Vond ik ook al zo vaag bij de cliffhanger zelf. Wiet schiet, en er is geen lichttechnicus die denkt: "Ik doe even het licht aan." ????quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 03:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat me dus opvalt ... in die promo flikkeren die discolampen nog steeds.
Dat is toch vreemd?

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Frey het volgende:
Weer een dag dichterbij de release van seizoen 4.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:53 schreef Frey het volgende:
Maar ook bij seizoen 22 en de spanning stijgt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()

Dat zou wat zijn.quote:

quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

"Je komt in Ademnood, want Anton slaat je doodquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh mijn god![]()

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef PeterKelder het volgende:
En weer een foto (eigenlijk screenshot uit de promo) in spoilertag:Ja een nachtmerrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh mijn god
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

"De goede tijden lijken voorgoed ingehaald door slechtere tijden"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:28 schreef Frey het volgende:
Moet wel zeggen, een van de mooiere promo's dit.![]()
Goede tekst ook.

quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef PeterKelder het volgende:
En weer een foto (eigenlijk screenshot uit de promo) in spoilertag:NeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh mijn god
14.gif RaymanNL vindt dit leuk

Gelukkig heeft charlie al een geheugen als een zeef.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alweer???
En Charlie weet natuurlijk wéér van niets

Lol lol. Ik kijk uit naar maandag. Spannend!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Je komt in Ademnood, want Anton slaat je dood
Jef geeft je een bitterbal, Ludo wil een euro van jou"

Welke pagina?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef RaymanNL het volgende:
Fuck, ik heb een pagina gevonden waar je alle spoilers over aflevering 1 kan vinden, maar twijfel of ik ze wel wil lezen

Och, er is een verschil tussen lezen en iets zien, vergelijk het maar met een boek dat verfilmd wordtquote:

Dat is er heus wel hoor, maar het duurt me nog veel te lang tot 5 septemberquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:12 schreef loezzzje het volgende:
Ik wil het heel graag lezen maar doe het niet. Mensen waar is jullie wilskracht

Verwijderd op aandringen van Rogier Proper.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef Sam-x het volgende:
Oke, oke. Nu vraag ik het nog aardig: Waar is die link?

Ik denk eerder tussen Maxime en Nickquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:55 schreef GTFransST het volgende:
Hopelijk (zal wel niet) komt er weer een ruzie/strijd tussen Nick en Jack.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |