abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101752174
Wat fijn dat het met Hannah weer goed lijkt te gaan Octo!

Hier ook wel een redelijke nacht gehad, alhoewel Dyon niet in zijn eigen bedje wilde slapen. Als ik hm neerlegde was het meteen huilen waardoor hij moeite kreeg met ademhalen. Voor nu dus maar even bij ons laten slapen en dat ging wel goed.
Hij is heeft nu ook nog koorts en is heel hangerig. Wilde vanmiddag ook niet in z'n bedje slapen, heeft even op de bank geslapen en is nu weer even levendig en aan het rondkeutelen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:19:30 #222
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101752774
Octo fijn dat het beter gaat.

Gefeliciteerd Becky *O*

Veilig aangekomen in het zuiden des lands :+ ging verbazingwekkend goed met Nathan! Gezellig naast mij gezeten, af en toe wat voedsel erin gestopt, nog even geslapen en best een vrolijk mannetje al met al ^O^
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:14:46 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101756277
oei, beterschap voor de zieken onder ons!

becky, van harte joh! Hoe deed je bruidsmeisje het?

pessie, waar zit je in het zuiden en hoe lang blijf je?

Hier zijn de nachten rampzalig. Harry kon al vanaf ons bed in en uit zijn campingbedje klimmen, gewoon met (of zonder ;) ) kleren aan. Maar nu heeft hij ook uitgevogeld hoe hij uit het bedje kan met de slaapzak aan. Dus waar je hem voorheen met slaapzak in bed zette en dan maar liet mopperen, klimt hij er nu dus gewoon uit (en er weer in x 100).
En 's nachts een paar keer wakker worden. Gelukkig zijn we morgen weer thuis want dit begint me nu echt op te breken.
Verder is het een echte charmeur. Hij reageert al met zwaaien als wie dan ook ciao ciao tegen hem roept. Alle hotelpersoneel kent hem bij naam (Leo :D ) en roepen en zwaaien naar hem.
Zwemmen met papa in het meer is helemaal de bom. En daarna natuurlijk steentjes in het water gooien O+

pi_101761112
Steentjes in het water gooien O+
Jaaa, zo bekend en zo leuk!

Wat balen van dat slapen zeg :o Das onhandig!

Pessie, klinkt soepel! Veel plezier daar!
pi_101761253
Voor Becky vandaag de grote dag geweest, wauw! Van harte gefeliciteerd!!!
pi_101761716
Harry. O+ Steentjes gooien is hier ook de bom. Lastig is alleen dat de overburen een oprit met grind hebben. Zodra de voordeur opengaat peert ze 'm naar buiten om pal naast zijn auto met steentjes te gaan gooien...

Ik heb zo'n vreselijk leuk kind de laatste tijd. Altijd natuurlijk al wel, maar dit slaat echt alles. :P Hoewel d'r repertoire voornamelijk uit: "Nee! Lente doen!" bestaat, maakt ze echt een enorme taalsprong. Er komen elke dag wel nieuwe woorden en zinnen bij. Het woord van vandaag is 'kokodiew'.

En zelf lijkt ze ook echt van het leven te genieten. Geweldig om te zien hoe onbevangen ze alles beleeft en tegemoet treedt. Ze kan erg veel hebben, zowel correcties ("nee daaien, he?", wijzend naar de knoppen van het gasfornuis) als plagerijen. -Weg- Maar dat zal ook wel komen omdat ze ons vrij veel geplaagd wordt. Als we samen onder de douche staan, krijgt ze standaard de eerste koude plens uit de handdouche op d'r porem. >:) En daar moet ze na de eerste schrik altijd hard om lachen.

En het lijkt gewoon elke dag een stukje leuker te worden. O+

/Manisch gekweel

[ Bericht 6% gewijzigd door Ssserpente op 09-09-2011 20:50:35 ]
pi_101761855
Of dat andere kindje had gewoon d'r dag even niet. :Y)

Maar ik herken wel erg wat je zegt over dat incasseringsvermogen! Dat verbaast me ook wel. Ivan gaat niet alleen goed om met correcties (meestal :+), maar ook met teleurstellingen. Vanavond was er bijvoorbeeld ineens geen tijd meer om te puzzelen (wat we beloofd hadden) en dat vond hij ook prima.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101762027
-Weg -

En dat 'meestal O+' is ook wel erg herkenbaar. :D

[ Bericht 32% gewijzigd door Ssserpente op 09-09-2011 20:50:02 ]
pi_101762231
Heb je het idee dat dat door haar opvoeding komt, Ssserpente?

Ik vraag me af wanneer we stoppen met zeggen dat het nog steeds elke dag een beetje leuker wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101762582
Dat heb ik me ook al afgevraagd...

- En weer weg. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Ssserpente op 09-09-2011 20:48:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')