quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo, omdat-ie niet matcht met de re-releases van seizoen 1 en 2 en de boxen van 4 en 5? Dan heb ik goed nieuws: seizoen 3 schijnt gere-released te worden in september
Bron: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59229&page=2 (post #30)
En Nina, Morris en Barbara?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:47 schreef roos85 het volgende:
Ik heb Charlie een "eervolle" vermelding in dit topic gegeven
irritante rollen in series/films
Ik denk dat hij eerder een deel van de tent op zich heeft gekregen.quote:
Of een HDD recorder aanschaffen, vind ik persoonlijk een stuk relaxter kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:18 schreef MissN het volgende:
ik ga verdorie maandag 5 sept op vakantiedat wordt 3 weken op uitzending gemist terugkijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Echter staat hij op de homepage van de GTST-site, dus zo'n "spoiler" is het eigenlijk niet. Ik wil echter geen gezeik krijgen van degenen die niets willen weten vóórdat de aflevering is geweest. Aan diegenen wil ik dan ook aanraden om de computer tot volgende week maandag uit te laten, geen kranten te lezen, geen televisie te kijken en geen radio te luisteren. Betere tip: ga in een schuilkelder zitten, 'want je weet maar nooit'![]()
Het schijnt dat een horde tienermeisjes hem ophield bij de ingang en hem dwongen een handtekening te geven en met hem op de foto te gaan. Gezien de mogelijke waterschade die het theater zou oplopen door het gejank van de meisjes als Mister Mooiboy zou weigeren, besloot hij op hun verzoek in te gaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:14 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Waar was Jan Kooijemans eigenlijk?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat een horde tienermeisjes hem ophield bij de ingang en hem dwongen een handtekening te geven en met hem op de foto te gaan. Gezien de mogelijke waterschade die het theater zou oplopen door het gejank van de meisjes als Mister Mooiboy zou weigeren, besloot hij op hun verzoek in te gaan.
Plaats hier eens dan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:53 schreef leilab het volgende:
Leuk zeg! Ik zie net dat pip pellens mij getweet heeft
Via m'n telefoon kan ik het niet linken dus kopieert het ff.quote:
Gewoon geniaal :p.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het schijnt dat een horde tienermeisjes hem ophield bij de ingang en hem dwongen een handtekening te geven en met hem op de foto te gaan. Gezien de mogelijke waterschade die het theater zou oplopen door het gejank van de meisjes als Mister Mooiboy zou weigeren, besloot hij op hun verzoek in te gaan.
nu wordt het ego van meneer nog groterquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eh.. Je meent dat toch niet he?..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:51 schreef leilab het volgende:
[..]
Via m'n telefoon kan ik het niet linken dus kopieert het ff.
'"@llalove: @pippellens maakt voor mij gtst nog zo'n
100 procent leuker!"// wat lief! '
Wat dacht je van Sjors?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:14 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Waar was Jan Kooijemans eigenlijk?
Inge was er wel, in die strapless bloemetjesjurk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:35 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sjors?
Doen we al voorspellingen trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |