abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101726790
Een hele mooie fijne onvergetelijke dag morgen becky!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101726830
Ik wens je een fantastische dag met je mooie bruidsmeisje (en je aanstaande!) toe, Becky.
Hoop dat het weer een beetje meewerkt en Noortje lekker vroeg haar dutje doet. :*

Veel sterkte, Karin!
pi_101728823
Meimeltje, dat is wel rot zeg van die Pseudokroep -O- Hopelijk slaapt Dyon goed vannacht.

Karin, daar ging je fb berichtje dus over...
Sterkte meis :*

Becky ^)
Een hele mooie dag toegewenst morgen. *O* Geniet ervan en post snel foto's. Ik ben heel benieuwd naar hoe je er uit ziet en natuurlijk hoe Noortje het deed als bruidsmeisje O+ O+

Hannah heeft het een beetje te verduren de laatste week. Vorige week vrijdag al 6e ziekte en nog bijna de hele week buikpijn en diarree. Nu is dat eindelijk een beetje bijgetrokken, maar ze heeft zo veel gehuild de afgelopen nacht en vandaag op het KDV. Ze hebben me zelfs opgebeld erover (wat ik prima vind). Ik heb haar wat eerder opgehaald. Ze barstte telkens plotsklaps in huilen uit tijdens het spelen en ze is om 10.00 uur al naar bed gegaan. Ik vermoed in ieder geval doorkomende tanden/kiezen en wellicht ook wel oorpijn. Thuis ging het trouwens weer helemaal prima en was ze lief en vrolijk, maar het is even de vraag hoe het vannacht zal gaan.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:53:34 #214
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101733049
Becky heel veel plezier morgen!

Ik ga morgenochtend rijden, had eerst bedacht 's middags te rijden totdat broerlief belde om mee te delen dat de snelwegen van noord naar zuid altijd vast staan op vrijdagmiddag. Dat was ik even vergeten. Maar goed, nu maar bedacht dat Nathan naast mij komt te zitten zodat ik liedjes met hem kan zingen en hem zn rozijntjes aan kan geven. Toch wel spannend, 350 km in mn eentje met kind rijden. Komt wel goed, maar toch.
pi_101741029
gogo becky *O*
heel veel plezier vandaag en gefeliciteerd *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:52:12 #216
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101741075
Becky van harte gefeliciteerd!! *O* ^) Fijne dag! :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_101747843
Hartelijk gefeliciteerd Becky! *O*

En wat een boel foto's van leuke kindjes zijn er gepost O+
I'm not a sinner.
pi_101747924
*O* O+ Jeeeej voor Becky! O+ *O*
pi_101748030
Arme Hannah. Hoe is het vandaag met haar, Octo? Zal voor jou trouwens ook wel pittig zijn nu. Sterkte!

Becky! Vandaag (een van de? :P ) mooiste dag(en) van je leven! Geniet ervan! O+
pi_101751884
Het is vannacht boven verwachting goed gegaan met Hannah. Heb haar nog even verschoond voordat ik zelf naar bed ging omdat ze toen al een volle plasluier had. Heb haar verder alleen nog rond een uur of 5 horen kletsen :D en vanochtend moest Stefan haar zelfs wakker maken.

Ze was ook heerlijk vrolijk vanochtend dus ik denk dat het wel goed gaat op het KDV vandaag.

Meimeltje hoe gaat het met Dyon?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')