ik kijk al vanaf vanochtend 7.00 uur op ccn-tv. Daar nog het meest gezien en gehoord. Allerlei webcams zijn er overal, maar die doen het niet of zijn onduidelijk..CNN, laat het allemaal zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef Darklight het volgende:
IN NY begint het te overstromen, net op CNN
dat was Long Island, het allerlaagste stukje NY. Ook daar geen 1 straat ondergelopen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef Darklight het volgende:
stond een gast van CNN bij een rivier, en die rivier begon over de kade te lopen
Dat is dan toch NY?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
dat was Long Island, het allerlaagste stukje NY. Ook daar geen 1 straat ondergelopen.
Tropische storm ligt tussen windkracht 8 t/m 11.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:22 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens Stormpulse is het nog een orkaan. De windsnelheid wordt gegeven als 75 mph, en voor een orkaan is 74 mph genoeg. Daarna wordt het een tropische storm, en da's ook nog een stevige bries... (windkracht 8)
Ja en inmiddels loopt het ook het meat packing district in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is dan toch NY?En het hoogtepunt moet nog komen, over een uurtje of 3 volgens mij
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik ga zo voetbal kijken. Tot die tijd dat kutland nog even afzeiken. Oke chef?
Das wel heel veel gevraagd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hadden ze beter al eerder kunnen bidden dat die orkaan helemaal niet hun richting op kwam.
Ja, voor tropical storm Jose mischien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Windsnelheid is 40mph met peiken die net op 75 mph komen.
Zeker in bebouwd gebied zullen best plekken te vinden zijn waar de wind behoorlijk meevalt. Maar da's geen reden om te zeggen dat er dan helemaal niets aan de hand is.quote:Kom op even, die verslaggevers staan gewoon doodleuk met hun hele cameraploeg buiten op straat verslag te doen. Oei oei, wat een orkaan blaast hier door NY
ik weet niet hoe het bij jou gesteld is, maar als dat water wat er dan WEL staat in de straten, bij mij in de straat stond, kon ik al mijn spullen weggooien..Heb alles gelijkvloers op de begane grond..Dus ik ben onder de indruk van wat er wel gaande is aan de Oostkust van de USA...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
dat was Long Island, het allerlaagste stukje NY. Ook daar geen 1 straat ondergelopen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het was toch ook een zware orkaan. Daarbij vind ik dat ze beter teveel maatregelen kunnen nemen, dan te weinig. En...we zijn er nog niet, 't is nog niet klaar
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:04 schreef NextTVH het volgende:
[..]
En als ze geen maatregelen hadden genomen en het was wel een zware orkaan?
Gaat erom dat Amerikanen altijd overdrijven, dat is mijn punt. Dit vind ik weer zo'n voorbeeld; allerlei maatregelen (wat veel geld kost), allemaal prima, maar waarom zo in het nieuws? Waarom zo overdrijven? In de Philipijnen is het noorden helemaal verwoest door een orkaan. Hoor je ook niks en niemand over..quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:09 schreef Smeich het volgende:
Typische reacties van die nietsnutten hier die op hun ouders zolder lopen te reageren.
Sorry, maar waar was jij toen er een paar riviertjes buiten hun oever traden in Brabant?? Nederlandse media deed alsof het het einde van de wereld was en onze BN'érs wisten niet hoe snel ze een benefiet concert moesten organiseren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaat erom dat Amerikanen altijd overdrijven, dat is mijn punt. Dit vind ik weer zo'n voorbeeld; allerlei maatregelen (wat veel geld kost), allemaal prima, maar waarom zo in het nieuws? Waarom zo overdrijven? In de Philipijnen is het noorden helemaal verwoest door een orkaan. Hoor je ook niks en niemand over..
Ikzelf kom trouwens ongeveer vijf/zes keer per jaar in NY al vanaf kleins af aan omdat mijn vader daar een huis heeft vanwege werk dus als ik zeg dat ik de mensen daar overdreven vind weet ik waar ik over praat..
Er is ook niemand die zegt dat Amerikanen nooit overdrijven, maar in dit geval vind ik het niet vreemd dat ze zulke maatregelen nemen. Erg verantwoordelijk zelfs, want in eerste instantie leek de orkaan veel erger te zijn/worden dan een categorie 1.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaat erom dat Amerikanen altijd overdrijven, dat is mijn punt. Dit vind ik weer zo'n voorbeeld; allerlei maatregelen (wat veel geld kost), allemaal prima, maar waarom zo in het nieuws? Waarom zo overdrijven? In de Philipijnen is het noorden helemaal verwoest door een orkaan. Hoor je ook niks en niemand over..
Ikzelf kom trouwens ongeveer vijf/zes keer per jaar in NY al vanaf kleins af aan omdat mijn vader daar een huis heeft vanwege werk dus als ik zeg dat ik de mensen daar overdreven vind weet ik waar ik over praat..
Ja overdrijven gebeurt alleen in Amerika héquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat de Filipijnen betreft heb je gelijk. 10 doden daar inmiddels en je hoort er bijna niets over in de media. (meestal hoor je niets bij orkanen in dat gebied, terwijl er daar veel meer slachtoffers vallen)quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan speelt Hart van Nederland altijd wel even de Nederlandse CNNquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja overdrijven gebeurt alleen in Amerika hé
Vast het nieuws niet gevolgd als er in Nederland "noodweer" opkomst is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |