Die Jan Kooijemans is gewoon een arrogante kwal, die wil ik zo min mogelijk op de buis zien..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kan een vrouw nu verlangen dat Jan Kooijman GTST verlaat?![]()
Jan Kooijman

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die Jan Kooijemans is gewoon een arrogante kwal, die wil ik zo min mogelijk op de buis zien..

Gelukkig kijk ik dat niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef loezzzje het volgende:
Bij SYTYCD zit hij ook al, dus daar moeten we hem ook al verduren.

Mwa hij heeft er verstand van dus dan kan ik hem wel verdragen. Dan heb ik tenminste het idee dat hij er niet voor -Jan- Lul zit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef loezzzje het volgende:

Klopt, maar daar maakt Danquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef loezzzje het volgende:

Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar maakt Daneen hoop goed

?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:28 schreef Nober het volgende:
Ik kan niet wachten op de laatste uitzending.

Nee de allerlaatste.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
?
Je bedoelt de eerste van het komende seizoen?

Van seizoen 21? Heb je die nog niet gezien dan?quote:

Het slot, snap je het nu?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van seizoen 21? Heb je die nog niet gezien dan?

Ja, dat snap ik, maar heb je die dan nog niet gezien?quote:

Was het maar waar, dan was die soap niet meer op tv!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar heb je die dan nog niet gezien?

Er zijn minstens 2 miljoen mensen die met plezier naar GTST kijken, en omdat jij het toevallig niet leuk vindt, moet het maar van de buis?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan was die soap niet meer op tv!

Nee hoor, daar kijk ik niet naarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:39 schreef loezzzje het volgende:

2 miljoen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn minstens 2 miljoen mensen die met plezier naar GTST kijken, en omdat jij het toevallig niet leuk vindt, moet het maar van de buis?
Ik vind Formule1 toch ook geen bal aan, maar daarom kijk ik het niet.
Er zitten knoppen op je afstandsbediening, wist je dat?

Ja, 2 miljoen. Op de beste dagen bijna 1,8 miljoen kijkers, en als je dan meerekent dat er mensen zijn die niet elke dag kijken, kom je makkelijk op 2 miljoen uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:11 schreef Nober het volgende:
[..]
2 miljoen?(Ik neem kijkcijferonderzoek niet serieus), maar je gaf zelf al aan dat dit het 21ste!!! seizoen is!? Formule1 kan trouwens wel stoppen dit jaar, het kampioenschap is toch al beslist.

Een soap is niet als een vervolgserie die slechts één verhaal verteld. Bij een soap eindigd het een en begint het ander.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:11 schreef Nober het volgende:
[..]
2 miljoen?(Ik neem kijkcijferonderzoek niet serieus), maar je gaf zelf al aan dat dit het 21ste!!! seizoen is!? Formule1 kan trouwens wel stoppen dit jaar, het kampioenschap is toch al beslist.

aandacht zoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:33 schreef loezzzje het volgende:
Ik vraag me dan weer af wat je in een topic doet van een serie die je niet kan uitstaan

Nog even en hij heeft alles weer terugverdiend.quote:

quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef loezzzje het volgende:
Ik bedenk me net dat het maandag natuurlijk om 10.30 al op RTL lounge komt, ga ik het daar lekker kijken, scheelt toch weer 10 uur wachten!

Dan kan hij veel boodschappies bij de C1000 halenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft alles weer terugverdiend.

Dan eis ik ook 100 dingen voor 1 euro.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan kan hij veel boodschappies bij de C1000 halen

En anders moet je Ludo inschakelenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan eis ik ook 100 dingen voor 1 euro.

quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wil ze alle 100 en jij mag kiezen waarvoor: 1 euro of 1 kogel?"

Ja, ik ben blij dat wij het hebben! Als ik zou weten hoe ik het online moest zetten dan deed ik hetquote:

Ja die heb ik net gemist godver.quote:

quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die heb ik net gemist godver.

quote:

Natuurlijk komt er geen shortie van de aflevering van maandagquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:44 schreef Frey het volgende:
Ben benieuwd of er vrijdag een shortie komt.
Zoja, dan kijken we die uiteraard niet.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is in het Engels, omdat dat van het kanaal komt van degene die de verhaallijn van "Ludwin" uploadt en ondertitelt voor mensen uit alle hoeken van de wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |