Staat dr inderdaad leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:00 schreef Reilain het volgende:
@ Sjeen.. Leuk!! Die laatste heeft Oona ook.
@ BlablablaHet bruine shirt staat Oona erg leuk
![]()
[ afbeelding ]
Ja leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:35 schreef Poppejans het volgende:
Pvoesss, echt heeeeel leuk allemaal zeg!![]()
Spewey, Wolf heeft vandaag het shirt van Ryan aan met de beer erop (H&M) zal straks nog even een foto maken!
en ik heb erg leuk ondergoed gescoord bij de Kruidvat met Sesamstraat erop, Wolf zit in een Sesamstraat-fasemomenteel
oh en effen hemdjes voor maar 1 euro en 1,50 bij de allerlaatste Hema opruiming. Handig voor als hij overgaat op boxershorts
Oooooooooooooohquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
]http://www.3suisses.nl/P-(...)=fe_SMT&nom=standard
oooooooooooooooooooooooooooooh
Nou dat is precies de reden dus waarom ik ook niet extra wil betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb beenwarmers met gaten zie ik net![]()
had er dus 5 en bij 1 paar zit aan allebei de onderkant een gat, zag het pas toen ze de dingen aan had.
't is opzich niet zo erg, kan het goed verbergen.
Ik heb hem al een paar keer in mijn handen gehad maar nog niet aangeschaft, hij is echt heel leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
de hema roze met witte stipjes jumpsuit heb ik ook gekocht voor Liene afgelopen weekis leuk!!
Dat zei ze bij mij ook, en de 30 dagen zijn al voorbij. Ik wacht nog heel even.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef wickie het volgende:
Ik heb mn beenwarmers ook nog niet binnen. Had die daisy ook gemaild en die zei dat het ongeveer 25 tot 30 dagen duurt de bezorging. Ik heb een T&T code gekregen, maar daar vind je niet echt veel info.
Ook smeekte ze me nog geen negatieve feedback te geven (ik had echt niet een onaardig mailtje geschreven).
ah t eerste lellike item die ik in je posts voorbij zie komenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef Spewey het volgende:
Hoewel, deze lag vandaag op de mat, Ranja vond 'm meer voor Zoë.
[ afbeelding ]
Oh.. dat is geen goed teken.. heb jij een track and trace code gekregen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zei ze bij mij ook, en de 30 dagen zijn al voorbij. Ik wacht nog heel even.
Crap.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ah t eerste lellike item die ik in je posts voorbij zie komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |