Ohwja, GTST heef tegenwoordig een werelds publiekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is in het Engels, omdat dat van het kanaal komt van degene die de verhaallijn van "Ludwin" uploadt en ondertitelt voor mensen uit alle hoeken van de wereld.

quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohwja, GTST heef tegenwoordig een werelds publiekZelfs Obama kijkt het!

Zo ongeloofwaardig vind ik dat niet. Het is immers niet alsof hij iets beters te doen heeft in dat huisquote:

Oh Rogier Proper, wat zien we op je schermpje staan?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nu is het wachten op een gefotoshopte Obama die naar gtst kijkt

Niet Proper die Obama op zijn schermpje presenteert, Obama die naar gtst kijkt, daar ging het om dacht ikquote:Op donderdag 1 september 2011 00:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh Rogier Proper, wat zien we op je schermpje staan?

Haha, lachen om te zien. Wel beter dat ze die shots uiteindelijk toch maar hebben omgedraaid, ik vind deze volgorde niet passen, zeker Nina en Vicky nietquote:Op donderdag 1 september 2011 15:24 schreef LetsGame het volgende:
Ik vond deze leader op het internet van seizoen 18: http://www.metropolisfilm(...)etail/GTST-Leader/72
Het rare is, is dat Milan en Vicky hun shot omgedraait zijn.. deze versie is dus nooit getoont!

Vorige keer kwam het nog niet eens tot aan onze enkels.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Man, het spanningswater staat me tot aan de lippen

Water + cliffhangers = slechte combinatie:quote:Op donderdag 1 september 2011 16:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Vorige keer kwam het nog niet eens tot aan onze enkels.

Kijk, dát vond ik nu zo vreemd. Het lijkt mij dat de makers al langer wisten dat Reinout de serie wilde verlaten, maar dat ze eerst Roos en Arnie weer wilden herenigen om dan het drama-aspect nog groter te maken. Maar in feite had die klap van de giek hem ook fataal kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:41 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 was mijn eerste zomercliff en ik vond het dus wel vreselijk spannend, omdat ik bang was dat Arnie dood zou gaan. Zo blij dat hij het overleefde, verdween hij een maand later alsnog.

Eigenlijk hetzelfde verhaal: de makers wilden het verhaal wat dramatischer maken en wat onverwachter maken.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:44 schreef Frey het volgende:
En Benjamin dan? Hadden ze hem net zijn zelfmoordplannen uit zijn hoofd gepraat, ging hij dood bij die brand.

Iets wat ik eigenlijk best wel toejuich. Vooral omdat het hier om een paar van mijn favoriete personages ging, greep het mij zo aan.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
Eigenlijk hetzelfde verhaal: de makers wilden het verhaal wat dramatischer maken en wat onverwachter maken.

Zeker, in dit soort gevallen willen de makers de kijkers op het verkeerde been zetten, want meestal is het al een tijdje van tevoren bekend dat een acteur/actrice de serie verlaatquote:Op donderdag 1 september 2011 16:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Iets wat ik eigenlijk best wel toejuich. Vooral omdat het hier om een paar van mijn favoriete personages ging, greep het mij zo aan.

Inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
Met Benjamin zijn we destijds om de tuin geleid, omdat hij al op foto's stond uit het nieuwe seizoen. Maar dat was dus als geest.

Dan zou iedereen Linda de schuld geven en inderdaad die 2 maanden die hij er nog inzat waren wel weer mooi omdat hij en Roos samen waren. Na die cliff was de rol van Arnie echt uitgespeeld en liep ie er maar een beetje bij vond ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, dát vond ik nu zo vreemd. Het lijkt mij dat de makers al langer wisten dat Reinout de serie wilde verlaten, maar dat ze eerst Roos en Arnie weer wilden herenigen om dan het drama-aspect nog groter te maken. Maar in feite had die klap van de giek hem ook fataal kunnen zijn.

Deze keer ga ik de shortie niet kijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Morgen weer opnieuw de cliffhanger.

Heb je dat de vorige keer wel vantevoren gedaan dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Deze keer ga ik de shortie niet kijken.

Vorig jaar wel ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Heb je dat de vorige keer wel vantevoren gedaan dan?

Vorig jaar was dan ook wel een dieptepunt.quote:

Morgen zie je pas echt wat een zomercliffhanger is.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vorig jaar was dan ook wel een dieptepunt.
Het was de eerste cliffhanger die ik zag, dus ik was niet teleurgesteld. Ik moest vooral lachen om de opmerkingen van Lorena. Een vrouw die moet bevallen voor alles en nog wat uitschelden.![]()
Maar als ik een andere cliffhanger eerst had gezien, had ik 'm waardeloos gevonden.

Ja, is dit een uit de categorie: échte cliffhanger?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Morgen zie je pas echt wat een zomercliffhanger is.

Een van de beste tot nu toe.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, is dit een uit de categorie: échte cliffhanger?

quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef Frey het volgende:
Zwart zou achteraf gezien misschien toch toepasselijker zijn geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |