SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Precies.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:56 schreef hasjman het volgende:
[..]
Bontkraagjes![]()
Mannen met van die fag bags![]()
Het is inderdaad erg gesteld tegenwoordig.
Ze zijn er wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:12 schreef anonymoussie het volgende:
Goede stijl en verzorging.
Er zijn ook lady's boven de 17 die adidas en uggs dragen
En heb je nog tips voor wat je juist niet of wel moet doen.quote:
Mijn vriendin is 17. Draagt netjes en ook sportief. Vaak skinny's met blouzen. Lekker strakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn er wel.
Maar ze zijn eerder 17 dan 22.
Niet gescoord dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:24 schreef debeterebob het volgende:
hmmm net terug van een zeer korte maar leuke avondTijd om even rustig aan te doen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nee, maar dat verrast me niet nee.
Prima toch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 17. Draagt netjes en ook sportief. Vaak skinny's met blouzen. Lekker strak
Ook trainingspakken maar dan geen uggs eronder. En ze ruikt altijd zo lekker![]()
Jurken en rokken ook. Maar geen ouwewijven stijl hoor.
Ik ken ook wel oudere vrouwen die sportief dragen hoor, maar niet elke dag he.
Het is maar goed ook dat smaken verschillen toch.quote:
Get it on man!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:31 schreef shifto het volgende:
Zon chick waar ik plaatsvervangende aandacht uithaal doet vreemd. Ze wil uit het niets blijven slapen na eerst afstand te houden (wat ook uit het niets kwam). Maar dat zoek ik er eigenlijk niet in
Ligt aan de leeftijd. Ikzelf heb geen probleem met versieren, maar meer met het eerste contact. Ik probeer daarom op feestjes bijvoorbeeld via-via wat contact te lggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je nog tips voor wat je juist niet of wel moet doen.
Hoe zij zich kleed vind ik niet zo heel storend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is maar goed ook dat smaken verschillen toch.
Je neemt niet zomaar iemand als vriendin toch.
Sex is geen probleem. Ik wil alleen niet zomaar sex en daarna weer afgedankt worden. Ik wil een relatiequote:
Ben ik het verder ook mee eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:41 schreef Mpj het volgende:
Mensen die uggs, adidas en bont als geen stijl zien.![]()
Uggs ben ik het mee eens aangezien het gewoon uit 2003 is en eigenlijk allang niet meer in de mode is, maar adidas? Dat is sportief en ik vind het ook relax als een chick bijv. sport in een adidas setje.
Bontkraagjes zijnmaar echte bont sjalen zijn
Draag je sjaaltjes, ja?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:41 schreef Mpj het volgende:
Mensen die uggs, adidas en bont als geen stijl zien.![]()
Uggs ben ik het mee eens aangezien het gewoon uit 2003 is en eigenlijk allang niet meer in de mode is, maar adidas? Dat is sportief en ik vind het ook relax als een chick bijv. sport in een adidas setje.
Bontkraagjes zijnmaar echte bont sjalen zijn
Latex voor de pr0'squote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:43 schreef anonymoussie het volgende:
Leer is ook nice. Strakke leren broek bij een chick. Of leren jack
Niet bij een man
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:46 schreef shifto het volgende:
Het houd niet op bij de piemel hèGewoon full body latex en mwuahahah, never zwanger!
Ik draag altijd sjaaltjes in de winter, is dat niet sexyquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
Nou ja op die sjaaltjes na.
Geen pluspunt maar ook geen minpunt.
Ik draag ook een sjaal in de winter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik draag altijd sjaaltjes in de winter, is dat niet sexy
Ik had dat vroeger ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:48 schreef shifto het volgende:
Heb wel een beetje een forever alone momentje door dit topic i.c.m. de wiskey cola die ik hier alleen drink terwijl ik in de kroeg had kunnen zijn
Ach ja, het helpt tegen de kater van gisteren
Shit, dus jij bent mijn vooruitzicht, terwijl je nog zo jong bentquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger ook.![]()
![]()
Nu maakt me het niet echt meer uit dat ik ik een paar zaterdagen hier zit.
Ik pas op in het huis van mijn schoonzus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger ook.![]()
![]()
Nu maakt me het niet echt meer uit dat ik ik een paar zaterdagen hier zit.
Nou als ik op mezelf woon zit ik hier echt niet meer elke zaterdag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Shit, dus jij bent mijn vooruitzicht, terwijl je nog zo jong bentj/k
Star Trek komt op SBS6
Het nerd gevoel gaat het winnen van mijn forever alone, terwijl ze zo goed samen gaan
Ik woon al op mijzelfquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als ik op mezelf woon zit ik hier echt niet meer elke zaterdag.![]()
Ik blow niet elke dag. Af en toe weekends. Vorig weekend niet en dit weekend ook niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:58 schreef shifto het volgende:
Nu al meer als een maand gestopt met blowenVan 2gr per dag naar noppes. Eigenlijk voelt het wel goed
Mijn schoonzus heeft geen kabelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Shit, dus jij bent mijn vooruitzicht, terwijl je nog zo jong bentj/k
Star Trek komt op SBS6
Het nerd gevoel gaat het winnen van mijn forever alone, terwijl ze zo goed samen gaan
Wait whut? Dus alleen nederland 3 ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft geen kabel![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Wait whut? Dus alleen nederland 3 ofzo?
Niet fatsoenlijk uit kunnen gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik woon al op mijzelfwat is het verschil dan met thuiswonen?
Jezus. Ga je echt om 2 uur thuis zijn?? Zeg gewoon dat je gaat logeren, breng de nacht op straat door en pak de eerstvolgende trein/ bus naar huis. Bezopen? Zeg dan dat je slecht geslapen hebt bij je vriend en moe bent.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet fatsoenlijk uit kunnen gaan.
Om 02:00 weer thuis moeten zijn, niet bezopen thuis kunnen komen enzovoort.
2gr per dag. Pffff. Nou, dan ben je de hele dag zo stoned als een garnaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:58 schreef shifto het volgende:
Nu al meer als een maand gestopt met blowenVan 2gr per dag naar noppes. Eigenlijk voelt het wel goed
Als ik zeg dat ik ga logeren wil ze weer gegevens en namen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jezus. Ga je echt om 2 uur thuis zijn?? Zeg gewoon dat je gaat logeren, breng de nacht op straat door en pak de eerstvolgende trein/ bus naar huis. Bezopen? Zeg dan dat je slecht geslapen hebt bij je vriend en moe bent.
Als je 18 bent dan maar hequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik ga logeren wil ze weer gegevens en namen.
Heeft geen zin.
Gewoon een vage vriend opgeven, locatie omschrijven en zeggen dat je de exacte straatnaam niet weet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft geen zin.
Ja, je krijgt er wel een soort van gewenning voor hoor, 2 weken terug 1 jonko gesmoked met iemand, was 2x zo ver heen als ik normaal was van 1gr.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
2gr per dag. Pffff. Nou, dan ben je de hele dag zo stoned als een garnaal.
Ook nog eens een dure shit zoveel per dagquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
2gr per dag. Pffff. Nou, dan ben je de hele dag zo stoned als een garnaal.
Wil je mijn shit wel PMen kun je telkens doen alsof je hier bentquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft geen zin.
Mwah dan ook niet.quote:
Gaat ze echt niet akkoord mee hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gewoon een vage vriend opgeven, locatie omschrijven en zeggen dat je de exacte straatnaam niet weet.
Als je het 9 jaar doet krijg je wel connecties hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ook nog eens een dure shit zoveel per dag
Als je op jezelf woont pas dus. Succes dan maarquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah dan ook niet.
[..]
Gaat ze echt niet akkoord mee hoor.
Wat een herkenning. Whiskey en cola is dan ook wel een erg goede combinatie hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:48 schreef shifto het volgende:
Heb wel een beetje een forever alone momentje door dit topic i.c.m. de wiskey cola die ik hier alleen drink terwijl ik in de kroeg had kunnen zijn
Ach ja, het helpt tegen de kater van gisteren
Je mag zelf ook wel een paar plantjes houden tochquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je het 9 jaar doet krijg je wel connecties hoorik had silver haze voor 50euro voor 10gr.
heloef JIJ bent degene die niet akkoord moet gaan!! Zeg dat het belachelijk is dat ze een straatnaam en huisnummer moet weten en dat zij toch niets kan doen wanneer er brand uitbreekt in het huis!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaat ze echt niet akkoord mee hoor.
Yep, enorm goede comboquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef hasjman het volgende:
[..]
Wat een herkenning. Whiskey en cola is dan ook wel een erg goede combinatie he.
5quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je mag zelf ook wel een paar plantjes houden toch
Bedankt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je op jezelf woont pas dus. Succes dan maar
Joh mijn moeder heeft een gouden argument waar je niet tegen in kan gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heloef JIJ bent degene die niet akkoord moet gaan!! Zeg dat het belachelijk is dat ze een straatnaam en huisnummer moet weten en dat zij toch niets kan doen wanneer er brand uitbreekt in het huis!!
Beter doe je het dan met een pr0 als mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil trouwens ook weer eens blowen. Haha ben echt benieuwd hoe het dan gaat. Maar wel in een vertrouwd gebouw, anders ga ik misschien te veel overlast veroorzaken.
Je doet niet aan rebelleren? Wat een waardeloze puber ben jij. Verwijs naar Dr. Martin Luther King en pleit voor je bevrijding. Wel geweldloos natuurlijk.quote:
versieren en blowen kan ik niet tegelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Beter doe je het dan met een pr0 als mijen dan ga ik je wel versieren zodat ik hier wat kan typen
Challange accepted, Nu ben je waarschijnlijk toch al om als je me ziet maarja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
versieren en blowen kan ik niet tegelijk
en denk ook niet dat iemand mij zou versieren wanneer ik bl0oww haha
Fanatiek blowen heb ik nooit gedaan. Probleem was dat je het Ok vindt om uren geen flikker uit te voeren. Ben er toen maar mee gestopt en hou het nu maar bij alcohol zo af en toe.quote:
Nee man, ik heb mijn moeder vroeger genoeg slapeloze nachten bezorgd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je doet niet aan rebelleren? Wat een waardeloze puber ben jij. Verwijs naar Dr. Martin Luther King en pleit voor je bevrijding. Wel geweldloos natuurlijk.
Ja zorg voor je eigen geld dan. En zeg dat de OV-kaart ten alle tijden gevuld moet zijn in het algemeen belang, die anonieme kaarten zijn voor het gehele huishouden geldig. Biertjes zijn niet zo duur.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh mijn moeder heeft een gouden argument waar je niet tegen in kan gaan.
"Je gaat op mijn geld, dus je houdt je aan mijn regels"
Nee juist ergens binnen waar geen ouders enzo zijn. Met lekker veel lekkers te eten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil trouwens ook weer eens blowen. Haha ben echt benieuwd hoe het dan gaat. Maar wel in een vertrouwd gebouw, anders ga ik misschien te veel overlast veroorzaken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je doet niet aan rebelleren? Wat een waardeloze puber ben jij. Verwijs naar Dr. Martin Luther King en pleit voor je bevrijding. Wel geweldloos natuurlijk.
Ik ga ook wel werken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja zorg voor je eigen geld dan. En zeg dat de OV-kaart ten alle tijden gevuld moet zijn in het algemeen belang, die anonieme kaarten zijn voor het gehele huishouden geldig. Biertjes zijn niet zo duur.
Dat is GEEN rebelleren, dat heet een volwassen man worden en de ruige shizzle van het leven ontdekken.. ja en verhoogde kans op neukenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, ik heb mijn moeder vroeger genoeg slapeloze nachten bezorgd.
Ik heb geen reden en zin om te rebelleren.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is GEEN rebelleren, dat heet een volwassen man worden en de ruige shizzle van het leven ontdekken.. ja en verhoogde kans op neuken
Ik ga gewoon wel werken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is GEEN rebelleren, dat heet een volwassen man worden en de ruige shizzle van het leven ontdekken.. ja en verhoogde kans op neuken
Nee joh, je hebt echt mooie leren dames laarzen die echt netjes/mooi zijn zonder dat ze op paardrij laarzen lijken (zonder lak, glans en hak). Mijn zusje heeft daar een paar van. Je betaalt er alleen heel veel voor. Maar is ook wel in ja..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:47 schreef anonymoussie het volgende:
Leer is in hoor. Net als die hoge leren laarzen die in 1996 volgens mijn broer nog Pamela Anderson SM laarzen waren. Die laarzen zijn nu gewoon in. Zonder hakken zijn het paardenlaarzen.
Jij wordt vast een goede moeder.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja en?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar serieus heloef, zo kom je nooit aan de neuk he
Nee nee, maar je bent wel al 17 aan je onderschrift te zien, toen was ik eigenlijk alleen maar daarmee bezig, alweer evenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en?
Het hoeft ook niet a la minute.
leg UITquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij wordt vast een goede moeder.
Dan gaat ie toch naar de hoeren toe..quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee nee, maar je bent wel al 17 aan je onderschrift te zien, toen was ik eigenlijk alleen maar daarmee bezig, alweer even
Dat was ik ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee nee, maar je bent wel al 17 aan je onderschrift te zien, toen was ik eigenlijk alleen maar daarmee bezig, alweer even
Kan ik hier uit opmaken dat het niet gelukt is?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was ik ook.![]()
Ik ben er 3 maanden alleen maar bezig mee geweest tot het punt dat ik gefrustreerd was.![]()
Maar goed dat is weer voorbij, gelukkig. Want het werd obsessief.
Nah daar schat ik mezelf te hoog voor in.quote:
Ja nu nog, over vier jaar vast niet meer..quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah daar schat ik mezelf te hoog voor in.
Hahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah daar schat ik mezelf te hoog voor in.
Nee het is niet gelukt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat het niet gelukt is?want ken nog wel iemand die het leuk vind kleine jongetjes te ontmaagden. Niet eens lelijk, alleen een echte slet
Ik bedoel die hele hoge, die over die knieën komen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt echt mooie leren dames laarzen die echt netjes/mooi zijn zonder dat ze op paardrij laarzen lijken (zonder lak, glans en hak). Mijn zusje heeft daar een paar van. Je betaalt er alleen heel veel voor. Maar is ook wel in ja..
Zullen we zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja nu nog, over vier jaar vast niet meer..
Dat kan jij een illusie vinden, ik vind van niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:27 schreef hasjman het volgende:
[..]
HahaDie illusie ga je nog lang hebben.
Je begrijpt de menselijke noden zo goed. Je wordt vast een begripsvolle moeder, tenzij je in de tussentijd alles weer vergeet.quote:
Pity fuck? Je word hooguit gebruiktquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het is niet gelukt.![]()
Wat ik nu dus geen ramp vind.
Ik hoef geen pity fuck hoor.
Naar een hoer? Nee dat niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef Mpj het volgende:
Over vier jaar, dan moet je je grenzen verlagen denk ik.
Niet mee eens, hoewel ik het wel een leuk idee vind, om iemand te betalen en dan te mogen gebruiken, lukt dat ook telkens zonder er geld voor neer te leggen en naast hoe de rest van de maatschappij er tegenaan kijkt vind ik dat toch wel een redenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik had trouwens een "hippe" jongen bij de studie die me best veel aan Mpj doet denken.
Hij wil ook een keer naar de hoeren gaan met z'n vrienden. "Ja moet je toch een keer gedaan hebben" heeft hij gezegd.
Nee, lelijkere meiden bedoel ik.quote:
Lekker hip, naar de hoeren gaan!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh ik had trouwens een "hippe" jongen bij de studie die me best veel aan Mpj doet denken.
Hij wil ook een keer naar de hoeren gaan met z'n vrienden. "Ja moet je toch een keer gedaan hebben" heeft hij gezegd.
Tsja kan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Pity fuck? Je word hooguit gebruikt
Ja maar je moet je even de partyboiis van de universiteit voor de geest halen. Die gaan op vakantie, beetje zuipen en dan "eens een lekkere hoer neuken". Zo gaan die dingen. Een paar doen niet mee, rest wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet mee eens, hoewel ik het wel een leuk idee vind, om iemand te betalen en dan te mogen gebruiken, lukt dat ook telkens zonder er geld voor neer te leggen en naast hoe de rest van de maatschappij er tegenaan kijkt vind ik dat toch wel een reden
En ik val al niet op van die standaard schoonheden.quote:
Kerel, helemaal mee eens hoor. Ik zou me zelf ook nooit verlagen tot dat niveau. Ik ken een gozer die het serieus de eerste keer bij een hoer heeft gedaan. Ik zou mezelf dat nooooooit kunnen vergeven.quote:
Dat vast wel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mag je nou ook geen vriendin hebben van je ouders?
Ik vind Gerrie toch wel een standaard schoonheid. Serieus. Standaard en mooi, normaal dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik val al niet op van die standaard schoonheden.
Ik kan hooguit een naam en email ofzo leveren, de rest moet je echt zelf doen,quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja kan.
Maar ik ga dat in ieder geval dan niet via FOK! regelen.
Owjah, die mensen zijn er ook nogquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar je moet je even de partyboiis van de universiteit voor de geest halen. Die gaan op vakantie, beetje zuipen en dan "eens een lekkere hoer neuken". Zo gaan die dingen. Een paar doen niet mee, rest wel.
rare gastenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja maar je moet je even de partyboiis van de universiteit voor de geest halen. Die gaan op vakantie, beetje zuipen en dan "eens een lekkere hoer neuken". Zo gaan die dingen. Een paar doen niet mee, rest wel.
Oh jij kent vrouwen op FOK! die graag jongetjes ontmaagden?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan hooguit een naam en email ofzo leveren, de rest moet je echt zelf doen,
Nee denk niet dat ze op FOK! zit maar mijn wereld is naast deze zaterdag avond/zondag morgen iets groter dan FOK!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij kent vrouwen op FOK! die graag jongetjes ontmaagden?
Ja okee dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:34 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik vind Gerrie toch wel een standaard schoonheid. Serieus. Standaard en mooi, normaal dus.
Schenkstroop, nuff said.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
rare gasten![]()
als je jong ben wil je toch juist ervaring opdoen, dan ga je toch niet naar een hoer
Oh jij kent dus een meid die graag jongetjes ontmaagd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee denk niet dat ze op FOK! zit maar mijn wereld is naast deze zaterdag avond/zondag morgen iets groter dan FOK!
Ach, everybody needs to know a slut for the very hard timesquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij kent dus een meid die graag jongetjes ontmaagd?![]()
![]()
Apart type.
Ik ken niet zoveel sletten helaas.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach, everybody needs to know a slut for the very hard times
In dat geval is er nog hoop. Het komt vast goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vast wel.
Alleen die situatie is nog nooit voor gekomen.
In de categorie Try before you die.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk om een leuke jongen te ontmaagden, ik vind alles wel interessant. Ooit wil ik ook door een oude man genomen worden ( wel zo'n sexy zakenman).
Geld voor vragen lant. Dan heb je nooit geld tekort en daar heb je zelfs geen diploma voor nodig!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Lijkt mij ook wel leuk om een leuke jongen te ontmaagden, ik vind alles wel interessant. Ooit wil ik ook door een oude man genomen worden ( wel zo'n sexy zakenman).
Hey ik doe zaken en ben vast ouder dan jij!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Tsjaquote:
Nou ze riep toen ik 13 was, als je neukt doe het tenminste veilig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In dat geval is er nog hoop. Het komt vast goed
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
In de categorie Try before you die.
Ok, dan ben je echt nog te jong ja, als je het hier al over je twintiger jaren hebtquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oja wat ik dus precies wil wanneer ik in de twintig ben: een affaire met een oude zakenman. Hij schenkt mij luxe lingeriesetjes. En op een dag worden we dan betrapt door zijn bejaarde vrouw! Vervolgens is zij jaloers.
Dat lijkt me heel leuk om te doen.
Je kan alleen niet 's nacht neuken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ze riep toen ik 13 was, als je neukt doe het tenminste veilig.![]()
Lijkt me vreemd dat je dan 4 jaar later er een probleem zou maken als ik een vriendin had.
Andere mensen hun leven verzieken. Ja leuk jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oja wat ik dus precies wil wanneer ik in de twintig ben: een affaire met een oude zakenman. Hij schenkt mij luxe lingeriesetjes. En op een dag worden we dan betrapt door zijn bejaarde vrouw! Vervolgens is zij jaloers.
Dat lijkt me heel leuk om te doen.
Dat is heel normaal hoor, dat doen bijna alle mannen. Als ze mij niet hebben, nemen ze toch een ander. Dat mens wordt hoe dan ook gekwetst. Zij heeft het vroeger in haar jeugd ook kunnen doen, dus ik moet eens mijn kans grijpen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Andere mensen hun leven verzieken. Ja leuk ja
En zo hoort het! Goede moeder!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
Wat ik wou zeggen maar net jammerlijk faalde.![]()
Ik heb wel geinige moeder, ik heb deze zomer redelijk wat opgetrokken met een vriendin van mij. Aardig kind kan er goed mee lachen en praten ook over serieuze zaken. Maar ze heeft gewoon een vriend dus ik heb me nooit illusie's gemaakt.
Mijn moeder tot twee keer vragen: Ben je verliefde op haar.![]()
Ik ga met een meisje om en ik ben meteen verliefd.
Kuch, geloof me, ze pakken een ander. Maar wat vind je er zo geil aan dan? Ik kan dit enigzins begrijpen maar een klein jongetje ontmaagde vind ik vreemd. Heb nu een paar meisjes ontmaagd maar dat waren op zich wel faal sex acties...quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor, dat doen bijna alle mannen. Als ze mij niet hebben, nemen ze toch een ander. Dat mens wordt hoe dan ook gekwetst. Zij heeft het vroeger in haar jeugd ook kunnen doen, dus ik moet eens mijn kans grijpen.
Dat gaat echt niet kapot door mij hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:48 schreef shifto het volgende:
[..]
En zo hoort het! Goede moeder!
En ze heeft een vriend? Wat is, kan kapot hè
Euh, wie zegt dat dat jongetje klein is? Genoeg twintigers die nog maagd zijn. Het lijkt me gewoon "wel interessant" als ik iemand ontmoet die nog maagd is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Kuch, geloof me, ze pakken een ander. Maar wat vind je er zo geil aan dan? Ik kan dit enigzins begrijpen maar een klein jongetje ontmaagde vind ik vreemd. Heb nu een paar meisjes ontmaagd maar dat waren op zich wel faal sex acties...
Nou ik ga niet vreemd hoor. Als ik rond wil neuken zorg ik dat ik single ben.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor, dat doen bijna alle mannen. Als ze mij niet hebben, nemen ze toch een ander. Dat mens wordt hoe dan ook gekwetst. Zij heeft het vroeger in haar jeugd ook kunnen doen, dus ik moet eens mijn kans grijpen.
Quote van de dag.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Bij mijn eerste keer was ik ook nog maagd (!!)
Sad story broquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet kapot door mij hoor.Die intentie heb ik ook niet want ik kan het prima met haar vriend vinden.
Ze heeft wel eens laten doorschemeren dat als ze geen vriend had er heus wel wat kon gebeuren.
Maar goed ze is verliefd op de jongen dat ik het niet snel zie uit gaan. Alleen al om het feit dat hij zonder haar (zij versierde hem) waarschijnlijk nog wel even zonder vriendin had gezeten.
Die durft het niet eens uit te maken.
No shit sherlock! Jij was nog maagd bij je 1e keer!!??? OMG!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Euh, wie zegt dat dat jongetje klein is? Genoeg twintigers die nog maagd zijn. Het lijkt me gewoon "wel interessant" als ik iemand ontmoet die nog maagd is.
Bij mijn eerste keer was ik ook nog maagd (!!) en dat ging allemaal heel lekker zei hij.
Kijk hier zie je een jonge vrouw met een oudere man:
[ afbeelding ]
Ze heeft zijn relatie met zijn vrouw verstoord. Jaja, het is een tv-serie, maar het gebeurt massaal in het echt!! Zo geil.
Vreemdgaan is kut, heb het een aantal keer gedaan en elke film oid die je dan met je chick bekijkt, en er word in vreemd gegaan denk je er aan, onleefbare situatie voor iemand met een geweten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou ik ga niet vreemd hoor. Als ik rond wil neuken zorg ik dat ik single ben.
Als ik een vriendin heb wil ik alleen met haar zijn. Ik ga ook liever niet met zulke mensen om, die bewust op zulke dingen uit zijn. Heus wel is een vriend vvan me wel eens vreemd gegaan, maar dat was dan in the heat of the moment. Een fout. Geen bewust geplande actie.
Ik probeer zulke situaties met zulke wijven dan ook te vermijden.
Uiterst gevaarlijk als je een vriendin hebt en iemand verleidt je steeds bewust
Ik was letterlijk een maand te laat volgens mij.quote:
En kijk hoe men een idee krijgt van de wereld. Het is maar een tv seriequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jaja, het is een tv-serie.
Oh, vreemdgaan en minnaressen bestaan niet wil je zeggen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:55 schreef hasjman het volgende:
[..]
En kijk hoe men een idee krijgt van de wereld.
Je ziet het verkeerd, hij was een maand te vroeg, en als je haar voor je kan winnen, heeft ie een maand lang geluk gehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was letterlijk een maand te laat volgens mij.![]()
Maar goed zielig? Nee joh, het leven loopt zoals het loopt en dit keer viel het kwartje de verkeerde kant op.
Yepquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:55 schreef hasjman het volgende:
[..]
En kijk hoe men een idee krijgt van de wereld.
Op een andere manier als op de TV. Daar is alles gescript, in het echte leven hebben mensen gevoelen en gaan ze er aan kapot oid, Het beïnvloed ze meer dan op TV iig.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, vreemdgaan en minnaressen bestaan niet wil je zeggen?
Niet doen dus vermijden. Proberen danquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:54 schreef shifto het volgende:
1e keer was ik uiteraard al prokuch
[..]
Vreemdgaan is kut, heb het een aantal keer gedaan en elke film oid die je dan met je chick bekijkt, en er word in vreemd gegaan denk je er aan, onleefbare situatie voor iemand met een geweten.
En ik maar denken dat je leuk bent.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ze heeft zijn relatie met zijn vrouw verstoord. Jaja, het is een tv-serie, maar het gebeurt massaal in het echt!! Zo geil.
Ik heb ervaring jonguhquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Op een andere manier als op de TV. Daar is alles gescript, in het echte leven hebben mensen gevoelen en gaan ze er aan kapot oid, Het beïnvloed ze meer dan op TV iig.
Dat is het niet, maak graag misbruik als ik er zin in zou hebben. Maar ben het er wel mee eens dat je binnen een relatie die dingen uit te weg moet gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niet doen dus vermijden. Proberen dan![]()
En ik zou ook liever niet rondneuken met meisjes die maagd zijn, ik maak liever geen misbruik.
Waarom ga je opeens lopen katten nu je mijn leeftijd weet? Erg makkelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Je klinkt ook echt wijs![]()
Klein meisje
Ik heb werkelijk waar geen idee hoe oud je bent, maar inderdaad, of het nu 12 of 19 is, beide zijn kleine meisjes toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waarom ga je opeens lopen katten nu je mijn leeftijd weet? Erg makkelijk.
Nee lant. Een persoon zoals jij kan je echt serieus nemen. Ja jij weet hoe de wereld in elkaar zit. Bitch pleasequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Waarom ga je opeens lopen katten nu je mijn leeftijd weet? Erg makkelijk.
Maar ik ga haar niet voor mij winnen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, hij was een maand te vroeg, en als je haar voor je kan winnen, heeft ie een maand lang geluk gehad
Denigreren is niet erg bevorderlijk voor een gesprek.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:01 schreef shifto het volgende:
En zie het niet als katten aubDan had ik echt heul anders gedaan. Nu ben ik echt nog lief
Oh ja, jij haalt zeker mijn posts van een tijdje geleden er weer bij?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:01 schreef hasjman het volgende:
[..]
Nee lant. Een persoon zoals jij kan je echt serieus nemen. Ja jij weet hoe de wereld in elkaar zit. Bitch please
Dude, als je iets wil, ga je ervoor, als je dan faalt is het iets anders, maar ik zou me echt niet tegen laten houden door zo iets als ik haar verder leuk vond.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ga haar niet voor mij winnen.
Zij zijn verliefd op elkaar, ze zijn gelukkig met elkaar. Ik wil en hoef dat niet kapot te gaan lopen maken wat ook waarschijnlijk zonder succes is.
Daarnaast is het nou niet geweldig om je blind te staren op een onhaalbaar meisje als er genoeg andere leuke meisjes zijn.
Denigreren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Denigreren is niet erg bevorderlijk voor een gesprek.
hap hap hapquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja, jij haalt zeker mijn posts van een tijdje geleden er weer bij?
En daar ga je weerquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Denigreren?Je hebt geen idee wat dat inhoud als je nu al denkt dat ik dat doe
Tsja ik wel. Ik heb geen zin om het enige meisje waar mee ik goed over mijn problemen kan praten een vriend waar ik het heel goed mee kan vinden kwijt te raken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, als je iets wil, ga je ervoor, als je dan faalt is het iets anders, maar ik zou me echt niet tegen laten houden door zo iets als ik haar verder leuk vond.
Uh-huh, het zegt meer over jou opvatting dan over hoe ik doe hoor. Als ik denigrerend doe, ren je huilend het topic uit met al je vrouwelijke onzekerhedenquote:
Nee hoor. Ik ben totaal neutraal met mijn oordeel naar jouw toe.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh ja, jij haalt zeker mijn posts van een tijdje geleden er weer bij?
Of hij huilt zich nu in slaap kan ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:05 schreef anonymoussie het volgende:
'Potentiele scoorder' hoe heet hij? Hij gaat wel scoren. Het is 1 uur en hij heeft nog niet gereageerd.
Wait whut? Sinds wanneer weet ik je leeftijd dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kom op man, iedereen moet wel zien dat je reacties op mij volledig zijn veranderd sinds je mijn leeftijd weet? Je hebt me nu in een bepaalde hoek geplaatst en beoordeelt elke post van mij nu op die manier. Ik zie dat vaker gebeuren en ik vind dat erg jammer voor de communicatie.
Eens hebt geplaatst.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:08 schreef hasjman het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben totaal neutraal met mijn oordeel naar jouw toe.
..
....
Dacht je dat nou serieus?? De berichten die jij plaatst, de grammatica, af en toe denk ik echt dat jij van een andere planeent komt. Stiekem zou ik gewoon niet meer moeten reageren op berichten van jouw, maar je bent een vrouw he, en vrouwen op het internet dat is aandacht +1.
Ik heb wat gemist volgens mij, welke leeftijd? en in wat voor hoekquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
Kom op man, iedereen moet wel zien dat je reacties op mij volledig zijn veranderd sinds je mijn leeftijd weet? Je hebt me nu in een bepaalde hoek geplaatst en beoordeelt elke post van mij nu op die manier. Ik zie dat vaker gebeuren en ik vind dat erg jammer voor de communicatie.
Achterlijk tot het tegendeel is bewezen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:10 schreef shifto het volgende:
Misschien voor je geruststelling maar ik behandel iedereen op FOK! als een klein kind, Mochten ze zichzelf intelligenter kunnen bewijzen in de loopt v/d tijd zal ik me daarop aanpassen, niet andersom.
Als hij het ons maar ook laat wetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Of hij huilt zich nu in slaap kan ook.
Oh, oke, dus je staat nog wel open. Nee, dan is het prima en nog wel logischquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:10 schreef shifto het volgende:
Misschien voor je geruststelling maar ik behandel iedereen op FOK! als een klein kind, Mochten ze zichzelf intelligenter kunnen bewijzen in de loopt v/d tijd zal ik me daarop aanpassen, niet andersom.
Want? Jij zit nu te duimen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als hij het ons maar ook laat weten
Dat. En dat is niet gek, want 90% op FOK! gedraagt zich retarded.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Achterlijk tot het tegendeel is bewezen.
Ik sta zeker open, maar ergens heb je net wel met je posts een klein beetje een tegendeel bewezenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh, oke, dus je staat nog wel open. Nee, dan is het prima en nog wel logisch
Blowjob.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik sta zeker open, maar ergens heb je net wel met je posts een klein beetje een tegendeel bewezenHoe ga je dat nu goedmaken?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat. En dat is niet gek, want 90% op FOK! gedraagt zich retarded.
Moet goedkomen, gulzig als ze is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Alleen als ze het goed kan, die lat ligt hier erg hoog
Natuurlijk. Ik wil wel weten of hij gaat scoren. Houdt het topic ook levendquote:
Ik had vroeger met een vriend het plan om daar later te gaan wonen en studeren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Als je niet goed bent in versieren moet je in Maastricht op stap gaan. Ben nog nooit zo vaak in mijn reet geknepen/aangesproken door meisjes als in die stad. Man man, en nog mooie vrouwen ook.
Iemand die hier eigenlijk niet thuis hoort maar het is zon leuke SCquote:
Ik voelde me ook al niet thuis hier.quote:
Ik ga er vanaf volgende week studeren, maar geloof me, het is echt baas, niet alleen op het gebied van vrouwen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had vroeger met een vriend het plan om daar later te gaan wonen en studeren.
Lijkt me een hele leuke stad.
Maar ik eigenlijk niet zonder mijn stad Amsterdam.
Groningen schijnt wel een vrouwenparadijs te zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ga er vanaf volgende week studeren, maar geloof me, het is echt baas, niet alleen op het gebied van vrouwen.
van een paardrijspullen is een zweepje altijd grappig. ik heb er (nog) nooit zelf een grapje over kunnen maken tegen een meisje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt echt mooie leren dames laarzen die echt netjes/mooi zijn zonder dat ze op paardrij laarzen lijken (zonder lak, glans en hak). Mijn zusje heeft daar een paar van. Je betaalt er alleen heel veel voor. Maar is ook wel in ja..
Ik heb een zweepquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
van een paardrijspullen is een zweepje altijd grappig. ik heb er (nog) nooit zelf een grapje over kunnen maken tegen een meisje.
hahahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
van een paardrijspullen is een zweepje altijd grappig. ik heb er (nog) nooit zelf een grapje over kunnen maken tegen een meisje.
ja ik ook wel ergens. voor paarden bedoelt maar ik zie geen verschil met de sm zwepen op tvquote:
Over grappen gesproken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
van een paardrijspullen is een zweepje altijd grappig. ik heb er (nog) nooit zelf een grapje over kunnen maken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:21 schreef anonymoussie het volgende:
lanterfanteraar en shifto.
kennen jullie het verhaal van haat en liefde
zie ik hier iets opbloeien![]()
Is er zeker wel hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik ook wel ergens. voor paarden bedoelt maar ik zie geen verschil met de sm zwepen op tv
that's the hate partquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:24 schreef shifto het volgende:
[..]Er is denk ik meer haat aan haar kant, ze voelt zich gekleineerd.
Als ze dat kan vertalen naar nagels in mijn rug vind ik het goedquote:
Wat om mij?quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Over grappen gesproken.
Ik haal ze echt overal vandaan, ik heb altijd van die te slechte grappen.![]()
Gisteren nog:
Sta ik met die vriendin pannenkoeken te maken.
Dus ik klop het beslag op.
Zeg ik: "Meestal als ik bezig ben met mijn rechterarm hou ik er veel minder wit spul aan over"
Ik ben echt koning laag niveau grappen.![]()
Maar goed lachen doen ze er wel allemaal om.
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dan wel flauwe humor, ik blink er wel in uit.
wat zeg je ervan lanterfanterquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ze dat kan vertalen naar nagels in mijn rug vind ik het goed
Daarnaast lachen de dames er wel om.quote:
Helper is een knuffelnegerquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast lachen de dames er wel om.![]()
Ik sprokkel weer pluspuntjes.
Klopt.quote:
Neequote:Op zondag 28 augustus 2011 01:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
lanterfanter reageert niet meer, dm't ze je al?
Alleen voor de kaasrandjesquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Eet geen vlees hahaha lol? Of voor de proteïnen.
Omdat je lul niet gestorven is voor haar behoefte?quote:
Alles en iedereen ziet me zo.quote:
Ali b is ik knuffelmarrokaanquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles en iedereen ziet me zo.
Dat is nou niet echt fantastisch om te horen.
Ja en bekend en vroeger ook nog populair.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:28 schreef Newbie114 het volgende:
Zat beschuitjes smeek is ook niet alles. Dank die heer voor autocorrtie
Kom hierheen niemand ziet hier negers al die smatjes hosselen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en bekend en vroeger ook nog populair.![]()
Het is nou niet echt fantastisch om door meisje als schattig en knuffelbaar te worden gezien.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kom hierheen niemand ziet hier negers al die smatjes hosselen?
Heeft vast ook wel zijn voordelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en bekend en vroeger ook nog populair.![]()
Het is nou niet echt fantastisch om door meisje als schattig en knuffelbaar te worden gezien.
Merk er anders vrij weinig van.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heeft vast ook wel zijn voordelen.
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kom hierheen niemand ziet hier negers al die smatjes hosselen?
Ach ja we zullen het zien, ik zal er toch mee moeten leven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat er weer een leuke chick op je pad komt.
Nee hoor het komt allemaal wel goed met mij.quote:
lanterfanter is em gesmeerdquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:43 schreef shifto het volgende:
Maarre, waar zijn alle vrouwen in dit topic?
Aan het neuken natuurlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:43 schreef shifto het volgende:
Maarre, waar zijn alle vrouwen in dit topic?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lig in bed mensen en ik ga nu slapen.
Handjes boven de lakens he.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lig in bed mensen en ik ga nu slapen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Groeten van deelnemer ook, hij ligt naast me.
Oh je krijgt hier de groetjes van Geraldine.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
In je dromen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Whehe.quote:
Halverwege gestopt zojuist. Hij kreeg last van vermoeidheid, hartkloppingen en ademhalingsproblemen. Morgenochtend weer eens proberen.quote:
Aaaaah kut, wilde echt een kans makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:55 schreef anonymoussie het volgende:
Daarom maakt shifto geen kans
Je hebt je zinnen gezet op deelnemer
quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Halverwege gestopt zojuist. Hij kreeg last van vermoeidheid, hartkloppingen en ademhalingsproblemen. Morgenochtend weer eens proberen.
Zo te horen heb jij genoeg 'goodies'quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Aaaaah kut, wilde echt een kans maken
Ik moest echt lachen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Halverwege gestopt zojuist. Hij kreeg last van vermoeidheid, hartkloppingen en ademhalingsproblemen. Morgenochtend weer eens proberen.
Alleen als de reanimatie lukt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 01:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ssssssttttquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij genoeg 'goodies'
Hartmassage is wel van belang he.quote:
Kom je zo moeilijk klaar of zijn die vrouwen zo lelijk?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:00 schreef shifto het volgende:
Ik stop pas met neuken:
1. Ik klaar ben.
2. De chick vraagt aan me of ik aub wil stoppen want haar kut word schraal.
Meestal dus pas 2.
Lalquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:00 schreef shifto het volgende:
Ik stop pas met neuken:
1. Ik klaar ben.
Meestal dus pas 2.
