abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101418326
Poppedein van harte gefeliciteerd met je grote mooie meid *O* *O*

Rocka :D Ik vind het knap dat hij toch nog eet :D Er zou hier echt niets meer in gaan.

Dyon heeft vandaag trouwens ook maar 20 minuten geslapen (normaal 3 uurtjes 's middags) aangezien hij in de auto in slaap gevallen was toen ik hm van oma ophaalde en thuis dus niet meer wilde slapen. Hij kon ook niet later slapen aangezien de oudste om 3 uur naar zwemles moest. Hij loopt hier echter nog heel wakker rond!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:35:41 #112
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101418682
Da's een omslag voor je, Meimel :P Op een dag slapen ze gewoon niet meer!
Flip is net als zijn broer overdag nooit een lange slaper geweest. Beetje jammer soms, dan kun je nog eens wat doen aan je huishouding.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:47:23 #113
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_101430919
Lena gefeliciteerd!!!!

Rockabella... Wat een briljant filmpje :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_101432386
Lena van harte met je 2de verjaardag *O*

Rocka leuk filmpje :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101432449
Sorboo hoe is het nu met je dochter?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101440423
Lief van je Bar!

Het gaat prima, gisteren in de loop van de dag al. Er heeft haar gewoon iets dwars gezeten.
pi_101441317
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Overdag een slaapweigeraar en er om 17.15u zo bij zitten:

Wat een geweldig filmpje! :D

Iets minder geweldig voor jou natuurlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101441360
Sorbo, ik mis je epistels over Isabeau!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101441547
ach gossie Rocka, dat filmpje! Al knikkebollend toch nog even wat eten pakken O+ :')

Gelukkig dat Isabeau niet ziek is geworden.Typisch dat ze toch meerdere keren moest overgeven
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101441884
Oke Claudia, dan heb ik nog wel even iets te epistelen!

Als ik Isabeau iets geef zegt ze tegenwoordig: "Dank je moeder" Ik heb wel eens voor de grap als ik haar iets gaf en ze wandelde er zonder op of om te kijken mee weg "Dank u moeder!" geroepen. Dat heeft ze dus onthouden :')

Als iemand niest zegt ze "gezondheid".

Manieren enzo. Ik zweer dat ze 't niet van mij heeft! :P

Ze is erg knuffelig momenteel. Zodra ze de kans heeft grijpt ze me, slaat haar armpjes om mijn nek (of been, of arm) en zegt "oooooh lief!!". Vanmorgen toen B. en Olav en Isabeau me op 't werk brachten zwaaide ze me uit met "dag liefje, lekker wekkelen!"

Ik vind het gewoon schandalig hoe lief en leuk mijn kind is. Misschien dat ik me daarom hier ook een beetje probeer in te houden. Het is steeds één grote lofzang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')