Tja als jij dat als een gemis ziet dan is dat inderdaad zonde.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:13 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/24950/1/
Thomas Berge was gister in Zwolle, en ik heb hem gemist.![]()
Dat zei ik ook tegen mezelf maar ik blijf toch een beetje kicken op vrouwen die gamenquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Friendzone zuigt zwaar.
Mijn advies, ga erop uit en ontmoet andere vrouwen.
Ik hoop dat je me qua muzieksmaak inderdaad beter kent.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja als jij dat als een gemis ziet dan is dat inderdaad zonde.
Daar zijn er heel veel van hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen mezelf maar ik blijf toch een beetje kicken op vrouwen die gamen
Die daar geen problemen mee hebben.
Ik moet het ig niet van mijn opleiding hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van hoor![]()
Ooit eens in Groningen uit geweest, en ben er wel 3 tegen gekomen die WoW speelde.
Ik zei het nog wel zo netjesquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoop dat je me qua muzieksmaak inderdaad beter kent.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah, hier wordt ik geacht te reageren. Goedemorgen
quote:
Mono.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:20 schreef Monopoly het volgende:
JJH
Was het nog druk in de stad vannacht ?
niet ergquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Sorry zat ff te klieren met de equalizer.
Vind die multiband compresser toch irritantquote:
Nice.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Mono.
Niet bizar, wel lekker door gereden, gister ook trouwens.
'Gezellig druk' was een veel gehoorde term.
valt me ook opquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vind die multiband compresser toch irritantEens uitgezet en kijken hoe dit gaat
klinkt beter.
Ach scrobble nu ook met een mini php proggiequote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nice.
Valt me altijd op dat het in Zwolle bijna altijd "gezellig druk" is, tov andere steden.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach scrobble nu ook met een mini php proggiemet Sam.
Ding loopt vast op random liedjes die last.fm niet kent![]()
Je doet maar, ik luister op dit moment even naar een paar eigen muziekjesquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Heerlijk om met de equalizer te klieren
oh die heb ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:38 schreef MsMessy het volgende:
(stiekem even Children of Bodom in mijn oren laten blèren) Sorry Kabel dat moest even.
Heb tot 2 uur een beetje zitten FOK!ken, gamen en chillen op msnquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij nog spannende dingen uitgespookt vannacht?
Dus voor jou is het al morgen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb tot 2 uur een beetje zitten FOK!ken, gamen en chillen op msnDaarna gaan slapen
Tja ik heb hier ook een heleboel staan en toch blijft het nummer zoals de band ook heet favoriet bij me.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh die heb ik ook
Letterlijk alles van hun![]()
Ja, ik snap er zelf ook niets vanquote:
oh deze?quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja ik heb hier ook een heleboel staan en toch blijft het nummer zoals de band ook heet favoriet bij me.
Damn dat is irritantquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:42 schreef MsMessy het volgende:
AARGGH fijn mijn been slaapt alvast (auw, auw, auw)
ooh heb je hem in betere kwaliteit ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja alleen luisterde ik 'm net in betere kwaliteit
Straks word je nog een brave burger.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik snap er zelf ook niets van_!
2 uur naar bed, minstens zou ik tot 11 uur moeten meuren, maar ik ben wakker en voel me kiplekker
Klinkt dit beter?quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja alleen luisterde ik 'm net in betere kwaliteit
Iddquote:
Met dat iele lijf van jou?quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
IddDit is eng
Mwoah, laatste chille zondag.
Volgende maand elke zondag trainen met american football.
Dan een kater hebben is killing, want je krijgt constant een oplawaai!![]()
Dus ik geniet er van nu
Hoeveel kbps? Kan ook nog aan de stream liggen hoor want sommige dingen komen gewoonweg niet over en op je eigen pc zit er niets tussenquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan is het gewoon een kutmp3
nah 56kbps is damn laag o.0 dit moet ik dan eens herdownloaden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoeveel kbps? Kan ook nog aan de stream liggen hoor want sommige dingen komen gewoonweg niet over en op je eigen pc zit er niets tussen
Ik heb 'm hier in 320kbps en ik heb 'm zelf van de cd gehaald dus dan is het ook niet zo moeilijk. Zo'n programmaatje zal denk ik toch wel bestaan, alleen weet ik er geen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nah 56kbps is damn laag o.0 dit moet ik dan eens herdownloaden.
Geen idee hoe ik daaraan kwam, denk van een kameraad van me... kan ik niet gewoon scannen op lage kbps met een programma? en die eruithalen?
Stom de albums van die kameraad van me allemaal 56kbps o.0 dat ik dat niet eens hoorde.. dacht al dat er iets niet klopte. maar wat wist ik niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier in 320kbps en ik heb 'm zelf van de cd gehaald dus dan is het ook niet zo moeilijk. Zo'n programmaatje zal denk ik toch wel bestaan, alleen weet ik er geen.
nee.. helaasquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee.. helaaszo snel kan een mens niet denken. we krijgen wel 2000 stukjes info binnen maar ontvangen maar een paar signalen er echt vanop.
we denken ongeveer 60-70 KByte per seconde
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |