betere kwaliteit dan gupquote:
Nightwish in gup, yah rightquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
betere kwaliteit dan gup
gooit er nu random meuk in van mijn muziek bieb kan van alles zijn![]()
Evil gup? nog niet in zijn bieb gekekenquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:54 schreef MsMessy het volgende:
Nu met de evil gup misschien wel maar die heb ik nog niet langs zien of horen komen.
Zo noemt Rob de vervangende Gup terwijl hij een maand op werkvakantie is. Maar ik heb die gup nog niet werkend gezien qua requests om heel eerlijk te zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Evil gup? nog niet in zijn bieb gekeken
Mijn muziek bieb is denk ik groter dan die van gupquote:Op zondag 28 augustus 2011 06:58 schreef MsMessy het volgende:
That's a first! Ik kan me niet herinneren dat ik Megadeth al eerder langs heb horen komen hier.
Gup mocht niet teveel metal bevatten en dan mis je wel eens wat artiesten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 06:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mijn muziek bieb is denk ik groter dan die van gup
wie zegt dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:00 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gup mocht niet teveel metal bevatten en dan mis je wel eens wat artiesten.
Diegenen die 'm beheren omdat die muziek overdag niet gewenst zou zijn en het dus meer mainstream moet blijven.quote:
Overdag draait er toch meestal een DJquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Diegenen die 'm beheren omdat die muziek overdag niet gewenst zou zijn en het dus meer mainstream moet blijven.
Gup heeft normaal meer dan 20000 nummers geloof ik maar evil gup geeft nu meer dan 60000 nummers, maar tot dat ik die werkend heb gezien met requests weet ik nog niet wat ik ervan moet denken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:01 schreef Monopoly het volgende:
Gup heeft veel, ik heb momenteel 15000 nummers waarvan 3000 zeker langer dan een half uur.
Ik weet niet of het meer is dan Gup.
Nou nee hoor dat is alleen in de vakantie periode dus zo geweest maar daarvoor was dat dus niet zo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Overdag draait er toch meestal een DJ
Ah dat wist ik niet even dan maar hierna het monkey island theme van deel 3 erachter om wat afwisseling te creëren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou nee hoor dat is alleen in de vakantie periode dus zo geweest maar daarvoor was dat dus niet zo.
Dat zijn er verdomd veelquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gup heeft normaal meer dan 20000 nummers geloof ik maar evil gup geeft nu meer dan 60000 nummers, maar tot dat ik die werkend heb gezien met requests weet ik nog niet wat ik ervan moet denken.
Leuk, niet al te lang geleden nog alle delen gespeeldquote:Op zondag 28 augustus 2011 07:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet even dan maar hierna het monkey island theme van deel 3 erachter om wat afwisseling te creëren.
Friendzone zuigt zwaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 07:13 schreef cablegunmaster het volgende:
ugh.. het meisje dat ik leuk vind , vind mij eerder een goede vriend dan dat ze iets met mij wil.![]()
Nou toen heb ik gezegd dat ik wat tijd nodig heb om hierover na te denken. want ze wil niet dat ik haar de hele tijd *hints* laat droppen dat ik haar leuk vind. dus heb ik gezegd dat ik erover na zal denken en gezegd dat ik haar daar over 3 weken met haar wil praten.
Want dan heb ik wat tijd om het mij te laten bezinken. Waarom kun je zo'n persoon niet simpel weg uit je hoofd krijgen? knopje omschakelen klaar.
Nu zegt ze mij dat het de laatste lijn is, en dat ze liever kwijt van mij is dan rijk.
Terwijl ze toch liever vrienden normaal met me is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |