Nog even en hij heeft alles weer terugverdiend.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef loezzzje het volgende:
Ik bedenk me net dat het maandag natuurlijk om 10.30 al op RTL lounge komt, ga ik het daar lekker kijken, scheelt toch weer 10 uur wachten!
Dan kan hij veel boodschappies bij de C1000 halenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft alles weer terugverdiend.
Dan eis ik ook 100 dingen voor 1 euro.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan kan hij veel boodschappies bij de C1000 halen
En anders moet je Ludo inschakelenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan eis ik ook 100 dingen voor 1 euro.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wil ze alle 100 en jij mag kiezen waarvoor: 1 euro of 1 kogel?"
Ja, ik ben blij dat wij het hebben! Als ik zou weten hoe ik het online moest zetten dan deed ik hetquote:
Ja die heb ik net gemist godver.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die heb ik net gemist godver.
quote:
Natuurlijk komt er geen shortie van de aflevering van maandagquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:44 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd of er vrijdag een shortie komt.
Zoja, dan kijken we die uiteraard niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is in het Engels, omdat dat van het kanaal komt van degene die de verhaallijn van "Ludwin" uploadt en ondertitelt voor mensen uit alle hoeken van de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ohwja, GTST heef tegenwoordig een werelds publiekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is in het Engels, omdat dat van het kanaal komt van degene die de verhaallijn van "Ludwin" uploadt en ondertitelt voor mensen uit alle hoeken van de wereld.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, GTST heef tegenwoordig een werelds publiekZelfs Obama kijkt het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |