abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:25:54 #226
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_101287226
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef Darklight het volgende:
IN NY begint het te overstromen, net op CNN
ik kijk al vanaf vanochtend 7.00 uur op ccn-tv. Daar nog het meest gezien en gehoord. Allerlei webcams zijn er overal, maar die doen het niet of zijn onduidelijk..CNN, laat het allemaal zien.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_101287229
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:24 schreef Darklight het volgende:
stond een gast van CNN bij een rivier, en die rivier begon over de kade te lopen
dat was Long Island, het allerlaagste stukje NY. Ook daar geen 1 straat ondergelopen.
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:27:35 #228
105356 psv01
-----040-----
pi_101287296
Lekker blijven zeiken op Amerika Pierre ^O^ :') ga eens wat positiefs doen jongen
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:27:45 #230
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_101287303
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

dat was Long Island, het allerlaagste stukje NY. Ook daar geen 1 straat ondergelopen.
Dat is dan toch NY? :') En het hoogtepunt moet nog komen, over een uurtje of 3 volgens mij
pi_101287362
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:22 schreef Light het volgende:

[..]

Volgens Stormpulse is het nog een orkaan. De windsnelheid wordt gegeven als 75 mph, en voor een orkaan is 74 mph genoeg. Daarna wordt het een tropische storm, en da's ook nog een stevige bries... (windkracht 8)
Tropische storm ligt tussen windkracht 8 t/m 11.
pi_101287363
Als NY straks onder water staat is die nergens meer te bekennen hier..
pi_101287392
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef Darklight het volgende:

[..]

Dat is dan toch NY? :') En het hoogtepunt moet nog komen, over een uurtje of 3 volgens mij
Ja en inmiddels loopt het ook het meat packing district in.

CNN's Soledad O'Brien and Senior Producer Rose Arce report the Hudson River has overflowed its banks in lower Manhattan with flooding occurring as far as a block inland in the city's meat packing district.
pi_101287395
Ik ga zo voetbal kijken. Tot die tijd dat kutland nog even afzeiken. Oke chef?
pi_101287420
Als jou dat plezier geeft...sommige mensen :') :N
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:30:39 #236
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_101287473
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik ga zo voetbal kijken. Tot die tijd dat kutland nog even afzeiken. Oke chef?
:') Als jij daar op kunt fappen, veel plezier jongen :*
pi_101287516
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hadden ze beter al eerder kunnen bidden dat die orkaan helemaal niet hun richting op kwam.
Das wel heel veel gevraagd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_101287565
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:25 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Windsnelheid is 40mph met peiken die net op 75 mph komen.
Ja, voor tropical storm Jose mischien.
quote:
Kom op even, die verslaggevers staan gewoon doodleuk met hun hele cameraploeg buiten op straat verslag te doen. Oei oei, wat een orkaan blaast hier door NY o|O
Zeker in bebouwd gebied zullen best plekken te vinden zijn waar de wind behoorlijk meevalt. Maar da's geen reden om te zeggen dat er dan helemaal niets aan de hand is.
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:40:31 #239
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_101287843
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

ik weet niet hoe het bij jou gesteld is, maar als dat water wat er dan WEL staat in de straten, bij mij in de straat stond, kon ik al mijn spullen weggooien..Heb alles gelijkvloers op de begane grond..Dus ik ben onder de indruk van wat er wel gaande is aan de Oostkust van de USA...
Ben blij dat het hier niet is
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_101288092
[Update 8:34 a.m. Sunday]
The Hudson River is causing some flooding in the West Village, CNN's Phil Han reported. Han said part of 10th Avenue has been blocked off and two cars just got stuck in the water.

The river is also covering parts of the pier and the river is breaching the area near the New York Department of Sanitation.

The center of the hurricane is expected to make landfall after 10 a.m. near the Long Island city of Long Beach, where massive berms were already breached by 8 a.m., with water pushing northward into town. The water ripped a lifeguard building from its foundation and streets were flooded.
pi_101288200
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:07 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Het was toch ook een zware orkaan. Daarbij vind ik dat ze beter teveel maatregelen kunnen nemen, dan te weinig. En...we zijn er nog niet, 't is nog niet klaar
quote:
14s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:04 schreef NextTVH het volgende:

[..]

En als ze geen maatregelen hadden genomen en het was wel een zware orkaan? :')
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:09 schreef Smeich het volgende:
Typische reacties van die nietsnutten hier die op hun ouders zolder lopen te reageren.
Gaat erom dat Amerikanen altijd overdrijven, dat is mijn punt. Dit vind ik weer zo'n voorbeeld; allerlei maatregelen (wat veel geld kost), allemaal prima, maar waarom zo in het nieuws? Waarom zo overdrijven? In de Philipijnen is het noorden helemaal verwoest door een orkaan. Hoor je ook niks en niemand over..

Ikzelf kom trouwens ongeveer vijf/zes keer per jaar in NY al vanaf kleins af aan omdat mijn vader daar een huis heeft vanwege werk dus als ik zeg dat ik de mensen daar overdreven vind weet ik waar ik over praat..
pi_101288269
Overdrijven is leuk. Einde verhaal.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_101288390
wow, een huisje aan de kust is aan het drijven
pi_101288456
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Mpj het volgende:

[..]

[..]

[..]

Gaat erom dat Amerikanen altijd overdrijven, dat is mijn punt. Dit vind ik weer zo'n voorbeeld; allerlei maatregelen (wat veel geld kost), allemaal prima, maar waarom zo in het nieuws? Waarom zo overdrijven? In de Philipijnen is het noorden helemaal verwoest door een orkaan. Hoor je ook niks en niemand over..

Ikzelf kom trouwens ongeveer vijf/zes keer per jaar in NY al vanaf kleins af aan omdat mijn vader daar een huis heeft vanwege werk dus als ik zeg dat ik de mensen daar overdreven vind weet ik waar ik over praat..
Sorry, maar waar was jij toen er een paar riviertjes buiten hun oever traden in Brabant?? Nederlandse media deed alsof het het einde van de wereld was en onze BN'érs wisten niet hoe snel ze een benefiet concert moesten organiseren.

Dit is de eerste orkaan sinds er 1800 mensen omkwamen in Katrina. Ik denk dat ze het recht hebben om wat te overdrijven.
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:58:49 #245
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_101288550
quote:

[..]

[..]

[..]

Er is ook niemand die zegt dat Amerikanen nooit overdrijven, maar in dit geval vind ik het niet vreemd dat ze zulke maatregelen nemen. Erg verantwoordelijk zelfs, want in eerste instantie leek de orkaan veel erger te zijn/worden dan een categorie 1.
En dat het zo in het nieuws is is ook niet vreemd natuurlijk. Of vind je het nou echt raar dat de VS interessant nieuws in eigen land covered?
pi_101288590
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_101288593
quote:

[..]

[..]

[..]

Ja overdrijven gebeurt alleen in Amerika hé

Vast het nieuws niet gevolgd als er in Nederland "noodweer" opkomst is :')
pi_101288623
quote:

[..]

[..]

[..]

Wat de Filipijnen betreft heb je gelijk. 10 doden daar inmiddels en je hoort er bijna niets over in de media. (meestal hoor je niets bij orkanen in dat gebied, terwijl er daar veel meer slachtoffers vallen)
pi_101288631
Live stream voor ABC vanuit New York(met verschillende camera's in new york):
http://abclocal.go.com/wabc/livenow?id=8330259
  zondag 28 augustus 2011 @ 15:01:41 #250
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_101288655
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja overdrijven gebeurt alleen in Amerika hé

Vast het nieuws niet gevolgd als er in Nederland "noodweer" opkomst is :')
En dan speelt Hart van Nederland altijd wel even de Nederlandse CNN :') "ER IS EEN BOOM OP EEN AUTO GEVALLEN!!!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')