iddquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:24 schreef Frey het volgende:
Moet zeggen dat het echt meevalt met de spoilers na het event. De omschrijving van de aflevering staat dan wel ergens op internet, maar je loopt er niet zomaar tegenaan.
En daar staat een geniale post in (Naast de rij briljante posts van jongeheer Frey):quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:42 schreef Frey het volgende:
Vorig jaar waren we ook erg enthousiast over de zomercliff:
GTST #293: Waar we met blij hart uitkijken naar dé baby
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deze schrijvers willen het gewoon niet meer, behalve dat ze het niet kunnen, willen ze het ook niet. Ze zijn bezig met: close ups, de belichting, de kleding, mooie shots van Danny's stinkende blote buik. In seizoen 2 waren de decors brak, de belichting slecht, vaak dreunde de acteurs nog niet al te denderend hun tekst op, maar een groot verschil: het kwam wel aan, het kwam goed over, het was bloedstollend spannend. Soms liep je overdag al te denken 'hoe zal dat aflopen' en vrijdagavond helemaal, dan duurde het weer een weekend.
Andere schrijvers/makers kunnen de soap alleen nog vlot trekken denk ik, maar zolang ze dat van hogerhand niet doorhebben, hoeven wij niks te verwachten.
Tja, soaps ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:50 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind de tijdlijn van GTST sowieso raar, als de Koning pas 20 jaar oud is, en Janine al zwanger de Koning binnen kwam van Lucas en Nina, hoe kunnen zij dan ouder zijn dan 20 jaar?! Volgens mij kwam Trix al in de Koning toen ze zwanger van Fristje/Jack was.
Het is inderdaad ook raar dat Nina 23 jaar is en Sjors 25 jaar..
Nog iets wat ik raar vind is dat Hannie zwanger van Frits werd in seizoen 6, van Wiet. Toen was Janine in verwachting in seizoen 8 van Nina, en in seizoen 10/11 van Lucas, dan kan het nooit kloppen dat zij ouder zijn dan Wiet?
Ik vind ook heel raar dat Dennis en Arnie even oud zijn, maar Arnie duidelijk ouder moet zijn geweest dan Dennis, gezien Anita veel ouder was dan Dennis, maar Anita jonger was dan Arnie, gezien Arnie in seizoen 1 18 jaar was en Anita in seizoen 2 17 jaar..
Geen idee dus, want weblog ligt eruit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Staan er op de GTST Courant dit keer geen spoilers waar je niet overheen kunt lezen?
Want vorig jaar wist ik daardoor dat Sil Rutger vermoord had, zonder dat ik op het artikel geklikt had ...
Die wil ik ook in december.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
En daar is Rikki de kerstboom weer!
?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:21 schreef Frey het volgende:
Kan Wiet niet eerst even langs gaan bij die studio 24?
Daar is dat gedoe waardoor we extra reclame krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar is dat gedoe waardoor we extra reclame krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |