abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101809032
Gefeliciteerd Karin en Lars! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101809567
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:00 schreef Meimeltje het volgende:

Dyon z'n temp liep gisteravond op tot 40,4. Toen zetpil gegeven en uiteindelijk heeft hij tusen ons in de nacht redelijk geslapen. Vanmorgen was hij heel levendig, maar nu lijkt er weer een dip te komen. Zo proberen te laten slapen.
Ach gos, arm ding! Hoe ging afgelopen nacht? Beterschap hoor

En welkom terug Asy! Volgens mij wel een toffe vakantie gehad! Maar wat rot dat Harry uit het bedje klimmen kon.Lijkt me sowieso al pittig, maar dan ben jij ook nog eens helemaal niet lekker, pfff. Hoop dat je snel minder misselijk en moe bent

Echt supergaaf Becky, zei hert op fb ook al, maar wat een supermooie jurk heb jij aan!

edit: ohjaaaa Karin kreeg 2 jaar geleden het allermooiste verjaardagskado O+
Gefeliciteerd Karin en Lars *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101809893
Karin en Lars van harte gefeliciteerd!! *O* *O*
Toch wel bijzonder om samen jarig te zijn he!

Asy, welkom terug! Wel heel vervelend van je bekken.... Maar Harry heeft het zo te lezen super gehad!

Poppejans, afgelopen nacht heeft Dyon volgens mij geen koorts meer gehad. Wel weer bij ons geslapen, hij moet denk ik het vertrouwen krijgen dat hij weer rustig in z'n eigen bedje kan slapen (zonder zo'n vervelende benauwdheid). Hij is wel erg aanhakelijk en moe. Net ook weer bij me op schoot in slaap gevallen, kon gelukkig wel weer in z'n eigen bedje gelegd worden.
pi_101809946
Gelukkig dat hij al minder ziekig oogt Meimeltje, en dat hij bleef slapen toen hij in zn eigen bedje gelegd werd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101810040
Ja het ergste is wel weer over gelukkig. Niet meer benauwd en nog maar af en toe hoesten :)
Nog even afwachten of hij morgen naar het kdv kan en anders kan hij gelukkig naar oma waar hij alle aandacht kan krijgen ;)
  zondag 11 september 2011 @ 11:58:26 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101810316
Lars, van harte gefeliciteerd met je verjaardag knul! *O*

Fijn dat Dyon weer aan het opknappen is. :Y

Harry heeft vannacht doorgeslapen! Hij heeft wel even gemopperd maar het muziekje was genoeg.
alleen jammer dat ik dan toch nog wakker word om te plassen en dan niet meer kan slapen :{
Hij ligt inmiddels alweer een uur in bed want hij was moe en hangerig. Natuurlijk wilde hij niet en was hij flink aan het brullen maar nog voordat ik beneden op de bank was teruggeploft, was het al stil.
Op vakantie heeft hij zich in elk geval kostelijk geamuseerd O+
pi_101810875
Weer een jarige, gefeliciteerd Lars en Karin *O*

Opleiding is alweer een weekje van start, vandaar dat ik er zo weinig ben. Maar heb ook niks te melden, haha.
I'm not a sinner.
pi_101811336
Eigenlijk is het best wel goed, hé, als er hier niet zoveel te melden valt :Y :)

Proficiat Lars en Karin *O*
pi_101812825
Gefeliciteerd Lars en Karin! *O* Tot straks bij de peuters!

Ik snap geen hout van Lente. Gisteren heeft ze een middagdut gedaan van maar een half uurtje (normaal drie uur) en is ze 's avonds pas om 22:00 uur naar bed gegaan ivm een feestje.

Ik verwachtte vandaag dus een ellendige ochtend met veel gehuil, maar ze was de vrolijkheid zelve. En nu weigert ze te slapen, ze ligt al zeker een half uur te spelen en af en toe tussendoor 'mama' te roepen.

Ben benieuwd of en wanneer ze nog gaat instorten.
  zondag 11 september 2011 @ 13:32:19 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101813416
Lente :D
Maar goed, wij hebben ons ook verbaasd over het incasseringsvermogen van Harry. Die sliep dagelijks ook max 1,5 uur en dan 's avonds pas om 22:00u ofzo. 's Morgens was hij al voor 7 uur wakker (om van de nachten maar niet te spreken) en toch bleef hij vrolijk.

Demonstratie bed klimmen is hier te vinden...
En je ziet er ook hoe leuk hij het zwemmen in het meer vond ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Asyniur op 11-09-2011 14:14:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')