Obvious nternethero is obvious.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:00 schreef shifto het volgende:
Ik stop pas met neuken:
1. Ik klaar ben.
Meestal dus pas 2.
Je moet een chick ook plezieren. Dan willen ze meerquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:00 schreef shifto het volgende:
Ik stop pas met neuken:
1. Ik klaar ben.
Meestal dus pas 2.
He wat?quote:
Dat ik je een om gestuurd heb en of je die gaat lezen.quote:
Ik snap niet dat mensen snel kunnen klaarkomen. Sex duurt gewoon een uurtje of 2..... En uiteraard zijn de chick lelijk want op FOK doet iedereen het met adriana limaquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kom je zo moeilijk klaar of zijn die vrouwen zo lelijk?
You know it broquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kom je zo moeilijk klaar of zijn die vrouwen zo lelijk?
Het erge is gewoon dat ik chicks geneukt heb die zo lekker zijn, dat er een hoop voorbij komen die inderdaad gewoon teleurstellend zijquote:
Er zijn genoeg lekkere chicks toch. Die moet je goed houden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Het erge is gewoon dat ik chicks geneukt heb die zo lekker zijn, dat er een hoop voorbij komen die inderdaad gewoon teleurstellend zijNiks ergens dan iemand neuken en denken aan dat je eigenlijk die buik of lelijke rot kop wil wegdenken
Het probleem is dat van de 10 chicks die je wilt neuken, je er 2 kan krijgen door omstandigheden, bij die 2 denk je dan wel aan de andere 8quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg lekkere chicks toch. Die moet je goed houden.
Ook in vriendschapskringen, als potentïële back up
Whaha 2 uur, ik dacht eerder aan twee minuten persoonlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen snel kunnen klaarkomen. Sex duurt gewoon een uurtje of 2..... En uiteraard zijn de chick lelijk want op FOK doet iedereen het met adriana lima
Achterlijk tot het tegendeel is bewezen enzo.quote:[..]
You know it bro![]()
Wil je pics op de PM?quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Whaha 2 uur, ik dacht eerder aan twee minuten persoonlijk.
[..]
Achterlijk tot het tegendeel is bewezen enzo.
Ja maar zelfs oefenmateriaal moet goed zijn. Je moet er wel op kunnen oefenen om maar even zo te zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Het probleem is dat van de 10 chicks die je wilt neuken, je er 2 kan krijgen door omstandigheden, bij die 2 denk je dan wel aan de andere 8
Ik doe alleen aan vaste sexpartnerS als ik single benquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja maar zelfs oefenmateriaal moet goed zijn. Je moet er wel op kunnen oefenen om maar even zo te zeggenEr is ook niets mis met een vaste sexpartner, als je allebei single bent.
Ik geloof heus wel dat je het twee uur volhoudt. Seks dan neuken lijkt me sterk.quote:
Nee wilde alleen meer aantonen dat het bijna alleen maar lekkere wijven zijn, wilde dan ook alleen fotos van die PMenquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof heus wel dat je het twee uur volhoudt. Seks dan neuken lijkt me sterk.
Alleen ik zie dat echt niet gebeuren bij mezelf![]()
Je mag ze best in mijn PM droppen maar of ik dat schrale kutjes verhaal dan ga geloven mwah.
Ja jij vind het lekkere wijven. Anders zou je ze niet neuken lijkt me logisch.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee wilde alleen meer aantonen dat het bijna alleen maar lekkere wijven zijn, wilde dan ook alleen fotos van die PMen
Je mag mij ook terug pm enquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij vind het lekkere wijven. Anders zou je ze niet neuken lijkt me logisch.
Maar PMen mag natuurlijk, ik heb toch niks anders te doen.
Ja maar straks wordt het voor mij de eerste keer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:18 schreef anonymoussie het volgende:
Een vrouw plezieren en in de mood brengen kost wel meer dan 2 minuten hoor![]()
Je geeft haar ook een soort liefdevolle genegenheid voordat je gaat knallen.
Ik probeer altijd waardering te tonen voor vrouwen, ook al is het alleen voor de sex. Je gaat wel met respect met elkaar om toch
Ja rustig ik lees morgen wel wat je hebt gelezen.quote:
Doet me denken aan American Piequote:Op zondag 28 augustus 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar straks wordt het voor mij de eerste keer.
Dan wordt het denk ik wel twee minuten hoor.
Wil dat je je jeerlijke reactie hier post.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij vind het lekkere wijven. Anders zou je ze niet neuken lijkt me logisch.
Maar PMen mag natuurlijk, ik heb toch niks anders te doen.
Whaha.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doet me denken aan American Pie![]()
![]()
Heerlijk lichaam, kan niet anders zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Wil dat je je jeerlijke reactie hier post.
Ja hoofd moet ik uit privacy even weg tekenen maar is ook heerlijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Heerlijk lichaam, kan niet anders zeggen.
Goed gedaan knul, mijn complimenten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja hoofd moet ik uit privacy even weg tekenen maar is ook heerlijk
Topje van de ijsberg enzoquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed gedaan knul, mijn complimenten.
Het bekende PM adres is inmiddels bekend.quote:
En ik heb net een blowjob gekregen van Geraldine Kemper.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef anonymoussie het volgende:
deelnemer en lanterfanter zijn aan het rampentampen
Het invullen van capthca codes bij het uploaden van fotos is teveel moeite dronken, morgen mss weer watquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het bekende PM adres is inmiddels bekend.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik heb net een blowjob gekregen van Geraldine Kemper.
Zo wanhopig is ze nog niet geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:25 schreef anonymoussie het volgende:
deelnemer en lanterfanter zijn aan het rampentampen
BAM!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |