m'n aanbod blijft staan, een minivakantie in Zweden zit er altijd in. Ook met het vriendje, natuurlijk. Ik kan een luchtbed in de woonkamer aanbieden!
Al een idee hoe/wat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil volgend jaar hoe dan ook op vakantie, want ik ben al een jaar of tien niet meer fatsoenlijk weggeweest (muv stedentrips naar Parijs, Rome). Ik wil nu een echte vakantie naar Verweggistan.
Ja, naar Mexico of de VS, volgend najaar. En in het voorjaar zou ik graag een paar dagen naar ergens in Europa willen, dag of vier, vijf Madrid ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Al een idee hoe/wat?
Als het mogelijk is (financieel gezien en qua tijd enzo) zou ik komend jaar graag 2 weken naar IJsland willen. Ook weer met een soort kamp, ik geloof dat ik vakanties zonder bekenden het leukst vind. En dan bij voorkeur nog een weekendje naar een stad. Misschien Barcelona, misschien Leipzig (heb ik meteen gratis slaapadresje), misschien ergens in Italie. Maar ik weet niet of dit mogelijk is, want ik ga het jaar erna waarschijnlijk studeren in het buitenland en dat is ook heel erg duur.
Is dat een progje dat je geschiedenis wist ofzo? (want je mag hier dus geen apps gebruiken die banners blokkeren)quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:33 schreef Syrena het volgende:
Om van die Zalando schoenen die je achtervolgen af te komen: Crapcleaner installeren en laten lopen![]()
Ik crapcleaner regelmatig. Je kunt 'm zo instellen dat ie je ingelogd laat bij Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |