abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 september 2011 @ 18:54:16 #151
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101599748
Wel een fijne site voor gebarenfilmpjes: http://www.mobilesigns.nl/gebarenfilmpjes/
Volgens mij is het gebaar van boos hier wel de oude...

@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101600346
Zoë is met 12 maanden naar de kapper geweest om het babypluis er tussen uit te laten knippen en sindsdien niet meer, het is best ongelijk maar door de krullen valt het niet op, wil dat het nog wat langer wordt voor ik het op één lengte laat knippen.
pi_101601848
Thomas is nog niet naar de kapper geweest. P. heeft er al een paar keer de tondeuze laten doorgaan :')
  maandag 5 september 2011 @ 19:53:26 #154
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101603093
Ik vermoed dat Nathan met kerst voor het eerst naar de kapper gaat, gewoon, zodat ie ee n keer geweest is :') er zit weinig haar op dat ook nog es heel dun is. Nu zijn de haartjes al gauw een centimeter of 5 maar geen lokjes over zn oren en ook niets in zn nek, dus dan houden we het maar zo he 8-)

Asy, het gaat hier sowieso wisselend met slapen, maar hij heeft nu 4 a 5 nachten per week dat hij goed slaapt, dat vind ik al geweldig. De afgelopen nacht zelfs van 20.00 tot 7.00 vanochtend :o deed ie van vrijdag op zaterdag ook al, ik sta perplex. Hij gaat helaas niet meer slapen daarna, maar goed, kan niet alles hebben, en ik slaap op deze manier echt super lang. Jammer dat het met Harry op vakantie minder gaat wat slapen betreft. En inderdaad, italiaantjes houden van kinderen!
pi_101603984
Ohhh ik ben jaloers op de vakantiegangers. Italië lijkt me zo leuk met kleintjes! Volgend jaar misschien.

Qua haren knippen :N :

Hannah's neefje (links) is al 2 keer geknipt, en die heeft zo'n heerlijke krullenbos O+

De nacht was trouwens redelijk. Ze is niet veel wakker geweest. Nog wel wat diarree gehad, maar dat gaat nu ook weer de goede kant op. De vlekjes zijn nu wel opgestegen naar de wangen. Het jeukt kennelijk niet :)
pi_101610370
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Reilain het volgende:
@ Krullenbollen..
Wanneer zijn jullie voor het eerst met jullie kids naar de kapper geweest??
Twijfel een beetje of ik nu wel of niet met mijn krullenbol richting kapper moet eens.. het wordt wat ongelijk maar krult wel enorm
Euh... nog steeds niet. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 5 september 2011 @ 21:52:43 #157
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101610949
@ Octo... Hier ongeveer een zelfde bos als hannah's neefje.... Zit wel heel mooi gelijk zo!
Hmmm misschien toch maar eens gaan googlen..

Mijn krullenbol...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 5 september 2011 @ 21:54:41 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101611081
Reilain, ik heb je link opgeslagen, maar zijn dit Nederlandse gebaren?
Want het gebaar voor boos wat ik beschreef, komt uit de Nederlandse gebarentaal...
  maandag 5 september 2011 @ 22:03:30 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101611638
Heerlijk dat gegiebel, Ssserpente O+

En Octo, wat een onwijs leuke foto van dat stelletje mini-mensjes O+

Ik heb cadeautjes besteld/gekocht voor Flip's 2e verjaardag.... :o nog 3 weekjes!
Hij krijgt een leuk shirt met tekst van Simply Colors (doe ik altijd bij elke verjaardag dusver) een een 12" cruiser-fietsje. Dezelfde als zijn broer maar dan 2 maatjes kleiner.
*zucht*
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 5 september 2011 @ 22:04:53 #160
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101611732
Asy jammer genoeg gebruiken ze voor "babygebaren" vaak andere gebaren dan ze gebruiken binnen NGT (reden voor mij om nooit babygebaren aan mn kind te leren, teveel kennissen die NGT spreken die er absoluut niets van zouden begrijpen).

Ah, Reilain, ook jij hebt een hulp in de huishouding zie ik :P

Die krullebollen O+ . Hier is het dus echt stijl, futloos haar (hij zou mee kunnen doen in de reclame :') )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')