Nah das ook niet mijn stijl inderdaad.quote:
Je zoekt ze zelf uit. Maar goed, je kunt altijd nog het klooster in gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee, mannen zijn bitches
Lant in het klooster, de humor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je zoekt ze zelf uit. Maar goed, je kunt altijd nog het klooster in gaan.
Ga je alleen? Neem je geen vriend mee?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als die vriendinnen maar niet meegaan.
Alhoewel...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga je alleen? Neem je geen vriend mee?
Ach als ze lekker samen alvast voorzuipen, kan je de hele bank scene misschien wel overslaan![]()
En meteen to the business gaan
quote:
Je wordt kort gehouden door je neukmaatje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij euh misinterpreteert mijn zin nogal
Het begin van de oplossing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:14 schreef kedge het volgende:
[..]
![]()
Lant maakt me echter wel nieuwsgierig hoe ze eruit zietKun je niet een foto in het usergedeelte plaatse of pm'en
![]()
Ik niet. Maar ik heb niet echt zo'n haast.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:10 schreef shifto het volgende:
Als we allemaal hier zijn op zaterdag avond, wie is er dan aan het versieren?
Ik ga niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga je alleen? Neem je geen vriend mee?
Ach als ze lekker samen alvast voorzuipen, kan je de hele bank scene misschien wel overslaan![]()
En meteen to the business gaan
We willen wel weten of hij gaat scoren of nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik heb niet echt zo'n haast.
[..]
Ik ga niet.
Kedge gaat.
Nou dat horen we dan morgenmiddag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
We willen wel weten of hij gaat scoren of niet
Dat is best vaak dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah das ook niet mijn stijl inderdaad.
Ik vertel het alleen als ik niet neuk.
Ik heb nog nooit niks kunnen melden.quote:
Als hij niet scoort, horen we het zeker vannacht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat horen we dan morgenmiddag.
En zo niet vannacht.
Ik walg van ze, letterlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:42 schreef shifto het volgende:
Mauwert, ik val juist op die sletjes met Uggs en whatever! Maar ik val er 1x op en dan loop ik weer door
Nou, ik heb voor mijn ex wel eens wat uggs gehaald en sorry, ik kan er echt niet tegen kijken als een goedkope uitstralingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik walg van ze, letterlijk.
Daarnaast val ik eerder op uitstraling en die uitstraling is gewoon goedkoop en stijlloos.
Ja en?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Oei oei Heloef, geraldine live vanaf misteryland op BNN op 3.
Het gaat meer om het totaal plaatje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou, ik heb voor mijn ex wel eens wat uggs gehaald en sorry, ik kan er echt niet tegen kijken als een goedkope uitstralingDaarbij heb ik het ook niet over de breezah sletjes, maar die zijn misschien meer van mijn tijd.
Bontkraagjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat meer om het totaal plaatje.
Alleen uggs valt nog wel te pruimen.
Maar als je een adidas trainingsplak aan hebt en uggs.
Dan heb je vind ik dan gewoon geen smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |