Was het maar waarquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:12 schreef meteo-online het volgende:
Nou jongens hou je hart maar vast, lees alweer de ruigste verhalen over noodweer morgen met 100mm neerslag, (zware) windstoten, hagel en ‘’het kan lokaal tot noodweer komen’’!
Tot slot wordt er dit nog vermeld: Tot slot wil ik er wel bij zeggen dat met dit soort situaties voor meteorologen lastig is om tot een goede weersverwachting te komen. Maar als je een beetje doordenkt is dat precies wat de meteorologie zo’n gaaf vak maakt!
Iedereen die wat aan weer doet is tegenwoordig gelijk meteoroloog.... Grootste quatsch!
Dikke rode pit op Amsterdam zegquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:19 schreef meteo-online het volgende:
Beste neerslagbom voor zuidwest berekend UKMO zeg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:35 schreef Frutsel het volgende:
ow Wacht..das het hokje dat de ligging van Amsterdam aangeeft
Misschien bij de volgende update die er aan zit te komenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:35 schreef Frutsel het volgende:
ow Wacht..das het hokje dat de ligging van Amsterdam aangeeft
Hebben ze nog niet genoeg gehad daar in het oosten? Ze zijn net Duitsers daar, alles moeten ze hebbenquote:
Wow, ik zit gewoon in het paars.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:19 schreef meteo-online het volgende:
Beste neerslagbom voor zuidwest berekend UKMO zeg
[ afbeelding ]
Inderdaad een topweertje vandaag! Heb mijn vakantiebruine kleurtje weer mooi een beetje bij kunnen houdenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een prachtig weertje, perfecte temperatuur.
Dinsdag lekker uitwaaien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:42 schreef aloa het volgende:
Komend weekend ziet er goed uit, wat de temperatuur betreft dan. Wel weer kans op onweer.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |