Je hébt ook nog kleren neem ik aan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:30 schreef hufloir het volgende:
[..]
Dus je koopt vier shirtjes per jaar?! Dat betekent dus twee en de zomer en twee in de winter. Dat is echt te weinig.
Dan loop ik in te grote kleren rondquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dan koop je iets groter, zodat je er een jaar later nog steeds in past..
Joehoe! Iemand die het met me eens is! XDquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Je hébt ook nog kleren neem ik aan?
Zeg dat je 400 euro uitgeeft aan jassen en schoenen/
Houd je 350 over, koop twee truien van 80 per stuk, heb je nog 190 over, dan nog een paar broeken = 180 euro...
Shit,je hebt gelijk, dan heb je nog maar tien euro over!
Inderdaad TS, het is te weinig![]()
Ga je moeder maar zeggen dat ze je meer moet geven
Ah, daar zat je nu het hele topic op te wachten nietwaar?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:39 schreef hufloir het volgende:
[..]
Joehoe! Iemand die het met me eens is! XD
Je vraagt of het te weinig is, krijgt als antwoord 'nee' + een aantal rekensommetjes en tips en je roept nog dat het te weinig is....quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef hufloir het volgende:
[..]
Dan loop ik in te grote kleren rond
soms gaat het ineens heel snel van a naar c cupquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef Adolecens het volgende:
Dat groeien gaat deels op ja. Deels!
Wij hebben twee meiden van 9 en 10 en het is echt niet zo dat we elk jaar een compleet nieuwe garderobe moeten kopen omdat niks meer past van het jaar daarvoor hoor.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
soms gaat het ineens heel snel van a naar c cup
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Ow ja, shit. Nu moeten we dus wel een compleet nieuwe garderobe kopen elk jaar omdat hun cup van a naar c gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:42 schreef kijkmij het volgende:
[..]
dit is zo herkenbaar jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:31 schreef kijkmij het volgende:
Toen ik een jaar of 15 was en merkkleding enzo wilde gingen mijn ouders daar ook niet steeds voor dokken. Als ik dan bijvoorbeeld een dure merkjas wilde dan zeiden mijn ouders "je krijgt van ons geld voor een gewone jas en als de een duurdere wilt dan zorg je er maar voor dat je de rest zelf bijbetaald".
niets meer aan toe te voegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:44 schreef Rechterbal het volgende:
Als niemand het zegt, dan zeg ik het. Je bent een verwend kreng en je verdiend je moeders geld niet. Waarschijnlijk ook haar liefde niet.
Het is duidelijk dat je dit topic hebt geopened om bijstaanders te vinden die er net zo over denken als jou, zodat je na je moeder kunt gaan rennen en zeggen; 'Zie je wel! Is weinig!'
Ik geef veel geld aan kleding uit, maar ik werk. Als December niet zou bestaan (Ik koop elk jaar nieuwe feestkleding) dan zou ik niet boven de 1000 euro per jaar uit komen.
Je bent verdomme 14. Ga naar de HM.
+1quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:44 schreef Rechterbal het volgende:
Als niemand het zegt, dan zeg ik het. Je bent een verwend kreng en je verdiend je moeders geld niet. Waarschijnlijk ook haar liefde niet.
Het is duidelijk dat je dit topic hebt geopened om bijstaanders te vinden die er net zo over denken als jou, zodat je na je moeder kunt gaan rennen en zeggen; 'Zie je wel! Is weinig!'
Ik geef veel geld aan kleding uit, maar ik werk. Als December niet zou bestaan (Ik koop elk jaar nieuwe feestkleding) dan zou ik niet boven de 1000 euro per jaar uit komen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:44 schreef Rechterbal het volgende:
Toch wat beter rondkijken dan!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:43 schreef hufloir het volgende:
[..]
De eerste winkel die ik binnenloop als ik om kleding ga.
Klopt. Ik ben ook verwend. Maar mijn moeder koopt zelf kledingstukken van 150 euro dus dan vind ik dat ze dat ook niet moet doen als ze financieel niet zo lekker zit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:44 schreef Rechterbal het volgende:
Je bent verdomme 14. Ga naar de HM
Ik al drie!!! Het kan dus wel. En mijn "oude" jas die ik daarvoor had is inmiddels al 6 jaar en die draag ik af en toe ook wel eens als mijn jas in de was zit of door regen nat is geworden en nog niet droog is. Die jas die ik nu heb was 120 euro. In drie jaar afschrijven dus 40 euro per jaar.quote:
Daar kun je prima shirtjes kopen voor veel minder dan 25 euro.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:43 schreef hufloir het volgende:
[..]
De eerste winkel die ik binnenloop als ik om kleding ga.
1. Het is je moeders geld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:49 schreef hufloir het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook verwend. Maar mijn moeder koopt zelf kledingstukken van 150 euro dus dan vind ik dat ze dat ook niet moet doen als ze financieel niet zo lekker zit.
En van wie krijgt zij dat geld dan om dat te kunnen kopen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:49 schreef hufloir het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook verwend. Maar mijn moeder koopt zelf kledingstukken van 150 euro dus dan vind ik dat ze dat ook niet moet doen als ze financieel niet zo lekker zit.
je als 14 jarige vergelijken met een volwassenequote:Op zondag 28 augustus 2011 10:49 schreef hufloir het volgende:
[..]
Jij bent een leuk meisje zeg. Je krijgt je zin niet en nu je moeder dus erbij betrekken en even als een slecht mens neerzetten om alsnog medelijden te krijgen: snik, snik ik ben zo zielig want ik krijg maar 720 euro per jaar kleedgeld en mijn moeder koopt kleren van 150 euro per stuk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:49 schreef hufloir het volgende:
[..]
Jij hebt lef.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:49 schreef hufloir het volgende:
Goed idee. Als ze gaan puberen worden het allemaal heksjes. Dat kun je aan TS wel zien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik sla dit topic even op, zodat ik het straks onze meiden kan laten lezen als we daar de discussie mee aangaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |