SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Precies.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:56 schreef hasjman het volgende:
[..]
Bontkraagjes![]()
Mannen met van die fag bags![]()
Het is inderdaad erg gesteld tegenwoordig.
Ze zijn er wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:12 schreef anonymoussie het volgende:
Goede stijl en verzorging.
Er zijn ook lady's boven de 17 die adidas en uggs dragen
En heb je nog tips voor wat je juist niet of wel moet doen.quote:
Mijn vriendin is 17. Draagt netjes en ook sportief. Vaak skinny's met blouzen. Lekker strakquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn er wel.
Maar ze zijn eerder 17 dan 22.
Niet gescoord dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:24 schreef debeterebob het volgende:
hmmm net terug van een zeer korte maar leuke avondTijd om even rustig aan te doen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nee, maar dat verrast me niet nee.
Prima toch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 17. Draagt netjes en ook sportief. Vaak skinny's met blouzen. Lekker strak
Ook trainingspakken maar dan geen uggs eronder. En ze ruikt altijd zo lekker![]()
Jurken en rokken ook. Maar geen ouwewijven stijl hoor.
Ik ken ook wel oudere vrouwen die sportief dragen hoor, maar niet elke dag he.
Het is maar goed ook dat smaken verschillen toch.quote:
Get it on man!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:31 schreef shifto het volgende:
Zon chick waar ik plaatsvervangende aandacht uithaal doet vreemd. Ze wil uit het niets blijven slapen na eerst afstand te houden (wat ook uit het niets kwam). Maar dat zoek ik er eigenlijk niet in
Ligt aan de leeftijd. Ikzelf heb geen probleem met versieren, maar meer met het eerste contact. Ik probeer daarom op feestjes bijvoorbeeld via-via wat contact te lggen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je nog tips voor wat je juist niet of wel moet doen.
Hoe zij zich kleed vind ik niet zo heel storend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is maar goed ook dat smaken verschillen toch.
Je neemt niet zomaar iemand als vriendin toch.
Sex is geen probleem. Ik wil alleen niet zomaar sex en daarna weer afgedankt worden. Ik wil een relatiequote:
Ben ik het verder ook mee eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:41 schreef Mpj het volgende:
Mensen die uggs, adidas en bont als geen stijl zien.![]()
Uggs ben ik het mee eens aangezien het gewoon uit 2003 is en eigenlijk allang niet meer in de mode is, maar adidas? Dat is sportief en ik vind het ook relax als een chick bijv. sport in een adidas setje.
Bontkraagjes zijnmaar echte bont sjalen zijn
Draag je sjaaltjes, ja?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:41 schreef Mpj het volgende:
Mensen die uggs, adidas en bont als geen stijl zien.![]()
Uggs ben ik het mee eens aangezien het gewoon uit 2003 is en eigenlijk allang niet meer in de mode is, maar adidas? Dat is sportief en ik vind het ook relax als een chick bijv. sport in een adidas setje.
Bontkraagjes zijnmaar echte bont sjalen zijn
Latex voor de pr0'squote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:43 schreef anonymoussie het volgende:
Leer is ook nice. Strakke leren broek bij een chick. Of leren jack
Niet bij een man
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:46 schreef shifto het volgende:
Het houd niet op bij de piemel hèGewoon full body latex en mwuahahah, never zwanger!
Ik draag altijd sjaaltjes in de winter, is dat niet sexyquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
Nou ja op die sjaaltjes na.
Geen pluspunt maar ook geen minpunt.
Ik draag ook een sjaal in de winter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik draag altijd sjaaltjes in de winter, is dat niet sexy
Ik had dat vroeger ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:48 schreef shifto het volgende:
Heb wel een beetje een forever alone momentje door dit topic i.c.m. de wiskey cola die ik hier alleen drink terwijl ik in de kroeg had kunnen zijn
Ach ja, het helpt tegen de kater van gisteren
Shit, dus jij bent mijn vooruitzicht, terwijl je nog zo jong bentquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger ook.![]()
![]()
Nu maakt me het niet echt meer uit dat ik ik een paar zaterdagen hier zit.
Ik pas op in het huis van mijn schoonzus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger ook.![]()
![]()
Nu maakt me het niet echt meer uit dat ik ik een paar zaterdagen hier zit.
Nou als ik op mezelf woon zit ik hier echt niet meer elke zaterdag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Shit, dus jij bent mijn vooruitzicht, terwijl je nog zo jong bentj/k
Star Trek komt op SBS6
Het nerd gevoel gaat het winnen van mijn forever alone, terwijl ze zo goed samen gaan
Ik woon al op mijzelfquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als ik op mezelf woon zit ik hier echt niet meer elke zaterdag.![]()
Ik blow niet elke dag. Af en toe weekends. Vorig weekend niet en dit weekend ook niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:58 schreef shifto het volgende:
Nu al meer als een maand gestopt met blowenVan 2gr per dag naar noppes. Eigenlijk voelt het wel goed
Mijn schoonzus heeft geen kabelquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Shit, dus jij bent mijn vooruitzicht, terwijl je nog zo jong bentj/k
Star Trek komt op SBS6
Het nerd gevoel gaat het winnen van mijn forever alone, terwijl ze zo goed samen gaan
Wait whut? Dus alleen nederland 3 ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft geen kabel![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Wait whut? Dus alleen nederland 3 ofzo?
Niet fatsoenlijk uit kunnen gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik woon al op mijzelfwat is het verschil dan met thuiswonen?
Jezus. Ga je echt om 2 uur thuis zijn?? Zeg gewoon dat je gaat logeren, breng de nacht op straat door en pak de eerstvolgende trein/ bus naar huis. Bezopen? Zeg dan dat je slecht geslapen hebt bij je vriend en moe bent.quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet fatsoenlijk uit kunnen gaan.
Om 02:00 weer thuis moeten zijn, niet bezopen thuis kunnen komen enzovoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |